|
בראש השנה-חוף ניצנים 13.09.07 Armin Van Buuren (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Spitz
הVIP זה סתם לעשות עוד קצת כסף
פעם שעברה בטייסטו זה היה בדיוק כמו הרגיל רק מטר יותר קרוב לדיג'יי
סתם דרך לגנוב אנשים |
מטר יותר קרוב אך אל תשכח שבמת הויאייפי הייתה גם יותר גבוה מהרחבה הרגילה
מה שהסתיר לרחבה הרגילה את עמדת הדיג'יי
אם זה יהיה כך הפעם אני מוכן לשלם על זה עוד 20 שח |
|
|
| markfeldman |
איך הולך הסיפור עם הוי אייפי ?
יש לי כרטיס שרשום עליו וי איי פי
בכניסה לאירוע לוקחים לי אותו, אני מקבל איזשהוא כרטיס נוסף ? |
|
|
| romigi |
| מרק אתה מקבל צמיד ליד בצבע מסויים, בעוד שהכרטיס הרגיל מזכה אותך בצמיד בצבע שונה, וכך הם עושים את ההבדלה בין המתחמים. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by romigi
מרק אתה מקבל צמיד ליד בצבע מסויים, בעוד שהכרטיס הרגיל מזכה אותך בצמיד בצבע שונה, וכך הם עושים את ההבדלה בין המתחמים. |
הבנתי.
פשוט אני לא זוכר שהייתה איזשהויא הבחנה במסיבה של טייסטו לפני שנתיים בניצנים... |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הבנתי.
פשוט אני לא זוכר שהייתה איזשהויא הבחנה במסיבה של טייסטו לפני שנתיים בניצנים... |
הייתה הייתה, לויאייפי היו צמידים עם נצנצים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by sh33p
הייתה הייתה, לויאייפי היו צמידים עם נצנצים |
ok
סומך עליך...:toocool: |
|
|
| Origin |
שנים שלא היתי פה וכלום לא השתנה ......
אז מה אנשים יש מישהוא שמגיע בטוח כי אני 100% שם.....
ומישהוא מהפורום מוכר כרטיסים אוליי ???? |
|
|
| romigi |
| האדמין המושחט שלכם.. מוכר או לפחות יש לו כמה |
|
|
| HANDSOME PR |
שימו לב! שימו לב! 00
ממחר בערב מחיר הכרטיסים עולים
מחיר לכרטיס בויאייפי יעלה ל 150 ש''ח
מהרו,הזדמנות אחרונה להשיג כרטיסים ב140 ביומיים הקרובים |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by HANDSOME PR
שימו לב! שימו לב! 00
ממחר בערב מחיר הכרטיסים עולים
מחיר לכרטיס בויאייפי יעלה ל 150 ש''ח
מהרו,הזדמנות אחרונה להשיג כרטיסים ב140 ביומיים הקרובים |
מה זה החרא הזה? |
|
|
| HANDSOME PR |
אנא הזדרזו,מחיר לכרטיס ויאייפי יעלה בקרוב כ150 ש''ח
מחיר כרטיס רגיל יעלה כ130 ש''ח
בינתיים בימים הקרובים עדיין ניתן להשיג במחירים הרגילים עד גמר המלאי |
|
|
| uzi |
מכירים את השיר הזה:
איפה את? איפה את? איפה את?
הינה את! הינה את! הינה את!
:D |
|
|
|
|