return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
בראש השנה-חוף ניצנים 13.09.07 Armin Van Buuren (pg. 10)
View this Thread in Original format
Koby
quote:
Originally posted by black_mammmba
עוד קטע של טראק מדהים, אשמח לזיהוי.....

http://www.youtube.com/watch?v=JorzRpFL1U4

:eyespop:

אתה באמת לא מזהה?
dash berlin - till the sky fall down
טוב שארמין לא חרש על זה ב20 האסוטים האחרונים רצוף!
sh33p
quote:
Originally posted by black_mammmba
עוד קטע של טראק מדהים, אשמח לזיהוי.....

http://www.youtube.com/watch?v=JorzRpFL1U4

:eyespop:


Dash Berlin :eyespop: :eyespop:
uzi
quote:
Originally posted by Koby
אתה באמת לא מזהה?
dash berlin - till the sky fall down
טוב שארמין לא חרש על זה ב20 האסוטים האחרונים רצוף!

לא רק ארמין... אבל קטע טוב!
uzi
quote:
Originally posted by romigi
עוזי, בדבריו של ארמין הוא שאל למה אין פה הרבה נשים לא למה הסצינה קטנה..

זה לא מה שאמרו פה, אבל שיהיה.
quote:
Originally posted by romigi
זה קודם כל. דבר שני אין לי מילה רעה להגיד על ארמין בתור בן-אדם נהפוכו. הוא איש מאוד נחמד צנוע עניו ובאמת יכול לשמש דוגמא להמון די ג'יים בעולם איך להתנהג..

גם אני חושב שהוא נחמד.
quote:
Originally posted by romigi
ולגבי התארים והכל..
יש מוסד וחצי בארץ שנותן לך תעודה כזו או אחרת ואופצייה להשלמה של תואר אי שם באוקלוהמה ארה"ב. תואר שתופס לכל דבר.. מה שכן עוזי לפני שאתה פוסל את המסודות השונים ומה שהם מציאים תבדוק את השוק בחו"ל. תראה כמה עולה ללמוד שם: בלונדון, אמסטרדם, או ארה"ב. תראה כמה עולה שם ללמוד סאונד ואז תדבר..

תואר שתופס לכל דבר? ומה בדיוק אתה עושה איתו? הולך איתו ללשכה? מנקה שירותים?
בדרך כלל בעולם המוזיקה בלי פרסום או קשרים אין לך מה לאכול, לא משנה כמה כשרון יש לך.
זו סתם תעודה של המקום לא צריך להגזים, לא מדובר בתעודה אקדמאית או מקצועית של משרד העבודה.
אוקלהומה? טוב שלא שלחת אותי לסוף העולם.
אני לא מזלזל בבתי הספר למוזיקה בארץ, יש בתל אביב כמה ממש נחמדים עם מורים טובים.
כדי ללמוד בחול אתה צריך לשלם מיסים, מחייה, ללמוד שפה ולעבוד בנוסף ללימודים... אם היה לי כסף לזה מיד הייתי נוסע לרוטרדאם.
מה זה משנה בכלל כמה זה עולה במדינות אחרות בעולם, ישראל היא פיצית לעומתם, איך אפשר בכלל להשוות מחירים, הגזמת.
black_mammmba
מארק אין עוד תמונות איכותיות של ארמין?

התמונה הקדומת עם הלב. הפכה להיות תמונות הדאסקופ החדשה שלי.

תודה.:toocool:
Dj Alex (ISR)
מי חיפש את הטראק האחרון של ג'רל?
השגתי =]
Glenn-Holmes
טוב אני יפתח במספר מילים
מבין 8 מסיבות עם ארמין שהייתי בהן זו היתה השנייה הכי טובה שהייתי בה
האווירה היתה מדהימה האנשים זרמו עם המוזיקה ולארמין היתה עבודה יחסית מאוד קלה כאשר היה חשמל באוויר כבר כשהוא עלה (או שזה הגיטרה מאמברלה? )


בקשר לזיהויים
13. Deadmau5 - Arguru זה הקטע שברח לי מהראש מארק ויורי ודומה קצת לרוד קיל ומארתי לכם שאני יבדוק אחרי המסיבה מה הוא...

