return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
בראש השנה-חוף ניצנים 13.09.07 Armin Van Buuren
View this Thread in Original format
HANDSOME PR

ראש השנה
13.09.07 יום חמישי
ח ו ף נ י צ נ י ם
עשר שעות פסטיבל


פסטיבל
XI SUNDANDANCE
המוכר לנו יותר כהפסטיבל שאירח לפני שנים אחדות את סאשה,עושה השנה גם חייל בניצנים
הפסטיבל יתקיים במשך - 11 שעות של חגיגה, שיכרון חושים ומוזיקה אלקטרונית עם הדיג'ייז המובילים בארץ ובעולם

1. ARMIN VAN BUUREN - האגדי !!!
ארמין ממוקם כדי ג'יי מספר 2 בעולם, זוכה פרס האלבום הטוב ביותר על אלבומו ''שיברס'' לשנת 2005. יליד הולנד, מנגן קלאב טראנס, טראנס אופורי, טראנס ווקאלי ופרוגרסיב מלודי.

2. TALAMASCA
אמן
הטראנס הצרפתי סדריק טלמסקה, 12 שנה על העמדת הדיג'י, כיום הוא נחשב לאחד הטאלנטים הנחשבים בסצינת הטראנס העולמית. טלמסקה שוקד בימים אלה על אלבומו החמישי.

3. OFFER NISSIM
סיפור הצלחה ישראלי מובהק.
עופר ניסים הוא הדי ג'יי הישראלי המצליח ביותר כיום בעולם עם ניסיון של 20 שנה כתקליטן, מפיק ומעבד מוסיקלי. (דנה אינטרנשיונל )
ייחודיות הקו המוסיקלי של ניסים הייתה מאז ומעולם היכולת לחבר בין קהלים שונים ונוכחותו הכובשת בעמדת התקליטן הפכו לשם דבר בקרב מעריציו.

4. ASTRIX

מדורג במקום 41 ברשימת 100הדיג'איים- הטובים בעולם של הדיג'ימאג העולמי.
אסטריקס מחמם מנועים לקראת התחרות הגדולה של 100ה- הטובים בעולם לשנת 2007. בקרוב יוציא את אלבומו השלישי שיושק בקמפיין מאסיבי. אסטריקס הוא ה"דבר החם" של 2007!

5. Blake Jarrell
החתום בלייבל ארמדה ביחד עם ארמין ואן ביורן
www.myspace.com/blakejarrell


כרטיסים לארוע במכירה מוקדמת-החל מיום ראשון 26 לאוגוסט
אצלי בטלפון:0528303124 עופר
כמו כן יהיה ניתן להשיג כרטיסים בקיוסק של אוסי רחוב אלנבי 35 ''עצור בקטנה'' 24 שעות



מחיר לכרטיס רגיל-120 ש''ח
מחיר לכרטיס לתוך עמדת הויאייפי (מאחורי ארמין כמובן ועם קהל איכותי)-140 ש''ח
עמדות נוספות לנוכיחיותכם יפורסמו ביום ראשון

פרטים נוספים בלינק הבא

http://www.sundance-xi.com/
uzi

shhh! the forum is sleeping. :)
black_mammmba
140 שקל.
שחיטה.
ועוד בלי כסף על ההגעה לשם
על שתיה במקום.

איפה האירועים שארמין היה עושה עם 12 אירו.
cluBBer
בהתחלה אתה כתבת 10 שעות אחרי זה 11 שעות

כמה שעות ינגן ארמין?

בכל מקרה עופר הוא מעפן שמשטרלל על העמדה בזמן ששם דיסק ממוקסס של מסחרה
sh33p
שחכת לציין את בלייק ג'ארל
HANDSOME PR
עודכן.תודה על התשומת לב
black_mammmba
גילאים ?
Flotser
quote:
Originally posted by HANDSOME PR
3. OFFER NISSIM
סיפור הצלחה ישראלי מובהק.
עופר ניסים הוא הדי ג'יי הישראלי המצליח ביותר כיום בעולם עם ניסיון של 20 שנה כתקליטן, מפיק ומעבד מוסיקלי. (דנה אינטרנשיונל )
ייחודיות הקו המוסיקלי של ניסים הייתה מאז ומעולם היכולת לחבר בין קהלים שונים ונוכחותו הכובשת בעמדת התקליטן הפכו לשם דבר בקרב מעריציו.


:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
sh33p
quote:
Originally posted by HANDSOME PR
מחיר לכרטיס לתוך עמדת הויאייפי (מאחורי ארמין כמובן ועם קהל איכותי)-140 ש''ח



מזה מאחורי ?
פעם אחרונה שהייתי שם בטיאסטו, הוי איי פי היה ממש ממול הבמה
והכרטיסים הרגילים היו למקום שהיה טיפה מרוחק מהבמה

אם זה ככה שווה את ה20 שקל השקעה
ואם זה באמת מאחורי ארמין אז אין טעם לקנות
למה שמישהו ירצה לרקוד מאחורי הבמה?
uzi
יש הרבה מעריצים שמוכנים לשלם הרבה בשביל להיות מאחורי ארמין ועופר ניסים! :D :D :D

uzi
on september 13th 2007, thursday, nitsanim (nizzanim) beach, israel,
there will be a festival of 10 hours with:
ARMIN VAN BUUREN (holland)
TALAMASCA (france)
Blake Jarrell (United States)
OFFER NISSIM (israel)
ASTRIX (israel)

regular ticket cost: 120 shekel.
vip ticket (closer to stage) cost: 140 shekel.

a guy called OFFER is selling tickets (i belive he lives in the center of israel, tell aviv area) telephone: 0528303124 .

there is also a small kyosk in tell aviv, alenbi street number 35, which is open 24 hours a day.

here are some telephone numbers, try to meet with those people in order to buy a ticket or maybe you can buy via telephone with a credit card payment:

if you live near ashkelon: 0509981298
if you live near ashdod: 0542244444
if you live arround the center of israel (tel aviv and arround it): 0503500168
if you live near jerusalem: 026793179
if you live in tel aviv: 035444194
if you live in the north of isreal: 0544241283
if you live in be'er sheva: *2313
Spitz
הVIP זה סתם לעשות עוד קצת כסף
פעם שעברה בטייסטו זה היה בדיוק כמו הרגיל רק מטר יותר קרוב לדיג'יי
סתם דרך לגנוב אנשים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement