|
Lolo appreciation thread (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Lolo |
Ik ga ni ontkennen door te zeggen dak da ni gezocht heb. Mensen snappen en reageren positief en geen probleem, of mensen zien het probleem ni en reageren zoals The Truth.
Ik herken wel die manier om te schrijven of te praten maar ik wil liever ni weten waar dat vandaan komt, en dit komt vroeg of laat boven water, maar ik heb al genoeg werk. Ik begrijp die frustratie van the truth maar ga er niet mee akoord.
Negativiteit moet ik ook is leren negeren en vermijden, heb ik spijtig genoeg niet kunnen doen de laatste dagen. Als het tot boven mijn kop gaat, jah, het is menselijk he.
Even duidelijk maken nog: Ik ben iig niet jaloers op allerlei supersterren. Ik steek ni al mijn eieren in hetzelfde mandje, en ik heb niks of niemand nodig, terwijl die sterren 10 man nodig hebben omdat ze zelf niks kunnen. Het is een kwestie van standpunt. Ik ga ni akoord met het feit dat er 25 man werkt bij platenfirma X, omdat het volgens mij de scene pollueert door wat ik "whoring" noem, maar de feiten bewijzen dat platenfirma X wel een succesvolle imago uitstraalt, goe voor X, maar geschiedenis heeft ook al 100X bewezen dat zoiets niet blijft duren volgens mij. Kwestie is, gaat platenfirma X mindere momenten kunnen verdragen?? Time will tell. Ik heb wel mijn lesje afgeleerd met de falling.
L. |
|
|
| massiveK |
Tu as pourtant déja collaboré à plusieurs reprises avec ces dj's superstars (notamment Markus Schulz) et tu as déja été playlistés (peut etre pas autant que tu le mérites) par ceux-ci..
Les collaborations ne se sont pas bien passées? |
|
|
| Lolo |
Avec le recul, pas vraiment.
Qui dit collaboration dit travail ensemble, et aussi sur le long terme. Or j'ai beaucoup donné et très peu reçu en comparaison. Donc pas de regrets, pas de rancoeur, juste des conclusions tirées.
Met wat afstand ben ik niet zo tevreden.
Wie zegt samenwerking zegt SAMEN werken, en ook op een lange termijn. In die gevallen heb ik veel gegeven en in verhouding weinig terug gekregen. Ik heb er zeker geen spijt van, en ik ben niet boos, ik heb juist mijn conclusies getrokken.
Dus, ik heb voor mijn stuk dit onderwerpje volledig uitgemolken, ik kan nog een miljoen dingen vertellen over mensen die hun succes objectief NIET verdienen door hun kutgedrag, zonder namen te noemen, maar ik stop ermee. Het is de bedoeling ni. Door negatief te zijn ga je nergens naartoe. En ik heb liever dat we verder gaan, en zou ook heel graag maar echt dolgraag hebben dat elk belgisch artiest zo'n thread krijgt, en geen uitzondering. Maar please, steek ons ni in concurrentie of zelfs vergelijking want het heeft ook geen zin.
L. |
|
|
| Fkwebeman |
Thread niet gelezen, maar als dit over Lolo gaat die "Why" en "Teddybear's Escape" geproduceerd heeft.
HELD!
Met name Teddybear is echt briljant, heerlijk zweverige sound maar toch snoeihard draaien!
:crazy: |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Thread niet gelezen, maar als dit over Lolo gaat die "Why" en "Teddybear's Escape" geproduceerd heeft.
|
yep, dat is em.
Trouwens die Teddybear's Escape nog maar net ontdekt.
Geen idee hoe hij het doet,
weer diezelfde emoties bij zo'n plaat maar toch weer een andere sound in de oren. |
|
|
| FCB_Fanatic |
Hieronder de tracklist van de afgelopen Progrez (Episode 25). Ik vermoed dat Laurent hem zelf heeft vrijgegeven :)
| quote: | Originally posted by Terrence Parker
01. Lolo - Trance Will Never Die
02. Anton Sonin & DNA - Immersion
03. Emphasized Reality & Tim Nokx - Percepted
04. Maxrage - Disco Volante
05. Red Avenue - In The Wills Of God (Nova Mix)
06. Airwave - Trilogique (AW Electrified Mix)
07. Planisphere - So Many Other Ways
08. Bjorn Small - Leaving Some Doubts
09. Nova - Alive
10. Lolo - Océan d'étoiles
11. Lolo - Il t'aime (Dub)
12. Electro Kiss - The Teacher (Elektrokid Remix)
13. Kompulse - Motion Pill
14. Ari Rhodes - The L Machine
15. 3 up North - Lost Luggage
16. Antidote - Remote control Auto Pilot (Antiphus remix)
17. Agent Sam Fisher - Double Agent (Electro mix)
18. Antidote - Freeze me
19. Airwave vs Antidote vs Airwave - Terra Firma vs Sunday Break
btw thank you Laurent for making great music for so many years:) |
|
|
|
| Jasperovitsj |
| Die 3 Up North is een serieus vette plaat! |
|
|
| DeZmA |
Zoals ik al es gezegd heb, je vroegere werk vond ik zalig (nie dat het nu slecht is, gewoon minder mijn ding).
Toppers:
Airwave - Save me
King of clubs - revelation remix
Airwave - Save me
Airwave - alone in the dark
Airwave - when things go wrong |
|
|
| FCB_Fanatic |
NU op di.fm: Progrez met DJ Airwave
INTUNEN ! ! ! ! ! ! ! :D :toothless |
|
|
| Push2005 |
Fire & Ice is precies ook terug van weggeweest:
Fire & Ice - Tour De Trance
Toch een dikke, solide trancer vind ik :)
Als de alias dan toch vanonder het stof wordt gehaald, hoop ik wel dat de plaatjes zó blijven klinken (of misschien ietsje duisterder, zoals vroeger). Wat gewoon onder Dj Fire uitkomt de laatste tijd vind ik nogal cheesy eerlijk gezegd.
Al bij al toch benieuwd naar wat zal komen; ook het Airwave album :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik kan pas sterven als een gelukkig man wanneer ik een Fire & Ice liveact meegemaakt heb!
*wink wink nudge nudge* |
|
|
|
|