|
BeTa party v5 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Als je een leuke locatie zoekt:
http://www.h-waterfront.be/
Een afgelegen locatie in oude fabriekspanden. Het is gelegen aan de Schelde. Ik ben er al eens naar een technofeestje geweest en het was er zeer gezellig. Binnenkort moet ik er ook naartoe voor een modeshow. Het is niet ver gelegen van de E40 en het is juist gelegen aan een station en er is een grote parking. Voor de prijs zul je eens contact moeten opnemen. |
|
|
| FredNova |
In Rector blijven en zo rustig aan wat 'sparen'.
En dan later eens naar Musicafe of ... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Laten we de zaken eens omdraaien: wie van jullie zou er zeker naar Gent afzakken voor een party in De Rector met alleen maar forum-dj's? :) |
|
|
| domineesje |
| Ik heb dezelfde mening als Fred. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Zehra
ik niet |
:( :eek:
Tsjah; ik wel... Een editie in de rector met forumdj's is het goekoopst en laat ook marge om meer te investeren de volgende keren Dit was de tweede editie toch ook het geval ?
Aan goede/kwalitatieve muziek zal het alleszins niet ontbreken; er moet echter wel voldoende wil zijn om ook eens niet naar een grote naam te komen, hehe. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Tsjah; ik wel... Een editie in de rector met forumdj's is het goekoopst en laat ook marge om meer te investeren de volgende keren Dit was de tweede editie toch ook het geval ?
|
Als er 40 man op af komt is er weinig extra marge vrees ik, en dan is het misschien een beetje moeite voor niks. :)
En inderdaad, bij de tweede editie waren er alleen maar forum-dj's, maar dat was toen wel de eerste keer dat we een "echt" feestje organiseerden. Dat was nog nieuw en spannend, dus daar wilden de mensen wel wat moeite voor doen. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Aan goede/kwalitatieve muziek zal het alleszins niet ontbreken; er moet echter wel voldoende wil zijn om ook eens niet naar een grote naam te komen, hehe. |
Eigenlijk komt het op neer dat het een gezellige swingende muzikale BeTa-bijeenkomst wordt.. Of niet? :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Zehra
ik niet |
Dat zullen we nog wel eens zien dat, dat. :mad:
| quote: | Originally posted by domineesje
Eigenlijk komt het op neer dat het een gezellige swingende BeTa-bijeenkomst wordt.. Of niet? :) |
Nee, als je evenveel (of meer) reclame maakt als vorige keer (op fora e.d.) zullen er altijd wel mensen afkomen. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Real
Nee, als je evenveel (of meer) reclame maakt als vorige keer (op fora e.d.) zullen er altijd wel mensen afkomen. |
Daar heb je een punt op Real, maar heb ik toch ergens gelijk of niet, anders zou er als eerste pollkeuze geen BBQ staan he ;) |
|
|
| FredNova |
Effe een vraagje: waarom?
- om een gezellig feestje te hebben?
- om een groot bekend feest te worden? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
Effe een vraagje: waarom?
- om een gezellig feestje te hebben?
- om een groot bekend feest te worden? |
Als we momenteel geen grote dj's kunnen veroorloven moet het eerst kleinschalig blijven. Groot is veel gezegd hé; maar het zou leuk zijn om af en toe eens een middelgrote naam te inviteren (zoals bvb Matthew Dekay, Phynn etc etc) |
|
|
|
|