|
Sensation VS « O » (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| ik ben er ook |
|
|
| MaGiK54 |
Voorverkoop is begonnen voor dit leuke feessie. Ren je rot naar de voorverkoopadressen en haal gezellie een kaartje voor dit feessie waar je bij moet zijn :D :whip:
Volledige line-up: PAUL VAN DYK, STEF, FRED NUMF
23.00 - 08.00 hrs
fee: € 16,-
presale: € 14,-
@ The Hague: Concrete - Schoolstraat 26
Rhythm Import, Torenstraat 96
@ Leiden: Cyber Records, Steenstraat 5
@ Amsterdam: Outland Records, Zeedijk 22
@ Breda: Magik, Nieuwstraat 46
@ Rotterdam: Basic Beat, Nieuwe Binnenweg 19
@ Alkmaar: Trance Vision, Fridsen 77 |
|
|
| Miss Proximus |
| komt er ook voorverkoop op i-net? of moet ik echt zaterdag naar amsterdam :) |
|
|
| Donna |
wij kunnen niet.....:( :( :( :( :( :( :( :(
k ga niet snel huilen maar heb nu toch ECHT wel een licht trillend lippie hoor hey...
me mams wordt 4 juli 60 en heeft t in der hoofd gehaald dat de 6e te vieren,njaah bij een *normale* verjaardag zeg je dan ik ga de volgende dag wel ff enzow,maja 60 huh...
enige optie is nog dat we daar om een uur of 12 weg zouden kunnen gaan,en dan een uur of 1 in de eau zouden kunnen zijn,met alle risico's van een lange rij,uitverkochtheid en alle scheitzooi en rampenscenario's verder.
GVD mense ik heb in tijden niet zo gebaalt...:( :( :(
en nee josta,geen voorverkoop op inet dit keer,ga je ook naar impulz btw,k zag eigenlijk echt wel uit naar een meeting hey.... |
|
|
| Miss Proximus |
nee, ik ga niet naar Impulz...
enige feesten zijn PvD, Loveparade, TA feest en Dancevalley.
Mysteryland is vanaf gister een twijfelgeval omdat ik liever een weekendje Londen pak om mijn maatjes te zien voordat ik naar Zuid Afrika ga :) |
|
|
| kolkiewolkie |
NEE HE!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
hoe kom ik nou weer aan tickets???
ff concreet: is dat uberhaupt nodig, of is het zo dat als ik vroeg ben ik er nog wel bij in kan??? (lees: is het op zulke avonden in de voorverkoop al uitverkocht??)
dit is wel ff minder... |
|
|
| Optimus |
ik wil wel evt de kaartjes voor jullie halen... heb 2 winkels in mijn buurt/stad.
en ja tis nodig als je zonder kaartje komt heb t geen zin |
|
|
| kolkiewolkie |
ok thanks, je kunt binnenkort een pm verwachten :) :)
cool dat je dat ff wilt regelen :) (y) |
|
|
| Optimus |
| iemand anders nog?:) |
|
|
| AlFerox |
| jij trakteert? :D :tongue2 |
|
|
| Optimus |
| als jij voor de pillen zorgt:D:D:D |
|
|
| Miss Proximus |
Bedankt voor het aanbod bamibal :)
Ik ga denk ik overmorgen ff op en neer naar Amsterdam :)
Zo niet, dan hoor je t wel :) |
|
|
|
|