return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Lolo appreciation thread (pg. 11)
View this Thread in Original format
DeZmA
Gisteren afgehaald, nu aant luisteren. Klinkt vet zoals gewoonlijk. Idd coka wordt ook niet mijn ideale vocalist maar het idee op zich is wel leuk en sterk van Airwave dat hij dit er kan laten in passen :).
Real
quote:
a mix album in the making
16/05/2008 07:52 AM
hey my friends,

I can't tell you much more about it right now, but I've just finished mixing the first volume of a brand new series of compilations. I got the chance to use a lot of exclusive and previously unreleased material.

The mix is just bombastic, and I hope you will like it as much as I do.

Take care
Laurent


:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Lolo
het is summer euphoria. Ik ga straks de hoes posten op mijn website samen met een release datum.
BaRTeZ
Lolo, zou je de tracklist van de nieuwe Progrez show kunnen posten?

Bedankt ;)




(en een rss-feed op je site zou erg handig zijn! Of zie ik 'm over het hoofd :))

Edit: ja dus :D
Lolo
Goe niefs, gisteren aan't shoppen geweest naar Media Markt St Pieters Leeuw voor kabels. En GUESS WHAT!?! Touareg is binnen in meerdere. Kweeni wie ik daarvoor moet bedanken, misschien komt da door het feit dak op TL draai.

Vond het zeer leuk in ieder geval. Want het is een strijd geweest met de vorige. :-)

Allé, voor de rest tot morgen in TL.

L.
FCB_Fanatic
quote:
[Jakyro] 8:56 pm: btw John, now you're in here, I'm a little curious ... what can we expect from you're "project" with Airwave ? Or is it still top secret? :D
[john 00 fleming] 8:58 pm: ahah, the project between myself and Airwave is still under wraps, but will shock a few people....but in a very good way __:)__


ik kijk er al naar uit :toocool:
FCB_Fanatic
Laurent is weer straf bezig precies, blijkbaar is hij goed op weg met een nieuw Planisphere album (Cyborganic?) af te werken :eyespop:
Lolo
Er is meer, maar ik kan daar nog ni over spreken. Zoals ik zei, er zijn andere projecten, en men weet ni eens dak erachter zit.

Voor de rest, er is een Velvet Girl single in aankomst. Antidote, Dj Fire, Idem ditto. Batignolles Blues zal de volgende AW single worden.

Ik ga samen met belgische artiesten meer doen. Het betreft Planisphere, onder anderen. Cyborganic zal een mini LP van 7 tracks zijn. Ik zit nu halverwege.

Geen gezever nimeer, het gaat nu 100% om de muziek. Des te beter.

L.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Lolo
Er is meer, maar ik kan daar nog ni over spreken. Zoals ik zei, er zijn andere projecten, en men weet ni eens dak erachter zit.

Voor de rest, er is een Velvet Girl single in aankomst. Antidote, Dj Fire, Idem ditto. Batignolles Blues zal de volgende AW single worden.

Ik ga samen met belgische artiesten meer doen. Het betreft Planisphere, onder anderen. Cyborganic zal een mini LP van 7 tracks zijn. Ik zit nu halverwege.

Geen gezever nimeer, het gaat nu 100% om de muziek. Des te beter.

L.


niiiiice :D ... net ook eens op je site gaan kijken. Daar had ik veel van deze info ook al kunnen terugvinden (maar t was al weer een tijdje geleden dat ik die nog had gechecked ) :o
Real
Fire & Ice - Sayonara
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement