|
Sensation VS « O » (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| wies die helen dan?:D:D:D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
hijs onderweg!:) |
Hijs je broek eerst maar eens op nadat je bent gekomen.... :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Miss Proximus |
dj_helen_k uit Australië..member hiero :)
ennu.....ik ben veel populairder :D ik heb een meeting met een US/Croatia TA en een US/Dld TA..én dan ook nog s met Profeetrus!! :p
LoL
Ik heb er zo'n zin in!!!!!!!!!! Ik hoop dat Paultje net zo meesterlijk draait als vorige keer :)
I Paul van Dyk
hehe :)
oh en Tin: hardstikke bedankt :) Ik was al ff bang dat ik geen kaartjes had voor die twee jongens..stel je voor :D Kom je helemaal naar den haag reizen en dan heb je geen ticket :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
stel je voor :D Kom je helemaal naar den haag reizen en dan heb je geen ticket :) |
stel je es voor: Kom je helemaal naar den Haag reizen, is die sjinees die de kaartjes regelt de kaartjes kwijt:D:toothless:D |
|
|
| Miss Proximus |
| in dat geval kopen we de portiers en kassajuffies om met verse magnetron nasi :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus
stel je es voor: Kom je helemaal naar den Haag reizen, is die sjinees die de kaartjes regelt de kaartjes kwijt:D:toothless:D |
Zolang je die van mij maar nie kwiet bent vind ik alles goed :tongue2 |
|
|
| Donna |
wie gaan er nu allemaal en weet iemand of de kaartverkoop hard gaat??
Liefst gok ik erop om aan de deur te kopen aangezien alles errug onzeker is of we nu wel of niet kunnen komen.... |
|
|
| Optimus |
| toen ik zaterdag kaartjes moest halen voor Miss Prox, zag ik dattie genoeg had, ik denk dat het niet zo storm loopt als normaal omdat Awak festival en Sensation White dan ook is. Dus ik denk wel dat je een gokje zou kunnen wagen:) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Donna
wie gaan er nu allemaal en weet iemand of de kaartverkoop hard gaat??
|
ff de 7 paginaatjes doorgesjokt en volgens mij komen de volgende peeps:
miss proximus
optimus
dj_helen_k
!_petrus_!
magik54
ahp2002
mgerrits
akira
donna?
djrv?
jurricimo(oid)????
ondergetekende
mensen die ook nog gereageerd hebben in deze thread, maar vrijwel zeker niet komen:
john, dr. kuipers, mr. marcello, henkie_henk, alferox
het kan wezen dat ik er 1 vergeten ben, in dat geval sorry, geen opzet
EDIT: nou kunnen jullie me mooi vertellen wat je nou wel en niet aan moet doen naar the eau, want een t-shirt wordt niet gewaardeerd ofzo :conf: |
|
|
| Optimus |
THC en nog een vriend van Petrus zijn er ook:)
en geen sportschoenen. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: |
miss proximus
antiphus
optimus
dj_helen_k
!_petrus_!
THC
magik54
ahp2002
mgerrits
akira
juricimo
drizzt81
kolkiewolkie
donna?
djrv?
|
|
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus
THC en nog een vriend van Petrus zijn er ook:)
en geen sportschoenen. |
Gewoon normaal. Geen grote merk emblemen en dat soort ongein, maar dat wist je natuurlijk al wel. En netjes geschoren met een verfrissende Eau de Toilette en deo-lucht kom je al een heel end. |
|
|
|
|