|
BeTa party v5 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| Mja, mensen die nog eens speciaal ergens zouden gaan die avond om eens trance te horen zullen dan hoe dan ook eerder naar illusion gaan denk ik. Al is 't daar niet gratis... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Mja, mensen die nog eens speciaal ergens zouden gaan die avond om eens trance te horen zullen dan hoe dan ook eerder naar illusion gaan denk ik. Al is 't daar niet gratis... |
Het succes van de BeTA Party zal echt niet afhangen van dat kleine groepje. We moeten in hoofdzaak rekenen op de forumleden zelf (+ vrienden/kennissen) en toevallige voorbijgangers. Als sommige BeTA's zelf al gaan afhaken, dan heeft het weinig zin natuurlijk. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Devilex
Daarom zou ik beiden proberen combineren, 's middags kan je een BBQ houden. En 's avonds kan je dan een party organiseren. Je kan het dan op de fora een beetje afschilderen als een soort mini festivalletje. Volgens mij zit hier wel potentieel in. Organisatie kan ook deels in handen genomen worden door lokale beta's zodat het niet altijd dezelfden zijn die al het hooi op hun vork hoeven te nemen. |
Ik speelde ook al met dat idee, maar dat is praktisch, financieel en organisatorisch gewoon niet te doen met onze middelen. Jammer maar helaas :)
Ik ben ook wel pro-Rector, maar dan moeten inderdaad de Beta's ook wel hun steentje bijdragen. Iedereen wil wel vanalles in de toekomst, maar dan is het zeker belangrijk om nu - met het oog op de eventuele toekomst - elk Beta-initiatief voluit te steunen. ;) Als er nu een hoop vaste forumleden afhaken, dan denk ik niet dat er in de toekomst nog moeite gedaan zal worden om iets moois op poten te zetten... |
|
|
| Progrez |
| Waar komt plots die angst voor afhakende forumleden vandaan? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Progrez
Waar komt plots die angst voor afhakende forumleden vandaan? |
hierdoor hé:
| quote: | Originally posted by Real
Bovendien slinkt de BeTa-groep zienderogen, voor één of andere reden. |
als de Beta's al aant slinken zijn bestaat er natuurlijk een kans dat er nog mensen zullen afhaken. |
|
|
| TOR |
| De oude garde verdwijnt stilaan (Eagle, pooley, kaidreas, gladius, etc.) en de nieuwe garde heeft precies minder voeling met de groep (lees de post van Fenixstyle). |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by TOR
De oude garde verdwijnt stilaan (Eagle, pooley, kaidreas, gladius, etc.) en de nieuwe garde heeft precies minder voeling met de groep (lees de post van Fenixstyle). |
Ikzelf zou op 7 juli wel gewoon naar de BetaParty komen ipv Illusion, maar ik vind het gewoon geen goed idee om de betaparty te houden op een datum dat er ook al een ander interessant trance-feestje (met notabene ne Beta op de line-up) plaatsvindt.. (ook al zal het aantal bezoekers dat daardoor wegblijft, idd wsl niet zo veel zijn...) |
|
|
| Devilex |
| tja als mensen ouder worden hebben ze misschien belangrijkere prioriteiten ook é. |
|
|
| Xilver |
| Er zijn er maar enkelen van de "nieuwe garde" die in mijn ogen écht het oude Beta-gevoel hebben. En de oude garde haakt af omdat er zoveel van die newbs zijn die denken dat ze het van het zijn. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Xilver
Er zijn er maar enkelen van de "nieuwe garde" die in mijn ogen écht het oude Beta-gevoel hebben. En de oude garde haakt af omdat er zoveel van die newbs zijn die denken dat ze het van het zijn. |
Elitairisme van de 'harde kern' en die vijandigheid tegen een hoop nieuwe members... het ligt niet aan de "zogenaamde" newbies imo... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Laat die discussie maar voor andere threads aub ;) |
|
|
| mrcanon |
| Wrm organiseren jullie geen betaparty in openlucht :p In het Citadelpark van Gent bv :toothless |
|
|
|
|