|
בראש השנה-חוף ניצנים 13.09.07 Armin Van Buuren (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Origin |
| משהוא מגיע מהצפון אוליי יקח אותי טרמפ ??? |
|
|
| black_mammmba |
| quote: | Originally posted by uzi
מכירים את השיר הזה:
איפה את? איפה את? איפה את?
הינה את! הינה את! הינה את!
:D |
אךךך קוקו הגדול.
מה עם : כוסאומו ל"ג בעומר, אני מסתפק |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
אךךך קוקו הגדול.
מה עם : כוסאומו ל"ג בעומר, אני מסתפק |
קניתי לך מחזיק מפתחות,
שיחזיק לך את המפתחות,
היום אני מרוויח פחות,
אז תחזירי ת'מחזיק מפתחות!! |
|
|
| HANDSOME PR |
להלן מוקדי מכירות לימים הקרובים עד יום חמישי
קיוסק ''עצור בקטנה'' ברחוב אלנבי 35-24 שעות כרטיסים ללא הפסקה-
תחנת דלק ''היובל'' בחולון-קריית בן גוריון,רח' משה דיין 10-24 שעות-
אזור ראשל''צ אצל משה בי,טלפון:0524235911-
אזור המרכז והשפלה-,אילן הלמוש,טלפון:0503485048-
שומרון סימנה,טלפון:0547226419-
אזור המרכז,עופר מזרחי טלפון:0528303124-
תודה וחג שמח |
|
|
| Koby |
עוזי יש מצב שאתה מעלה את השירים המדהימים האלה?
ד.א מי לא מגיע לארמין? |
|
|
| uzi |
קובי, יש לי את הדיסק שלהם. אני רציני!
אתה באמת רוצה?
אני לא מגיע לארמין. עם כל הכבוד, ויש כבוד עצום, לא נראה לי שיהיה לי נעים שם וגם התוכניות האחרונות שלו ממש לא מעניינות אותי.
תקליטנים בעשירית המחיר היו עושים לי את זה יותר... אבל לא משתלם להביא אותם לארץ. |
|
|
| HANDSOME PR |
יום אחרון! נא להתפקד על הכרטיסים
עופר מזרחי 0528303124
אילן הלמוש 0503485048
יש גם כרטיסים ב120 ש''ח עדיין |
|
|
| black_mammmba |
כל כך ציפתי לקנות כרטיסים ל
VIP
אך כאשר הגעתי למשרד, קיבלתי הלם.
למרות שהמחיר לא הפריע לי (כולה 20 שקל הבדל) באתי עם גישה של לקנות ל כרטיסים.
אחד לי (כמובן) ולחבר שלי שחוגג מחר יום הולדת.
אך קיבלתי סירוב.
VIP
זה רק מגיל 27
??
מדוע ולמה ?. כי בקבוצת הפורום החליטו ככה
מגעיל אותי לראות זאת ככה. הפרדה חדה כל כך בין הגילאים.
העיקר לעשות קופה על האנשים.
כאשר הכניסה היא ל18 + ו ה
VIP
זה ל 27
9שנים הבדל.
ניסיתי בכל זאת לקבל, אך כנראה בגלל שאין מספיק קשרים עם הנהלת ה טי אל ווי. גם לא זכיתי לאותם כרטיסים מיוחלים שכל כך ציפתי.
אז כנראה שאת ארמין אני אצטרך לצפות מרחוק.
כי אני לא בראש של ה"פורום".
מגעיל אותי ומקוממם. |
|
|
| markfeldman |
אני רק מקווה שאוכל הגיע לוי איי פי ...
אני לא מבין עדיין איך אני הולך לממש את הכרטיס... |
|
|
| uzi |
מארק, אל תדאג, כשתכנס לארוע יהיה איזה הבדל במסלול כניסה לרחבה...
נשמע לי מוזר שיש
VIP
רק לבני 27 ומעלה.
ארמין מקרוב או מרחוק לא משנה בניצנים, גם ככה הבמה מרוחקת מהקהל.
זה לא כמו באומן 17 שאנשים ממזמזים אותו תוך כדי הסט.
:D |
|
|
| sh33p |
lol
יש לי 8 כרטיסי VIP
זה הולך להיות מצחיק, למה אם הם לא יחזירו לי כסף חזרה אני ישבור להם את הראש |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אנחנו לקחנו 9 כרטסים של
VIP
ואפחד מאיתנו לא מתקרב לגיל של 27 חחח
אפילו עופר היחצן הראשי לא בן 27 שלא לדבר על שאר היחצנים
ארמין בלחץ 30 חחח |
|
|
|
|