|
Sensation VS « O » (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Ik heb me ook wel vermaakt op feestjes waar geen sfeer meer hing, was zelfs zo een keer dat Marco V nog moest gaan draaien en er nog maar iets van 20 mensen binnen waren. Uiteindelijk stonden we met zijn 3en een uur van zijn (prive)set te genieten. :D
Maar als ik zou moeten kiezen tussen:
Een feest met Supersfeer en mindere muziek of Supermuziek maar mindere sfeer ga ik toch echt voor de Supersfeer.
Want ik kan thuis ook wel een groep vrienden uitnodigen, en dan de nodige bier en pillen tevoorschijn toveren. Hoppa setje van Mido erbij of ISOS 3 aanzetten en ik heb mijn vriendenkring en goeie muziek. Want goeie muziek kan je thuis ook krijgen door topcd's op te zetten of livesets te gaan luisteren. Daar heb je geen dj met locatie voor nodig. Daarom mijn stelling. ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Want ik kan thuis ook wel een groep vrienden uitnodigen, en dan de nodige bier en pillen tevoorschijn toveren. Hoppa setje van Mido erbij of ISOS 3 aanzetten en ik heb mijn vriendenkring en goeie muziek. Want goeie muziek kan je thuis ook krijgen door topcd's op te zetten of livesets te gaan luisteren. Daar heb je geen dj met locatie voor nodig. Daarom mijn stelling. ;) |
wanneer ga je me uitnodigen om bij jou thuis de vloer aan te stampen dan?:D:D:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Optimus
wanneer ga je me uitnodigen om bij jou thuis de vloer aan te stampen dan?:D:D:D |
Wanneer bamiballen en frikandellen hetzelfde smaken. :p:D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Wanneer bamiballen en frikandellen hetzelfde smaken. :p:D |
ik zal vanavond es ff knutselen met de ingredienten:D:D:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik zal vanavond es ff knutselen met de ingredienten:D:D:D |
Is goed en als het resultaat daar is dan kunnen we een phat feestie verwachten. :D:D En lul waarom ga je online bij msn als ik wat tegen je zeg. BEN IK TE MIN!!!!! Maar ga nu slapen want om 10:00 zet ik mijn eerste danspassen neer op de sound van K-Cee. :D:D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Is goed en als het resultaat daar is dan kunnen we een phat feestie verwachten. :D:D En lul waarom ga je online bij msn als ik wat tegen je zeg. BEN IK TE MIN!!!!! Maar ga nu slapen want om 10:00 zet ik mijn eerste danspassen neer op de sound van K-Cee. :D:D |
je bedoelt offline:p
en ik ben net online weer hoor:p |
|
|
| AlFerox |
over minder dan 12 uurtjes is het alweer beuken op DJ RUSH!!!
:eek: :D :eek: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
neu denk het niet, Hardy gaat d8 ik naar het Awake-festival, en ik baal dat ik dat ga missen:( |
| quote: | Originally posted by Remy D
Klopt ja hij gaat naar Awakenings en dat wordt zeker een heel bruut FEESTIE :D:D |
inderdaad! ik kan al niet meer wachten!! echt heerlijk morgen! :) :cool:
iedereen die naar Paul van Dyk gaat in ieder geval suuuuuuper veel plezier! :D helemaal los! ;) :crazy: :) en Sensation uiteraard ook! :cool: :) |
|
|
| AlFerox |
en over 8,5 uur staat K-Cee alweer te draaien.
hmmmm.. misschien dat ik toch maar eens moet gaan slapen. :clown: |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik wilde via deze weg iedereen een super weekend wensen, aangezien de meeste Dutch TA's wel naar een super feessie gaan. Wellicht zie ik een paar van jullie in de « O », degene die ik nie zie, geniet van Paulie en de mensen die naar Sensation of Awakenings gaan have nice time :D :D :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik wilde via deze weg iedereen een super weekend wensen, aangezien de meeste Dutch TA's wel naar een super feessie gaan. Wellicht zie ik een paar van jullie in de « O », degene die ik nie zie, geniet van Paulie en de mensen die naar Sensation of Awakenings gaan have nice time :D :D :D |
Tis nu wel redelijk weer hier, op Awak festival zijn ze lekker aan t stampen:)
Tot vanavond!!(sommigen van jullie dan:)) En de rest, have phun:) |
|
|
| magrec |
haha ik ga dit weekend nix doen :)
lekker sander kleinenberg op 538 luisteren en ik heb nieuwe album van layo en bushwacka gekocht (en nieuwe cd van sander kleinenberg)
dus dat wordt wel ok. :)
Ik kreeg net een sms van little theseus (ik vroeg hoe is het op awake festival????----> antwoord VET!!!! lijkt me duidelijk dus :D)
owja alles sensie gangers ik hoop dat ze er een heleboel gaan weigeren (leeftijd dan want er liepen net in apeldoorn wat gastjes die naar sens gingen nou en die zijn nog geen 16 :eek: :tongue2 hehe maarja iig veel plezier en ik hoop dat het een leuk showtje wordt)
en alle anderen dan ookmaar veel fun in dit toch wel behoorlijk volgeplande weekend met "goede" feestjes. |
|
|
|
|