אני שמח לראות שהרבה אנשים כאן היו ונהנו

עם כל הכבוד לרגעים מרגשים יש רגע אחד שבשבילו היה שווה להגיע עד ניצנים גם אם כל המסיבה הזו היתה מאכזבת (טוב זה סוג של הגזמה...)
משאני מנסה להגיד זה שכל הערב הזה נבנה בשביל רגע מרגש אחד שיאפיל על כל שאר הרגעים המרגשים של הערב

אני מדבר על השמש העולה מן המזרח ארמין העולה על העמדה מערב וביוטיפול דיי של יו 2 עולה מן הרמקולים ושולח אותי עוד שנייה לאשפוז
לא משנה שהגרסה הזו לא איי איי איי לדעתי...משחשוב זה ארמין שר את המילים של ביוטיפול דיי ומצביע אל השמש העולה מן המזרח ומזכיר לנו שכאשר המסיבה תגמר נוכל לחזות ביום יפה (מדהים אפילו אם אתם שואלים אותי) שהחל...

בשביל רגעים כאלה מגיעים למסיבות במקומות פתוחים

ולמשאמר שהוא שוקל להגיע לדיגוויד
אם אתה רוצה לדעת איך זה מרגיש להיות בניתוח ראש פתוח ללא הרדמה כאשר בכל שלב ושלב אתה מרגיש שממש מהנדסים לך את פיסות הסאונד מסביב...ובכן...דיגוויד זה הדי ג'יי
אני אישית פספסתי אותו כבר מספיק פעמים...הפעם אני כבר לא יכול להרשות לעצמי...חוץ מזה...יש לו דברים לחתום עליהם ;)
sh33p
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב אני יפתח במספר מילים
מבין 8 מסיבות עם ארמין שהייתי בהן זו היתה השנייה הכי טובה שהייתי בה
האווירה היתה מדהימה האנשים זרמו עם המוזיקה ולארמין היתה עבודה יחסית מאוד קלה כאשר היה חשמל באוויר כבר כשהוא עלה (או שזה הגיטרה מאמברלה? )


בקשר לזיהויים
13. Deadmau5 - Arguru זה הקטע שברח לי מהראש מארק ויורי ודומה קצת לרוד קיל ומארתי לכם שאני יבדוק אחרי המסיבה מה הוא...

אני שמח לראות שהרבה אנשים כאן היו ונהנו

עם כל הכבוד לרגעים מרגשים יש רגע אחד שבשבילו היה שווה להגיע עד ניצנים גם אם כל המסיבה הזו היתה מאכזבת (טוב זה סוג של הגזמה...)
משאני מנסה להגיד זה שכל הערב הזה נבנה בשביל רגע מרגש אחד שיאפיל על כל שאר הרגעים המרגשים של הערב

אני מדבר על השמש העולה מן המזרח ארמין העולה על העמדה מערב וביוטיפול דיי של יו 2 עולה מן הרמקולים ושולח אותי עוד שנייה לאשפוז
לא משנה שהגרסה הזו לא איי איי איי לדעתי...משחשוב זה ארמין שר את המילים של ביוטיפול דיי ומצביע אל השמש העולה מן המזרח ומזכיר לנו שכאשר המסיבה תגמר נוכל לחזות ביום יפה (מדהים אפילו אם אתם שואלים אותי) שהחל...

בשביל רגעים כאלה מגיעים למסיבות במקומות פתוחים

ולמשאמר שהוא שוקל להגיע לדיגוויד
אם אתה רוצה לדעת איך זה מרגיש להיות בניתוח ראש פתוח ללא הרדמה כאשר בכל שלב ושלב אתה מרגיש שממש מהנדסים לך את פיסות הסאונד מסביב...ובכן...דיגוויד זה הדי ג'יי
אני אישית פספסתי אותו כבר מספיק פעמים...הפעם אני כבר לא יכול להרשות לעצמי...חוץ מזה...יש לו דברים לחתום עליהם ;)


אילן אני איתך בדיגוויד!
חייב לראות אותו לראשונה בחיי
Segev
אפשר טיפה פרטים על דיגוויד?
sh33p
quote:
Originally posted by Segev
אפשר טיפה פרטים על דיגוויד?


27.9
דיגוויד, זידן, קוג'ק
בטי אל וי

נראה לי זה כרטיס כפול
כי זה ביחד עם הגוגו
בגוגו יהיה את וויד ודאלי
נשמע משעמם...


****עריכה
כמובן המשעמם מתייחס לדאלי ווויד
ברוך השם שכל הערסים יהיו בגוגו
בזמן שהקהל האיכותי יהנה ממוזיקה איכותית

DJMIKE
היה ענק

חסר לכם בפלייליסט את

Jorgensen - Untitled (Deadmau5 Remix)
Solarsun - Overjoid (Hydroid Remix)
markfeldman
גם אילן וגם מייקי הזכירו את

DEADMAU5

אבל איו מהן נכונה ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement