return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
BeTa party v5 (pg. 8)
View this Thread in Original format
TOR
quote:
Originally posted by Devilex
Langs de ene kant vind ik het wel 'zielig' dat we het moeten hebben van toevallig-passerende-zatte studenten. Het kan mss succesvol zijn maar ik vind niet dat dit dé reden moet zijn om in de rector te blijven, op die manier maken we ons blij met een dode mus wat trancebelangstelling betreft.


Aangezien het er toch niet naar uitziet dat we in de nabije toekomst iets groters op poten zullen kunnen zetten, blijven we het beter leuk houden voor onszelf met een kwalitatieve tranceavond. Dan is de Rector de ideale formule. We blijven dan sowieso overeind en bouwen met wat geluk nog iets meer budget op.

Met een outdooractiviteit wakker je de belangstelling voor trance ook niet echt aan hé, aangezien je dan binnen de BeTA-groep blijft.
Real
Bovendien slinkt de BeTa-groep zienderogen, voor één of andere reden.
Devilex
quote:
Originally posted by Real
Bovendien slinkt de BeTa-groep zienderogen, voor één of andere reden.


tja veel mensen verloochenen het genre ook é ;)
The_G0dfather
Evolueren heet da...
Devilex
Ok, volgende betaparty enkel nog neotrance, minimal en elektro.
Push2005
quote:
Originally posted by Devilex
Ok, volgende betaparty enkel nog neotrance, minimal en elektro.


Naar die zaken luisteren is geen verloochening hé vriend ;)

Trance heeft zichzelf verloochent intussen; en niemand hier luistert naar die zaken in z'n zuiverste vorm; enkel trance met die invloeden erin... Wat nog steeds beter is dan de popvariant ervan.

Verloochenen is er je rug naar toekeren en naar house ofzo beginnen luisteren en kritiek geven op trance (een beetje zoals FUSyke)

Anyway; zelfs op een BeTaparty zou dat amper tot niet aan bod komen vermoed ik :happy2:
FenixStyle
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Zo zullen er altijd wel enkele zijn, dan vind ik zaterdag 7 juli een betere optie :)


Houd er wel rekening mee dat het 7 juli ook Jonas Steur @ Illusion + Sensation White (NL) is, waar een deel onder ons mss ook wel van plan was om naar toe te gaan.. :)
TOR
De keuze is in mijn geval snel gemaakt, hoor. :)
Devilex
Voor Greg zal het een zware dobber worden.
Progrez
Héhé. Zeker.

De eerder vermelde Duvel-contest zal de doorslag moeten geven.

Real
quote:
Originally posted by FenixStyle
Houd er wel rekening mee dat het 7 juli ook Jonas Steur @ Illusion + Sensation White (NL) is, waar een deel onder ons mss ook wel van plan was om naar toe te gaan.. :)


Hm. Zou dat zo'n sterke concurrentie zijn voor het BeTa party-publiek? Ik heb er niet echt een zicht op.
Devilex
quote:
Originally posted by Real
Hm. Zou dat zo'n sterke concurrentie zijn voor het BeTa party-publiek? Ik heb er niet echt een zicht op.


Ik heb er ook geen idee van, langs de ene kant als je geen enkele grote naam hebt...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Privacy Statement