return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Lolo appreciation thread (pg. 6)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
Deze avond Progrez op het Progressive channel van di.fm. Dus als er zijn die hun appreciatie willen uiten, kunnen ze dat altijd doen door in te tunen :D. Als er dan iemand is die de show kan recorden zou dat ook mooi meegenomen zijn aangezien ik deze avond niet ga kunnen luisteren, ik zit nog tot vrijdag op smallband :(


quote:
PROGREZ
Hosted by DJ Airwave

Wednesday, May 30, 2007

Banshee Worx & Bonzai Music present PROGREZ. Every last wednesday of the month DJ Airwave will guide you through the freshest progessive beats and showcasing the latest releases and the DJ talents of Banshee Worx sublabel Progrez.

Start time: 2PM US East / 19:00 UK / 20:00 Central Europe.


Where: Progressive Channel
Link: http://www.bonzai.be
Link: http://www.djairwave.com/
The _Truth
quote:
Originally posted by Lolo
Er zit gewoon Armin, en that's it! En alles draait rond zijn succes. Als het morgen minder gaat dan is het gewoon een leeg zakje.

Als Armin niet op nr 1 staat dit jaar, dan gaat het helemaal naar de klote voor Armada. Er werkt daar 25 man, dus ze moeten 50 000 Euro brutto loon per maand betalen minimum. En nog kosten erbij... En geloof mij, nog jaren alles rond Armin opbouwen gaat nimeer. En 100 000 Euro per maand verdienen ze ook ni hoor! Dus ik vraag mij af WIE er geld in pompt?!?

Ik heb Armin zijn laatste cd afrekening gehad, veel blah blah rond die cd, maar toch heeft het slechts 9000 Stuks verkocht. Markus zijn album heeft... nog amper 1000 stuks verkocht. Dus je weet het allemaal

L.


Lolo, ik heb nog steeds respect voor jou, maar in plaats van op andere mensen hun rug te zeiken, zou ik eerst eens in eigen boezem kijken, en zien dat de royalties aan je artisten eerst betaald worden, zoals dat nu niet het geval is!!!right?!
Ben blij dat je van armada wat centen ziet,en dat ze met eerlijke cijfers op de proppen komen,of wil je liever dat ze je in de maling nemen?
Next time, hou die dingen wat intern, of ik zal ook eens wat dingen lossen hier op je threadjes.
Over en out
Progrez
Hehe. Afgaande op wat ik lees denk ik niet dat er nog snel een nieuwe Ultravibe zal komen.
diddi
L-vee rocks big time.

L-vee, hopelijk geven deze replies je een super gevoel: je wordt nog steeds op handen gedragen door de Die hard Trance liefhebbers! (waar ik mezelf niet bijreken :p )

Doe zo voort zou ik zeggen en hopelijk mogen we nog laaaaaaaaaaaaaaaang van jouw sound genieten!
Eagle`
quote:
Originally posted by The _Truth
Lolo, ik heb nog steeds respect voor jou, maar in plaats van op andere mensen hun rug te zeiken, zou ik eerst eens in eigen boezem kijken, en zien dat de royalties aan je artisten eerst betaald worden, zoals dat nu niet het geval is!!!right?!
Ben blij dat je van armada wat centen ziet,en dat ze met eerlijke cijfers op de proppen komen,of wil je liever dat ze je in de maling nemen?
Next time, hou die dingen wat intern, of ik zal ook eens wat dingen lossen hier op je threadjes.
Over en out


Ik zat op dit te wachten, was enkel kwestie van tijd. Echt triest hoor .. speciaal een account aanmaken om iemand de mond te snoeren door wat af te dreigen met vuile was terwijl zijn kritiek niet meer dan terecht is over Armada. Heb dan teminste de moed om te zeggen wie je bent ...
Config
twas Armin zelf :wtf:
Progrez
quote:
Originally posted by Eagle`
Ik zat op dit te wachten, was enkel kwestie van tijd. Echt triest hoor .. speciaal een account aanmaken om iemand de mond te snoeren door wat af te dreigen met vuile was terwijl zijn kritiek niet meer dan terecht is over Armada. Heb dan teminste de moed om te zeggen wie je bent ...

Los van het feit dat hij zich niet bekend maakt, is de kritiek van onze nobele onbekende (misschien) ook wel terecht.

Laat dit echter het plezier van het topic niet vergallen. De bedoeling van deze bladzijden is immers het uitdrukken van waardering en niet van frustraties.
Real
Wow. :wtf:
Eagle`
quote:
Originally posted by Progrez
Los van het feit dat hij zich niet bekend maakt, is de kritiek van onze nobele onbekende (misschien) ook wel terecht.



misschien niet, ma stel dat die cd's veel verkocht hadden of gouden plaat had gehaald, zouden ze geen kans laten voorbij laten gaan om het te vermelden in persberichten, interviews, weet ik veel wa.

Ma how ma als den brol ni verkoopt dan moeten ze hier ineens wa komen afdreigen onder een anoniem accountje, hoe zielig is da .. Armada zou beter de hand is in eigen boezem steken..
Lolo
....ge editeerd, want het is toch ni de moeite


ik mag hier best zwijgen want dit is toch wat mijnheer wilt, doch laat em mij nog de vrijheid om te denken.

En ten tweede, ik denk aan TOR, die alleen een positieve thread open deed, en jah, spijtig genoeg heb ik mij laten gaan. Mijn excuses aangeboden aan hem.

(Maar toch heb ik totaal geen spijt van hetgeen dak heb gezegd over die mafia toestanden.)

End of story

L.

The_G0dfather
tis nu gedaan met posts deleten é push :p
Estuera
quote:
Originally posted by Eagle`
Ik zat op dit te wachten, was enkel kwestie van tijd. Echt triest hoor .. speciaal een account aanmaken om iemand de mond te snoeren door wat af te dreigen met vuile was terwijl zijn kritiek niet meer dan terecht is over Armada. Heb dan teminste de moed om te zeggen wie je bent ...


Vind ik ook triest hoor. Laurent zei volgens mij zelfs niet eens iets beschadigends of zo. Elk platenlabel heeft last van slechte verkoopcijfers de laatste jaren.( Of er moet tiesto op de cd staan dat helpt toch nog :p :D kan het weten :D ) En een dat een label dat 'armada' heet voornamelijk rond Armin draait blijkt toch sowieso al overduidelijk uit de naam...

Dus vind die afdreigreactie heel erg grof, helaas wel een goed voorbeeld hoe het er soms aan toegaat in de politiek van de muziekindustrie :( ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement