|
בראש השנה-חוף ניצנים 13.09.07 Armin Van Buuren (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
פותח חשבון חינמי ב
photobucket.com
או שולח לי ואני אעלה לך =] |
תודה על הטיפ !!
 |
|
|
| black_mammmba |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שלילי. |
יש לי את זה מתועד .
אני יעלה עוד מעט ל יו טואב.
הוא מסיים עם פולניג. ואז אומר לקהל" תודה ישראל, ישראל הייתה בין המדיניות הראשונות שלי.
וכמובן "שנה טובה". |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
יש לי את זה מתועד .
אני יעלה עוד מעט ל יו טואב.
הוא מסיים עם פולניג. ואז אומר לקהל" תודה ישראל, ישראל הייתה בין המדיניות הראשונות שלי.
וכמובן "שנה טובה". |
אבל זה לא
FALLING
נכון שהווקאל מזכיר את המילה אבל זה ממש לא זה !
בדוק אחי... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
מתחת לכל תמונה שהעלת שדרך אגב אפשר להעלות אמון בבת אחת את רואה מספר לינקים מתחת לתמונה ובוחר לאיזו מטרה אתה רוצה לינק בין אם זה פורום או סתם להראות לחבר.
=] |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אבל זה לא
FALLING
נכון שהווקאל מזכיר את המילה אבל זה ממש לא זה !
בדוק אחי... |
כאלה ילדים
זה
Way out west Feat T Kelshall - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
ישן מידי שאתם תכירו...כי הייתם ילדים שזה יצא לפני חמש -שש שנים
:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by DjG
כאלה ילדים
זה
Way out west Feat T Kelshall - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
ישן מידי שאתם תכירו...כי הייתם ילדים שזה יצא לפני חמש -שש שנים
:) |
למי אתה קורא ילד יא נעלול !!!
כשאני הייתי ילד
2 UNLIMITED
היו הצעקה האחרונה !
בכל אופן אני גם הימרתי על השם הזה אך אילן טען באוזניי כי זה הקטע שרשמתי..
אילן
אני דורש הסברים ! |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by markfeldman
למי אתה קורא ילד יא נעלול !!!
כשאני הייתי ילד
2 UNLIMITED
היו הצעקה האחרונה !
בכל אופן אני גם הימרתי על השם הזה אך אילן טען באוזניי כי זה הקטע שרשמתי..
אילן
אני דורש הסברים ! |
אני שמח ש
2 Unlimited
היו המילה שלך כילד
אבל אצלי זה היה
Front 242
קצת יותר ותיק ממך....תאמין לי
ולמה נעלול?? מה אני לא צודק?
בכל מקרה, סחטין על הזיהוי, למרות שלכל עוד לא כתבת את זה פה...זה לא נחשב :) |
|
|
| black_mammmba |
| quote: | Originally posted by DjG
כאלה ילדים
זה
Way out west Feat T Kelshall - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
ישן מידי שאתם תכירו...כי הייתם ילדים שזה יצא לפני חמש -שש שנים
:) |
מה נכון נכון.
הטראק הוא מ2002.
 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
מה נכון נכון.
הטראק הוא מ2002.
|
אבל זה לא מה שאתה אמרת. |
|
|
| Segev |
זה היה ללא ספק
Way Out West Ft. T.L. Kelshall - Mindcircus (Gabriel And Dresden Club Mix) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
הייתה פגישה די אינטימית עם ארמין בתל אביב במיוזיק בביצפר למוסיקה
בקיצור נתן הרצאה קטנה לכיתת לימוד ואני ואילן הסתננו לשם
תמונות?
בקשה:
|
חחחחחחחחח......
יפה מאוד, בדיוק הייתי בכיתה הזו לפני כמה שנים שהלכתי לברר מחירים.
דרך אגב אני העלתי את הרעיון של סדנת אומן בפורום פה בתקופה של הפקת הארוע שלנו.
מעניין כמה זה עלה להם :D |
|
|
|
|