|
Lolo appreciation thread (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Oyama is uit met een Terra Ferma remix om duimen en vingers van af te likken :crazy:
|
|
|
| sbastien4678 |
De uiteindelijke versie die Dark Lines en Bright Lines verzamelt.
  |
|
|
| TOR |
Nieuwe Velvet Girl 
|
|
|
| Jasperovitsj |
Nice :)
Al gaat er natuurlijk niets boven:
|
|
|
| Lolo |
Bedankt voor die leuke berichten, is altijd plezant om te lezen.
Jakhira staat ook in Progrez LCD 98, dus het kan maar goe zijn. ;-)
Ik heb een primeur voor jullie. Nieuwe Airwave stond er ook in. ;-) Release 8 mei op LCD.
Ben nog andere "poetsen" aan't bakken.
Zie ik jullie op 12 april in den Arénchi? |
|
|
| Jakhira |
| quote: | Originally posted by Lolo
Ik heb een primeur voor jullie. Nieuwe Airwave stond er ook in. ;-) Release 8 mei op LCD. |
Het lijkt me vrij duidelijk om welke plaat het gaat :)
Classic Airwave, in een modern jasje. Heerlijke plaat :D |
|
|
| sbastien4678 |
Planisphere is terug
Voor degene die het nog niet wist. |
|
|
| Lolo |
| quote: | Originally posted by sbastien4678
Planisphere is terug
Voor degene die het nog niet wist. |
en Sagittaire gaat volgen. En ik heb een verrassing van maat voor deze week ROFL.
Deze track hebben we zelfs aan een bekende dj aangeboden voor een remix. Te "hard" naar zen smaak LOL. |
|
|
| Jakhira |
| quote: | Originally posted by Lolo
en Sagittaire gaat volgen. En ik heb een verrassing van maat voor deze week ROFL. |
Ik ben benieuwd naar beiden :)
'Memento' is alleszinds een goeie plaat, al een tijdje geleden gekocht. |
|
|
| sbastien4678 |
| quote: | Originally posted by Lolo
Deze track hebben we zelfs aan een bekende dj aangeboden voor een remix. Te "hard" naar zen smaak LOL. |
Sasha, Digweed, Markus, ... ? |
|
|
|
|