|
Sensation VS « O » (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Damn hufters;)
Ik heb al een id,ik bel gewoon om een uur of 12 petrus,alst nog niet uitverkocht is rijd ik r alsnog naartoe:stongue: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
Sander KLeinenberg msschien...?? |
Dan zou het echt een meesterlijk feestje worden!! :D :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Donna
Damn hufters;)
Ik heb al een id,ik bel gewoon om een uur of 12 petrus,alst nog niet uitverkocht is rijd ik r alsnog naartoe:stongue: |
Lol, is goed hoor moppie :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
IK BEN ER OOK!!! (als Optimus de kaarten niet vergeet :stongue: )
See U All There then! |
|
|
| Miss Proximus |
| Opti! Ik heb nog 1 of 2 kaartjes nodig...kan jij die morgen halen? ik ben op irc :) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
WOEF! |
Klaargekomen?? :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Klaargekomen?? :p
Met vriendelijke groet. |
ja lekker man!:D:D:D |
|
|
| kolkiewolkie |
als jij nou eerst es ff mij die kaarten opstuurd ipv jezelf te rukken/je laten zuigen door new wave :D :D
(kheb ze nog niet case you didn't notice :p ) |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
heb met haar afgesproken idd :) |
die helen is populair zeg hehe, wij hebben ook met r afgesproken.
tot volgende week dan maaaaaaaar. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by ahp2002
die helen is populair zeg hehe, wij hebben ook met r afgesproken.
tot volgende week dan maaaaaaaar. |
Mmmm, klinkt nice!
Is ze ook cute enzo :tongue2 dan wil ik wel ff meeten (mocht ze snoeilelijk zijn ook hoor :D. Ga op karakter af nml :D LOL!!!)
Boeie ook allemaal :D Lets met up :disbelief |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
als jij nou eerst es ff mij die kaarten opstuurd ipv jezelf te rukken/je laten zuigen door new wave :D :D
(kheb ze nog niet case you didn't notice :p ) |
hijs onderweg!:) |
|
|
|
|