blijkbaar van zn Trilogique album. Een track die mij in ieder geval niet is bijgebleven (er stonden dan ook veel tracks op dat album) :toothless
Titanium
BUMP
FCB_Fanatic
het eerste deel van het nieuwe Airwave album "Parallel Lines" is sinds gisteren beschikbaar. Het eerste deel heeft de naam "Dark Lines" meegekregen. Later deze maand zou het tweede album uitkomen
er zou wel geen cd release zijn :(
TOR
Wat een geweldige sound toch alweer :crazy:
Laurent blijft op hoog niveau produceren.
Lolo
jongens, we staan op EEN plaats van de #1 spot in trance op Beatport. Ik bedoel, zijn er 4 of 5 die mijn album willen kopen... allemaal beatport aub. En jullie worden bedankt voor je steun.
Ik kan me ni voorstellen dat het nu ineens werkt na al die jaren.
Héérlijke platen: Cathedrals of Hope / Romeo & Juliet / At Last / ... :crazy:
congrats
domineesje
quote:
Originally posted by Lolo
jongens, we staan op EEN plaats van de #1 spot in trance op Beatport. Ik bedoel, zijn er 4 of 5 die mijn album willen kopen... allemaal beatport aub. En jullie worden bedankt voor je steun.
Ik kan me ni voorstellen dat het nu ineens werkt na al die jaren.