|
בראש השנה-חוף ניצנים 13.09.07 Armin Van Buuren (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Matann1 |
steve angello sebsatian ingrosso - umbrella marcus schossow remix.mp3
זה הקטע שאתה מחפש...הקטע הראשון שארמין ניגן |
|
|
| Koby |
| רגע השיא של בלייק היה כשהוא ניגן את הטראק החדש של סיימון&שייקר. אותו אחד שארמין ניגן באומן ב10 למאי. |
|
|
| romigi |
עוזי, בדבריו של ארמין הוא שאל למה אין פה הרבה נשים לא למה הסצינה קטנה..
זה קודם כל. דבר שני אין לי מילה רעה להגיד על ארמין בתור בן-אדם נהפוכו. הוא איש מאוד נחמד צנוע עניו ובאמת יכול לשמש דוגמא להמון די ג'יים בעולם איך להתנהג..
ולגבי התארים והכל..
יש מוסד וחצי בארץ שנותן לך תעודה כזו או אחרת ואופצייה להשלמה של תואר אי שם באוקלוהמה ארה"ב. תואר שתופס לכל דבר.. מה שכן עוזי לפני שאתה פוסל את המסודות השונים ומה שהם מציאים תבדוק את השוק בחו"ל.
תראה כמה עולה ללמוד שם: בלונדון, אמסטרדם, או ארה"ב. תראה כמה עולה שם ללמוד סאונד ואז תדבר.. |
|
|
| sand372 |
למשהו יש קצת יותר פרטים על הטרקים שניגן ג'רל בלייק?
היה גם תקליטן לפני עופר ניסים, נדמה לי מהויסקי א גוגו, שאומנם ניגם איזה 3 קטעים של SUNLOUNGER אבל היו לו עוד כמה קטעים מעניינים, אם למשהו יש קצת שמות של טרקים שהוא ניגן אני ישמח לקבל.
תודה מראש. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Koby
רגע השיא של בלייק היה כשהוא ניגן את הטראק החדש של סיימון&שייקר. אותו אחד שארמין ניגן באומן ב10 למאי. |
plan 9 ?
לא זיהיתי... |
|
|
| markfeldman |
OK
עוד קטע שזוהה ובושה גדולה עבורי שלא ציינתי אותו שכן זה רימיקס של אחד משלנו, קבלו:
+ תיקון הטראק האחרון עפ"י דעת רוב !
01. Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Umbrella (Marcus Schossow Remix)
02. ID
03. Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Dub)
04. Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Invincible (Sied Van Riel Remix)
05. Sultan & Ned - Together We Rise
06. Dubfire - Roadkill (EDX's Acapulco At Night Remix)
07. D Ramirez & Mark Knight - Columbian Soul (Gabriel & Dresden Remix)
08. Observer & Dan Heatcliff - Interference
09. Vincent De Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
10. Cosmic Gate - Body Of Conflict (Extended Vocal)
11. Breakfast - The Sunlight
12. Albert Vorne - Formantera What (Gareth Emery Remix)
13. ID
14. Armin Van Buuren with Gabreil & Dresden - Zocalo
15. Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix)
16. Markus Schultz - Flying To Colors
17. Bedrock - Heaven Scent (Greg Downey Remix)
18. AB Project - Misconceptions (Ehren Stowers Massive Riff Remix)
19. Rapid Eye - Circa Forever (Aly & Fila Rework)
20. Solarsun - Overjoyed (Hydroid Remix)
21. Rex Mundi vs. Ronski Speed - The Space Perspective (Markus Schultz Mash Up)
22. The Blizzard - Kalopsia
23. Armin Van Buuren - Communication
24. Nenes & Pascal Feliz - Platinum
25. Mojado - Kaktus
26. ID
27. Armin Van Buuren - The Sound Of Goodbye (Nic Chagall's Drumbeat Re-Edit)
28. U2 - Beautiful Day (Pascal Feliz Bootleg Mix)
29. Solarstone - Seven Cities
30. Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix) |
|
|
| markfeldman |
זה הקטע השני שהוא ניגן
אצלי זה ב-
ID |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by sh33p
מארק...
ה
fly to colours
לדעתי היה ברמיקס של
genix |
בדקתי את הגירסה מפלאנט לאב.
לא דומה...
זה גם לא דומה למקורי...
לך תדע... |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by markfeldman
plan 9 ?
לא זיהיתי... |
יכול הקטע הוא
Simon & Shaker "NaCo" ?
זה מה שאבוב אנד ביונד מנגנים לאחרונה, אפשר לשמוע באתר שלהם את התוכנית האחרונה
לגבי פליי טו קולורס
אני די בטוח שזה של גניקס, לפחות מה שיש לי במחשב זה די דומה למה שהוא ניגן |
|
|
| markfeldman |
לבקשת הקהל...
עוד תמונה של המאסטר:
 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by sh33p
יכול הקטע הוא
Simon & Shaker "NaCo" ?
זה מה שאבוב אנד ביונד מנגנים לאחרונה, אפשר לשמוע באתר שלהם את התוכנית האחרונה
|
צודק ! |
|
|
|
|