|
Sensation VS « O » (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| weet iemand of die meuk nog wordt uitgezonden? vorige keer op 538, en die set ligt de hele week al in mijn cd-player :) (savonds dus, overdag niet, dan radio :( ) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Donna
Maaaar maak je dus niet te druk,doe gewoon iets relaxed aan en niks aan t handje,en ga niet met een grote groep jonkies naar binnen dan heb je ook probs:) |
Jongen, doe gewoon nette kleren aan, nette schoenen, als ik dan zelfs binnen kom kom jij ook wel binnen :rolleyes: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
weet iemand of die meuk nog wordt uitgezonden? vorige keer op 538, en die set ligt de hele week al in mijn cd-player :) (savonds dus, overdag niet, dan radio :( ) |
hij wordt uitgezonden, voor de thuisblijvers :)
ik quote wessel van diepen even, ongeveer een minuut geleden:
| quote: | blablabladibladiblablabladiblablablabladibladiblablabladibla en daarna in de partynight paul van dyk live @ club eau
|
:disbelief :gsmile: |
|
|
| Miss Proximus |
Iemand nog een kaartje kopen? :D
Juricimo komt niet i.v.m. Jetlag...
Komt Partyhardy! ook? :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Komt Partyhardy! ook? :) |
Nu wel hoop ik :D |
|
|
| T.H.C. |
| neu denk het niet, Hardy gaat d8 ik naar het Awake-festival, en ik baal dat ik dat ga missen:( |
|
|
| Remy D |
| Klopt ja hij gaat naar Awakenings en dat wordt zeker een heel bruut FEESTIE :D:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by tijs08
HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!!!!! MUSIC BEFORE EVERYTHING!!!
|
Absoluut niet mee eens, heb al op genoeg feesties gestaan waar de muziek TOP was maar de sfeer baggerkut. En zonder een goede sfeer is er geen goed feest is mijn mening. De sfeer maakt het feest. Tuurlijk is goede muziek heel belangrijk maar zeker niet het belangrijkste. Maarja dat is mijn mening en als er mensen zijn die het dus zonder sfeer ook een goed feest kunnen hebben vind ik dat heel knap. ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
...en ik baal dat ik dat ga missen:( |
Kom je dan vlot mee!
Mar morgen gaat het ook leuk worden hoor :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Absoluut niet mee eens, heb al op genoeg feesties gestaan waar de muziek TOP was maar de sfeer baggerkut. En zonder een goede sfeer is er geen goed feest is mijn mening. De sfeer maakt het feest. Tuurlijk is goede muziek heel belangrijk maar zeker niet het belangrijkste. Maarja dat is mijn mening en als er mensen zijn die het dus zonder sfeer ook een goed feest kunnen hebben vind ik dat heel knap. ;) |
ben ik wel deels met je eens. MAAR. Ik kan me nog veel feestjes herinneren waar de sfeer niet zo goed was maar de muziek daarintegen super, dan vermaak ik me toch prima.. heb mijn eigen party crew om me heen dus heb dan weinig last van de sfeer in het algemeen. Maar kan me ook veeeel feestje herinneren waar de sfeer erg goed was, maar de muziek dus echt bagger.. van al die feestje kan ik je vertellen heb ik het einde niet meegemaakt. Voor me geld dus zeker wel dat muziek het belangrijkst is.. sfeer heeft ook een heel groot aandeel... maar zet mij op een feest met 1000 mensen die Super relaxed zijn en waar Roog draait.. ik ben er echt zo weg. |
|
|
| John |
muziek is volgens mij een van de belangrijkste factoren die bepalen hoe de sfeer is... samen met het 'soort' mensen dat er rond loopt. voor mij is net zoals bij tijs08 de muziek dan belangrijker..
maar et hangt allemaal met elkaar samen, (en op qontact klopt alles gewoon:))
[ontopic] ik ga trouwens 100% zeker niet naar pvd, kweet niet of ik dat al gezegd had.. maar dan zeg ik et nu:S naja ik zie pvd volgende week zaterdag wel:)[/ontopic] |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by John
[ontopic] ik ga trouwens 100% zeker niet naar pvd, kweet niet of ik dat al gezegd had.. maar dan zeg ik et nu:S naja ik zie pvd volgende week zaterdag wel:)[/ontopic] |
Kleine kans dat je m ZIET ;) je hoort m hopelijk wel :) |
|
|
|
|