return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Sensation VS « O » (pg. 6)
View this Thread in Original format
Optimus
Vandaag ff gewest bij Rhytm Import (mijn ISOS3 releaseparty kaartje halen) en die gast zei dat de kaartne voor PvD helemaal niet hard gaan, maw, volgende week had ie nog zat voor mij:)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Optimus
iemand anders nog?:)


Ja ik, PM is onderweg!
Miss Proximus
oh trouwens..weet je wat er op t kaartje staat?

EN WAT IK GA MISSEN :whip: :whip: :whip:


9 November, Statenhallen Den Haag

Capital of Europe

Paul van Dyk (Y..niet IJ)
Tiesto
en andere djs

OMG :( ik ga pvd in NL missen

/me crIEs
mr.marcello
quote:
Originally posted by Miss Proximus
oh trouwens..weet je wat er op t kaartje staat?

EN WAT IK GA MISSEN :whip: :whip: :whip:


9 November, Statenhallen Den Haag

Capital of Europe

Paul van Dyk (Y..niet IJ)
Tiesto
en andere djs

OMG :( ik ga pvd in NL missen

/me crIEs


Dat ziet er inderdaad heel erg goed uit moet ik zeggen!!!
Zijn die 'andere djs' nog niet bekend?

Met vriendelijke groet.
Optimus
wHAaaaaAAaaaaaa

Oh Oh Den Haag, Mooie Stad Achter de DUiNen!

Daar bennik dus zker weten aanwezig!
Optimus
quote:
Originally posted by mr.marcello


Dat ziet er inderdaad heel erg goed uit moet ik zeggen!!!
Zijn die 'andere djs' nog niet bekend?

Met vriendelijke groet.



Sander KLeinenberg msschien...??
Miss Proximus
en één of meer uit engeland denk ik...Oakey? James Holden? en misschien Scottie P wel...
Optimus
misschien wel DJ Promo:D:D:D
ahp2002
hee hoe zit dat met die
beetje dichtbij het centraal station?
en hoe kom je dr t snelst?

mn tickets zijn voor me gehaald, hoelaat pvd eigenlijk en, nog belangrijker, hoelang?

miss proxi, ken jij helen ook? uit australië?
Optimus
quote:
Originally posted by ahp2002
hee hoe zit dat met die
beetje dichtbij het centraal station?
en hoe kom je dr t snelst?


vanaf centraal station tram 3 richting kijkduin. Tis 25 minuten ofzo geloof ik met de tram. Vraag aan de chauffeur wanneer je uit moet stappen.

Miss Proximus
quote:
Originally posted by ahp2002
miss proxi, ken jij helen ook? uit australië?


heb met haar afgesproken idd :)
mgerrits
Net een halve dag aan het rijden geweest om de kaarten te halen
(2,5 uur heen 2 uur terug) maar nu heb ik ze wel

6 JULI FEEESTJEUUUUUHHHHHHHHH !!!!!!!!!

JENSER
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement