return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Lolo appreciation thread (pg. 13)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
nieuwe Airwave :)


Push2005
Die is van 2006 :p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Push2005
Die is van 2006 :p


oeps :p

blijkbaar van zn Trilogique album. Een track die mij in ieder geval niet is bijgebleven (er stonden dan ook veel tracks op dat album) :toothless
Titanium


BUMP
FCB_Fanatic
het eerste deel van het nieuwe Airwave album "Parallel Lines" is sinds gisteren beschikbaar. Het eerste deel heeft de naam "Dark Lines" meegekregen. Later deze maand zou het tweede album uitkomen

er zou wel geen cd release zijn :(
TOR
Wat een geweldige sound toch alweer :crazy:

Laurent blijft op hoog niveau produceren.
Lolo
jongens, we staan op EEN plaats van de #1 spot in trance op Beatport. Ik bedoel, zijn er 4 of 5 die mijn album willen kopen... allemaal beatport aub. En jullie worden bedankt voor je steun.



Ik kan me ni voorstellen dat het nu ineens werkt na al die jaren.

DARK LINES OP BEATPORT
Push2005
Héérlijke platen: Cathedrals of Hope / Romeo & Juliet / At Last / ... :crazy:

congrats
domineesje
quote:
Originally posted by Lolo
jongens, we staan op EEN plaats van de #1 spot in trance op Beatport. Ik bedoel, zijn er 4 of 5 die mijn album willen kopen... allemaal beatport aub. En jullie worden bedankt voor je steun.



Ik kan me ni voorstellen dat het nu ineens werkt na al die jaren.

DARK LINES OP BEATPORT


.... tbc
Jakhira
Meningen over 'Bright lines'? Die is ook uit :)

Lolo
ondertussen jouw demo's gecheckt in den buro, nice stuff!
Jakhira
Bedankt :D

Ik ga binnenkort weer trance maken ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Privacy Statement