return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Ik ging wederom naar de winkel en kocht...
View this Thread in Original format
Bertn
...helemaal niks.

(maar zo kon ik wel een nieuw topic openen:p )
Eagle`
dikke afrip deu den beirre, closen tot er iemand werkelijk iet kupt !!
Bertn
Okay dan.

Ik ging gisteren naar de winkel en ik kocht:

- 250gr kerstomaten
- 100gr zongedroogde tomaten
- 1 potje room (winny)
- 250 gr tagliatelle (soubry)
- 150 gr zalm (match huismerk)
- 200 gr rode pesto
- 1 doos Frosties (kelloggs)
- 6 halve liters Jupiler (Inbev)
- 1 doosje muntjes (Frisk, groene)


Dat zal het zowat geweest zijn:p
Antony
QSI-truitje. zal mooi staan op men witte wereldkampioenebroek :)
Dj LPG
ik ging naar de winkel en kocht een shampoo voor haar met een permanent (voor de vriendin welliswaar:p ) En nieuwe hakken en zolen (ook voor de vriendin welliswaar...)
Real
Ne bicky burger!

*win*
Jasperovitsj
Ha, ikke ne martino en een mattentaartje!

*checkmate*



Morgen of overmorgen wel een mp3-speler gaan kopen :)
Xilver
Een broodje mexicano bij de Nonius achter den hoek. Pwnt!
Jasperovitsj
De Nonius heeft inderdaad enorm lekkere broodjes!
Real
quote:
Originally posted by Xilver
Een broodje mexicano bij de Nonius achter den hoek. Pwnt!


Met barbequesaus hoop ik?

Neooo
2 Cheeseburgers & een filet-o-fish
Gladius
pff al die fancy broodjes & burgers. Ben ik hier den enigste die nog braaf 's morgens z'n bokes smeert voor 's middags? :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Privacy Statement