return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 
Sensation VS « O » (pg. 16)
View this Thread in Original format
ahp2002
paul speelde
2x exor vs medusa - moonshine (exor mix part II)
2x klea - tic toc (magik muzik dub)

wel geinig, ken weinig dj's die dat doen, 2 x dezelfde plaat op ene avond

blank & jones - cream, rapid eye - circa forever (r.e. remix), pvd - forbidden fruit, dat soort is toch wel mooi om te horen
Optimus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Alle mensen die ik gemeet heb waren top! Was erg gezellie!! Alleen Tin moet eens beter z'n hersens gaan gebruiken :rolleyes: (het rondje Den Haag was leuk 's ochtends :D)


ghehehe, ik was een b-tje "afwezig":D:D:D
T.H.C.
Haha wat een nacht, was toch wel erg geslaagd ondanks dat PvD niet echt mijn stijl is vond ik hem af en toe erg leuk draaien,fred numf vond ik erg goed, sfeertje was ook top, heb alleen het einde niet mee kunnen maken, maar maakte me ook niet zo gek veel uit, hebben in de auto gewoon doorgefeest;)
En Opti dat was idd wel een strakke aktie, wij al een half uur rechts links en daarna gewoon weer langs de rijden:conf: :whip:
Maar al met al toch heel goed vermaakt maar heb binnen niet echt veel TA ers gesproken/gezien, achja daar ging het ook niet om.
M5
quote:
Originally posted by ahp2002
paul speelde
2x exor vs medusa - moonshine (exor mix part II)
2x klea - tic toc (magik muzik dub)

wel geinig, ken weinig dj's die dat doen, 2 x dezelfde plaat op ene avond

blank & jones - cream, rapid eye - circa forever (r.e. remix), pvd - forbidden fruit, dat soort is toch wel mooi om te horen


hehe cewl is dat ja.. twee keer zelfde nummer.. Sven Vath heeft daar ook handje van... draait zo twee keer zelfde nummer in 40 mins ofzow.. whewhe :crazy:
mgerrits
Pluspunten:

Paul was echt zeer top.
Party people ook zeer relaxed.
Paul draaide veel nieuw materiaal.
Paul was ubervet.
Fred was ook wel ok.

Minpunten(helaas waren die er ook)
Die sauna extra was niet nodig geweest.
Geluid niet echt top. (Sorry hoor mensen die het geluid zo geweldig vonden maar het was niet echt scherp,wel hard maar niet strak. Geluid hier in de buurt veel beter alleen de dj's heel veel slechter)

Conclusie:
Al met al een zeer geslaagde avond die zeker de moeite waard was.
Ga paul zeker nog wel weer een keer bezoeken.

Groeten aan iedereen die er ook geweest is

JENSER
MaGiK54
quote:
Originally posted by mgerrits

Ga paul zeker nog wel weer een keer bezoeken.



Dan zal ik zeggen, ga op 9 november naar de Statenhallen, waar hij weer drie uur zal draaien, samen met Tiesto die ook drie uur zal gaan draaien. :D :eyespop:
tijs08
quote:
Originally posted by MaGiK54


Dan zal ik zeggen, ga op 9 november naar de Statenhallen, waar hij weer drie uur zal draaien, samen met Tiesto die ook drie uur zal gaan draaien. :D :eyespop:


Haha dat word ook een vet cool feest!! Verplichte kost voor iedere TA lijkt mij zo! Datum staat genoteerd :D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by tijs08


Haha dat word ook een vet cool feest!! Verplichte kost voor iedere TA lijkt mij zo! Datum staat genoteerd :D


i CrY
magrec
quote:
Originally posted by tijs08


Haha dat word ook een vet cool feest!! Verplichte kost voor iedere TA lijkt mij zo! Datum staat genoteerd :D


ja zekerrrrrr :)

sander kleinenberg zou misschien ook komen heb ik ergens gelezen is dat ook al zeker?
Miss Proximus
quote:
Originally posted by magrec
sander kleinenberg zou misschien ook komen heb ik ergens gelezen is dat ook al zeker?


als je gewoon alle apital dj's op een rij zet dan zit Sander er idd ook bij :)

het feest heet Capital of Europe...dus ga maar na wie er wel en niet kunnen komen :)

magrec
quote:
Originally posted by Miss Proximus


als je gewoon alle apital dj's op een rij zet dan zit Sander er idd ook bij :)

het feest heet Capital of Europe...dus ga maar na wie er wel en niet kunnen komen :)


digweed :D haha hmm stef en remy dan vast ook wel misschien naja het duurt nog ff.
Remy D
9 November is ook


I LOVE TECHNO!!!!!!!!!!

en dat krijgt zeker mijn voorkeur!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 
Privacy Statement