|
Lolo appreciation thread (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| DeZmA |
| Gisteren afgehaald, nu aant luisteren. Klinkt vet zoals gewoonlijk. Idd coka wordt ook niet mijn ideale vocalist maar het idee op zich is wel leuk en sterk van Airwave dat hij dit er kan laten in passen :). |
|
|
| Real |
| quote: | a mix album in the making
16/05/2008 07:52 AM
hey my friends,
I can't tell you much more about it right now, but I've just finished mixing the first volume of a brand new series of compilations. I got the chance to use a lot of exclusive and previously unreleased material.
The mix is just bombastic, and I hope you will like it as much as I do.
Take care
Laurent |
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Lolo |
| het is summer euphoria. Ik ga straks de hoes posten op mijn website samen met een release datum. |
|
|
| BaRTeZ |
Lolo, zou je de tracklist van de nieuwe Progrez show kunnen posten?
Bedankt ;)
(en een rss-feed op je site zou erg handig zijn! Of zie ik 'm over het hoofd :))
Edit: ja dus :D |
|
|
| Lolo |
Goe niefs, gisteren aan't shoppen geweest naar Media Markt St Pieters Leeuw voor kabels. En GUESS WHAT!?! Touareg is binnen in meerdere. Kweeni wie ik daarvoor moet bedanken, misschien komt da door het feit dak op TL draai.
Vond het zeer leuk in ieder geval. Want het is een strijd geweest met de vorige. :-)
Allé, voor de rest tot morgen in TL.
L. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | [Jakyro] 8:56 pm: btw John, now you're in here, I'm a little curious ... what can we expect from you're "project" with Airwave ? Or is it still top secret? :D
[john 00 fleming] 8:58 pm: ahah, the project between myself and Airwave is still under wraps, but will shock a few people....but in a very good way __:)__ |
ik kijk er al naar uit :toocool: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Laurent is weer straf bezig precies, blijkbaar is hij goed op weg met een nieuw Planisphere album (Cyborganic?) af te werken :eyespop: |
|
|
| Lolo |
Er is meer, maar ik kan daar nog ni over spreken. Zoals ik zei, er zijn andere projecten, en men weet ni eens dak erachter zit.
Voor de rest, er is een Velvet Girl single in aankomst. Antidote, Dj Fire, Idem ditto. Batignolles Blues zal de volgende AW single worden.
Ik ga samen met belgische artiesten meer doen. Het betreft Planisphere, onder anderen. Cyborganic zal een mini LP van 7 tracks zijn. Ik zit nu halverwege.
Geen gezever nimeer, het gaat nu 100% om de muziek. Des te beter.
L. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Lolo
Er is meer, maar ik kan daar nog ni over spreken. Zoals ik zei, er zijn andere projecten, en men weet ni eens dak erachter zit.
Voor de rest, er is een Velvet Girl single in aankomst. Antidote, Dj Fire, Idem ditto. Batignolles Blues zal de volgende AW single worden.
Ik ga samen met belgische artiesten meer doen. Het betreft Planisphere, onder anderen. Cyborganic zal een mini LP van 7 tracks zijn. Ik zit nu halverwege.
Geen gezever nimeer, het gaat nu 100% om de muziek. Des te beter.
L. |
niiiiice :D ... net ook eens op je site gaan kijken. Daar had ik veel van deze info ook al kunnen terugvinden (maar t was al weer een tijdje geleden dat ik die nog had gechecked ) :o |
|
|
| Real |
Fire & Ice - Sayonara  |
|
|
|
|