|
Sensation VS « O » (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| Vandaag ff gewest bij Rhytm Import (mijn ISOS3 releaseparty kaartje halen) en die gast zei dat de kaartne voor PvD helemaal niet hard gaan, maw, volgende week had ie nog zat voor mij:) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus
iemand anders nog?:) |
Ja ik, PM is onderweg! |
|
|
| Miss Proximus |
oh trouwens..weet je wat er op t kaartje staat?
EN WAT IK GA MISSEN :whip: :whip: :whip:
9 November, Statenhallen Den Haag
Capital of Europe
Paul van Dyk (Y..niet IJ)
Tiesto
en andere djs
OMG :( ik ga pvd in NL missen
/me crIEs |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
oh trouwens..weet je wat er op t kaartje staat?
EN WAT IK GA MISSEN :whip: :whip: :whip:
9 November, Statenhallen Den Haag
Capital of Europe
Paul van Dyk (Y..niet IJ)
Tiesto
en andere djs
OMG :( ik ga pvd in NL missen
/me crIEs |
Dat ziet er inderdaad heel erg goed uit moet ik zeggen!!!
Zijn die 'andere djs' nog niet bekend?
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Optimus |
wHAaaaaAAaaaaaa
Oh Oh Den Haag, Mooie Stad Achter de DUiNen!
Daar bennik dus zker weten aanwezig! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Dat ziet er inderdaad heel erg goed uit moet ik zeggen!!!
Zijn die 'andere djs' nog niet bekend?
Met vriendelijke groet. |
Sander KLeinenberg msschien...?? |
|
|
| Miss Proximus |
| en één of meer uit engeland denk ik...Oakey? James Holden? en misschien Scottie P wel... |
|
|
| Optimus |
| misschien wel DJ Promo:D:D:D |
|
|
| ahp2002 |
hee hoe zit dat met die
beetje dichtbij het centraal station?
en hoe kom je dr t snelst?
mn tickets zijn voor me gehaald, hoelaat pvd eigenlijk en, nog belangrijker, hoelang?
miss proxi, ken jij helen ook? uit australië? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by ahp2002
hee hoe zit dat met die
beetje dichtbij het centraal station?
en hoe kom je dr t snelst?
|
vanaf centraal station tram 3 richting kijkduin. Tis 25 minuten ofzo geloof ik met de tram. Vraag aan de chauffeur wanneer je uit moet stappen. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by ahp2002
miss proxi, ken jij helen ook? uit australië? |
heb met haar afgesproken idd :) |
|
|
| mgerrits |
Net een halve dag aan het rijden geweest om de kaarten te halen
(2,5 uur heen 2 uur terug) maar nu heb ik ze wel
6 JULI FEEESTJEUUUUUHHHHHHHHH !!!!!!!!!
JENSER |
|
|
|
|