|
Sensation VS « O » (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
:)
MISTERRRRRRRRRR PAUL VAAAAAAAAAAAAN DYYYYYYYYYYYKKKKKK!!!
als het even kan ga ik proberen binnen te komen :) (vergeet niet dat het daar 21+ schijnt te zijn)... dat wordt combineren met iets anders, want no way dat ik op de gok na den haag kar..... maar heb al weer een paar flexe ideetjes voor die dag :)
(overigens zie ik al dat ik mijzelf medio juli failliet kan verklaren, wegens een ENORME hoeveelheden flexe feessies :D )
[edit]
die sjonnies en anitaas zitten die dag dus allemaal op sensation, dus maak je maar niet druk prox :)
[/edit] |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
als het even kan ga ik proberen binnen te komen :) (vergeet niet dat het daar 21+ schijnt te zijn)... dat wordt combineren met iets anders, want no way dat ik op de gok na den haag kar..... maar heb al weer een paar flexe ideetjes voor die dag :)
|
Mwoh.. binnenkomen was volgens mij vorige x geen probleem hoor.. Mij lijkt dit ook wel een goed alternatief, aangezien ik (stiekum hor ;)) de datum van Sensation toch al had vrijgehouden.. En t is idd nie ver weg (3/4 uur rijden).. Én ik wil PvD nou wel is een xtje live zien..
Hmm.. Misschien ga ik dan ook wel :D ff kijken of ik nog wat maten kan regelen (en voordat je begint te flamen, geen tmf-publiek ;)) LTR!! |
|
|
| BlaiR.WitcH |
echt bagger ja, dat sensation gebeuren... kaartjes worden toch wel verkocht aan boertjes als op Trance energy..
bieren ipv dansen, hhhhheeeeeeeehhhhhoooooooooo en iets om over te praten de volgende dag en hun avond is goed. :(
had op trance energy ook al moord neigingen.. zal evt. bij een goede line-up ook wel weer krijgen op Sensation.
dus maar beter ook eigenlijk.. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
want t was vorige x ook al zo tyfus-druk met sjonnies en anitas :D
|
*teleurgesteld* dus ik mag niet komen van jou?:(
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
(vergeet niet dat het daar 21+ schijnt te zijn)...
|
20+:) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus
*teleurgesteld* dus ik mag niet komen van jou?:(
|
Als je een sjonnie bent: nee :D
als je bamiballen hebt: ja ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Als je een sjonnie bent: nee :D
als je bamiballen hebt: ja ;) |
ik ben een sjonnie mét bamiballen:D:D:D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Oproep: gheghegehge als je alleen gaat omdat je nix te doen hebt ga dan a.u.b. niet want t was vorige x ook al zo tyfus-druk met sjonnies en anitas :D
:stongue: :stongue: |
Blijf het jammer vinden dat de « O » nog steeds achtervolgd wordt door het sjonnie en anitasyndroom. :(
In de grote zaal is er voornamelijk partyminded people aanwezig, zeker als Paul van Dyk of een andere topper draait.
Ik beschouw mezelf niet echt als een sjonnie :p
In de kleine zitten ze voornamelijk en daar heb je toch niks te zoeken als Paul van Dyk draait, dus dan heb je er ook geen last van. :stongue: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Blijf het jammer vinden dat de « O » nog steeds achtervolgd wordt door het sjonnie en anitasyndroom. :(
In de grote zaal is er voornamelijk partyminded people aanwezig, zeker als Paul van Dyk of een andere topper draait.
Ik beschouw mezelf niet echt als een sjonnie :p
In de kleine zitten ze voornamelijk en daar heb je toch niks te zoeken als Paul van Dyk draait, dus dan heb je er ook geen last van. :stongue: |
Inderdaad,nooit zo heel veel last van het sjonnie en anita publiek en kom toch redelijk vaak in club eau...tis maar net wat voor mensen je opzoekt :D |
|
|
| Akira |
| IK denk dat ik dan maar es een kijkje daar ga nemen |
|
|
| Miss Proximus |
*sigh*
ach ja...ik zal het wel weer ALLEMAAL verkeerd zien en er zullen idd wel hélemaal geen sjonnies en anitas zijn :rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| voorlopig dan bedoel ik...:D:D:D |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik ga op zeker. In november draaide hij het dak eraf. :crazy: |
|
|
|
|