En dat terwijl Mike zijn absolute dieptepunt heeft bereikt, zo bewijst hij op dezelfde release :nervous:
FCB_Fanatic
nieuwe tracks:
Airwave - Moment Of Truth
Airwave - Triangle
Airwave - Tigris and Euphartes
Voorlopig nog niet gereleased maar zal wel niet zo heel lang meer duren. Die eerste is terug te vinden op JOOF Editions release (in een edit). De andere twee zijn deze week gedraaid geweest op GTG. Die laatste track wordt al een tijdje gehyped door John als "beste trance track sinds lang" :D
Config
quote:
Originally posted by TOR
Laurent houdt zijn hoge niveau aan :crazy:
En dat terwijl Mike zijn absolute dieptepunt heeft bereikt, zo bewijst hij op dezelfde release :nervous:
ugh.. die MIKE remix was inderdaad eentje om snel uit het geheugen te wissen. Past totaal niet op het label ook.
Wat heeft die man gegeten om de laatste 2 jaar telkens zo'n hoog niveau te houden :)
Ooit ga ik jullie wat vertellen over wat er allemaal is gebeurd de laatste 4 jaren. Heb wat afgezien, vooral de laatste 3 jaren. Daardoor sterker en beter geworden. En vooral positief. En iemand is in mijn leven alles komen veranderen...
Er is een nieuwe op joof met 2 dikke schijven in éen, een nieuwe green martian op komst ook op joof, plus nieuwe tracks met fire en phi-phi. Plus een release op mistique. En ik spreek nog niet over een nieuwe planisphere, plus een nieuwe breaks release.
And the best is still to come :-D
Jakhira
Ik moet voorzichtig zijn met mijn woorden, want ik zou niet willen dat je iets verkeerd begrijpt.
Het zit niet in mij om iemand pijn te wensen of om daaruit plezier te beleven...
Maar ik ben er rotsvast van overtuigd dat wat je ook hebt moeten meemaken en doorstaan jouw muziek naar een hoger niveau heeft doen stijgen.
Er zit iets in dat er nooit eerder in heeft gezeten, duidelijk het gevolg van iemand die heeft afgezien (zoals jij het noemt).
De enige reden dat ik je dit vertel is omdat een geboren artiest toch vooral leeft voor zijn kunst, en hiervoor toch enigszinds wat erkenning zoekt.
Maar ik ben blij om te horen dat het (uit uw verwoording te lezen) vooral in de verleden tijd lijkt te zijn. Het zal geen toeval zijn dat uw eerste plaat sinds lang die een bepaald gevoel van hoop en gelukkigheid "Laia's daydream" heet ;)
Config
Triangle is top, en inderdaad, het is niet de enige topper die we mochten horen de laatste maanden :) Vind het jammer dat die platen niet altijd de erkenning krijgen die ze verdien.
Trance-M
Geweldig, niet?
Trance-M
quote:
Originally posted by Lolo
And the best is still to come :-D
Inderdaad Laurent :)
TOR
Majestueuze track :eyes:
Trance-M
quote:
Originally posted by TOR
Majestueuze track :eyes:
Minstens zo goed of misschien zelfs beter. Nu nog een remix voor de dansvloer: