|
Ik ging wederom naar de winkel en kocht...
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
...helemaal niks.
(maar zo kon ik wel een nieuw topic openen:p ) |
|
|
| Eagle` |
| dikke afrip deu den beirre, closen tot er iemand werkelijk iet kupt !! |
|
|
| Bertn |
Okay dan.
Ik ging gisteren naar de winkel en ik kocht:
- 250gr kerstomaten
- 100gr zongedroogde tomaten
- 1 potje room (winny)
- 250 gr tagliatelle (soubry)
- 150 gr zalm (match huismerk)
- 200 gr rode pesto
- 1 doos Frosties (kelloggs)
- 6 halve liters Jupiler (Inbev)
- 1 doosje muntjes (Frisk, groene)
Dat zal het zowat geweest zijn:p |
|
|
| Antony |
| QSI-truitje. zal mooi staan op men witte wereldkampioenebroek :) |
|
|
| Dj LPG |
| ik ging naar de winkel en kocht een shampoo voor haar met een permanent (voor de vriendin welliswaar:p ) En nieuwe hakken en zolen (ook voor de vriendin welliswaar...) |
|
|
| Real |
Ne bicky burger!
*win* |
|
|
| Jasperovitsj |
Ha, ikke ne martino en een mattentaartje!
*checkmate*
Morgen of overmorgen wel een mp3-speler gaan kopen :) |
|
|
| Xilver |
| Een broodje mexicano bij de Nonius achter den hoek. Pwnt! |
|
|
| Jasperovitsj |
De Nonius heeft inderdaad enorm lekkere broodjes!  |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
Een broodje mexicano bij de Nonius achter den hoek. Pwnt! |
Met barbequesaus hoop ik? |
|
|
| Neooo |
| 2 Cheeseburgers & een filet-o-fish |
|
|
| Gladius |
| pff al die fancy broodjes & burgers. Ben ik hier den enigste die nog braaf 's morgens z'n bokes smeert voor 's middags? :whip: |
|
|
|
|