return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
בראש השנה-חוף ניצנים 13.09.07 Armin Van Buuren (pg. 5)
View this Thread in Original format
Matann1
אוקיי היה פשוט מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עופר היה מעפן (צפוי)
בלייק נתן סט ענק !!! מישהו מכיר את הקטע האחרון שהוא ניגן?יש בו מילים"Everybody loves you...Everybody loves you"

וארמין ארמין היה ענקקקקקקקקקקקקקקקקק
פשוט אין מילים לתאר!!

ד''א אחד מהID מהפלייליסט שלך זה
Mojado - Kaktus.mp3

קטע מדהיםם נוגן בסוף!
epsilon1
היה ממש ממש כיף אבל לצערנו אני ואלכס נאלצנו לחתוך ברבע ל6 . פיספסתי סבן סיטיז :(
בלייק היה ממש מבסוט מעצמו לאורך כל הסט


מישהו מעלה תמונות באיכות יותר טובה מהפלאפון שלי?
Segev
ואי היה אדיר איזה אנרגיה הייתה באוויר שארמין הכניס את
fly away
היה שווה כל רגע של לדבר על הכסף :]
black_mammmba
חבר'ה, איז התוכנה טובה יש להמיר קבצים של
GP3
ל
AVI
??

יש לי קטעים איכותיים מהסט (משהו כמו 40 דקות

ועוד הערה.
הסט של עופר ? לדעתי הוא מוקלט. הבן אדם לא הקשיב לקהל. לא האזין לאוזניות לא כלום.
רק זז כמו רקדנית
GO GO BAR
ימין לשמאל כאילו הוא נמלט מכדורים.
עופר -איכזב (לא ציפתי ליותר)

מה עם הבחור הזה משיקגו? איך קוראים לו.


ומארק. הטראק האחרון הוא פולינג של שרה
epsilon1
quote:
Originally posted by black_mammmba

הסט של עופר ? לדעתי הוא מוקלט. הבן אדם לא הקשיב לקהל. לא האזין לאוזניות לא כלום.
רק זז כמו רקדנית
GO GO BAR
ימין לשמאל כאילו הוא נמלט מכדורים.
עופר -איכזב (לא ציפתי ליותר)



זה דבר ידוע
Matann1
quote:
Originally posted by black_mammmba


מה עם הבחור הזה משיקגו? איך קוראים לו.



קוראים לו בלייק ג'רל
באנגלית : Blake Jarrell
Dj Alex (ISR)
ג'רלד חחח
markfeldman
quote:
Originally posted by Matann1
אוקיי היה פשוט מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עופר היה מעפן (צפוי)
בלייק נתן סט ענק !!! מישהו מכיר את הקטע האחרון שהוא ניגן?יש בו מילים"Everybody loves you...Everybody loves you"

וארמין ארמין היה ענקקקקקקקקקקקקקקקקק
פשוט אין מילים לתאר!!

ד''א אחד מהID מהפלייליסט שלך זה
Mojado - Kaktus.mp3

קטע מדהיםם נוגן בסוף!


תודה על העדכון !!:

01. Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Umbrella (Marcus Schossow Remix)
02. ID
03. Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Dub)
04. Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Invincible (Sied Van Riel Remix)
05. Sultan & Ned - Together We Rise
06. Dubfire - Roadkill (EDX's Acapulco At Night Remix)
07. D Ramirez & Mark Knight - Columbian Soul (Gabriel & Dresden Remix)
08. Observer & Dan Heatcliff - Interference
09. Vincent De Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
10. Cosmic Gate - Body Of Conflict (Extended Vocal)
11. Breakfast - The Sunlight
12. Albert Vorne - Formantera What (Gareth Emery Remix)
13. ID
14. Armin Van Buuren with Gabreil & Dresden - Zocalo
15. Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix)
16. Markus Schultz - Flying To Colors
17. Bedrock - Heaven Scent (Greg Downey Remix)
18. AB Project - Misconceptions (Ehren Stowers Massive Riff Remix)
19. Rapid Eye - Circa Forever (Aly & Fila Rework)
20. ID
21. Rex Mundi vs. Ronski Speed - The Space Perspective (Markus Schultz Mash Up)
22. The Blizzard - Kalopsia
23. Armin Van Buuren - Communication
24. Nenes & Pascal Feliz - Platinum
25. Mojado - Kaktus
26. ID
27. Armin Van Buuren - The Sound Of Goodbye (Nic Chagall's Drumbeat Re-Edit)
28. U2 - Beautiful Day (Pascal Feliz Bootleg Mix)
29. Solarstone - Seven Cities
30. Beber & Tamra - Travelling On (Gabriel And Dresden Campfire Mix)
markfeldman
quote:
Originally posted by black_mammmba

ומארק. הטראק האחרון הוא פולינג של שרה


שלילי.
Dj Alex (ISR)
תגידו רק אני שמתי לב שהיו אנשים הזווים בגיל של סבתא שלי וכאלה שזיינו גדר? =]

markfeldman
quote:
Originally posted by epsilon1

מישהו מעלה תמונות באיכות יותר טובה מהפלאפון שלי?


יש לי תמונות רק אין לי מושג איך אני מעלה אותם...
Dj Alex (ISR)
פותח חשבון חינמי ב
photobucket.com
או שולח לי ואני אעלה לך =]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement