|
Pim neergeschoten (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
en zich dan nog afvragen waarom die soms niet serieus genomen wordt....tssssk:rolleyes: :rolleyes:
[edit]
overigens zul je zien dat er iets van edited enzo onder mijn post staat.... dat is omdat ik me geresigned heb van deze thread... hij gaat nergens meer over...
+ dat ik er ziek van wordt om elke 5 minuten een meeltje te krijgen..
[/edit] |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
godsamme wat een ongelooflijke dag
maar ik heb wel iets gedaan waar ik trots op ben
Vanochtend kom ik het schoolplein op, en een gekleurde vriend staat te schreeuwen, olee olee pim fortuyn is dood, ik zo naar em toe, als je dat nog een x zegt ram ik je voor je smoel!, hij zo durf je tog niet, ik loop weg, roept ie weer, ole ole pim fortuyn is dood, ik loop naar um toen en geef um een knal voor ze kop, hij terugschoppen en ze maten erbij. toen zagen me maten dat en dikke houwerij, alhoewel die "gekleurde vriend" heeft ze p00t gebroken.
Ik 2 uur inkomen, leraren waren niet boos gelukkig, dit vind ik echt z sneu als je dat gaat roepen
mja, dit is nederland en vanaf nu kan alles gebeuren. |
Nou, wees er maar trots op..... :rolleyes: :rolleyes:
(niet dat k dat geroep van die "gekleurde vriend" goedkeur of zow.. wat een bijdehante kneus, dat doe je tog niet?!) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
mja, dit is nederland en vanaf nu kan alles gebeuren. |
Zo kom je er wel :/
Hoop dat je dit zei na deze kutdag en dat je er morgen anders over denkt... |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
godsamme wat een ongelooflijke dag
maar ik heb wel iets gedaan waar ik trots op ben
Vanochtend kom ik het schoolplein op, en een gekleurde vriend staat te schreeuwen, olee olee pim fortuyn is dood, ik zo naar em toe, als je dat nog een x zegt ram ik je voor je smoel!, hij zo durf je tog niet, ik loop weg, roept ie weer, ole ole pim fortuyn is dood, ik loop naar um toen en geef um een knal voor ze kop, hij terugschoppen en ze maten erbij. toen zagen me maten dat en dikke houwerij, alhoewel die "gekleurde vriend" heeft ze p00t gebroken.
Ik 2 uur inkomen, leraren waren niet boos gelukkig, dit vind ik echt z sneu als je dat gaat roepen
mja, dit is nederland en vanaf nu kan alles gebeuren. |
Kijk, met jou kan ik praten!!!!!
Beetje vieren dat deze man dood is, zullen we nou krijgen :mad: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Nou, wees er maar trots op..... :rolleyes: :rolleyes:
(niet dat k dat geroep van die "gekleurde vriend" goedkeur of zow.. wat een bijdehante kneus, dat doe je tog niet?!) |
ik ben er trots op ja, als je dat roept ben je echt dom bezig. heel dom, die lui krijgen hier een kans, en dan verneuken ze het op deze manier. Geef die gast nog maar eens een goede inburgeringscurcus |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik ben er trots op ja, als je dat roept ben je echt dom bezig. heel dom, die lui krijgen hier een kans, en dan verneuken ze het op deze manier. Geef die gast nog maar eens een goede inburgeringscurcus |
ik had em ook een klap verkocht hor :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by TranceFool
ik had em ook een klap verkocht hor :) |
met jou kan ik praten :) |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by TranceFool
ik had em ook een klap verkocht hor :) |
Alleen een klap verkopen is wat anders dan een klap verkopen met als gevolg dat die gast later in de kreukels ligt ÉN er ook nog trots op zyn dat je dat veroorzaakt hebt.....
k begryp t wel hoor, alleen dat trots erop zyn vinnik een beetje jammer... :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Alleen een klap verkopen is wat anders dan een klap verkopen met als gevolg dat die gast later in de kreukels ligt ÉN er ook nog trots op zyn dat je dat veroorzaakt hebt.....
k begryp t wel hoor, alleen dat trots erop zyn vinnik een beetje jammer... :) |
tjah, misschien een beetje misplaatst, mja ik ben er eigenlijk wel trots op dak die gast eem tot orde heb geschlage |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Alleen een klap verkopen is wat anders dan een klap verkopen met als gevolg dat die gast later in de kreukels ligt ÉN er ook nog trots op zyn dat je dat veroorzaakt hebt.....
k begryp t wel hoor, alleen dat trots erop zyn vinnik een beetje jammer... :) |
idd..
het is toch nu zeker niet de bedoeling dat mensen iedereen gaat neerslaan en schieten omdat andere lui hun mening geven.. praat met die mensen, gebruik geen geweld. dan ben je even slim als degene die fortyun neerknalde! |
|
|
| TranceFool |
De man die is opgepakt voor de moord op Pim Fortuyn is een milieuactivist. Hij heeft een artikel op de site van animalfreedom geschreven. Pim Fortuyn liet onlangs weten het verbod op het fokken van pelsdieren op te willen heffen. Van der G. is werkzaam bij de organisatie Milieuoffensief.
De verdachte, V. van der G., die naar eigen zeggen in Wageningen studeerde, richtte zich vooral op de bestrijding van de intensieve veehouderij en de bontfokkerij. Hij woonde sinds vorig jaar met zijn vrouw en kind in Harderwijk.
Van der G. zegt op internet dat hij niet zozeer handelt uit dierenliefde. "Ik heb gewoon een basisnorm: het deugt niet wat in de bio-industrie met dieren gebeurt. <..> Verder handel ik gewoon rationeel, ik hoef geen dierenvriend te zijn om dieren te beschermen. Veel dierenbeschermers handelen vanuit 'de natuur is goed', maar alle donkere kanten van de mens zie je ook terug in de natuur. Dieren beschermen is mensen beschaven, zeggen ze wel", aldus de moordenaar.
Van der G. schrijft verder dat hij vindt dat hij in 2000 veel procedures heeft gehad en gewonnen en dat hij zich meer gaat richten op de zwaardere overtreders van milieu en dierenleed. Opmerkelijk in dit verband is het feit dat Pim Fortuyn onlangs aankondigde dat als hij aan de macht zou komen, hij het komende verbod op het houden van pelsdieren voor bont onmiddellijk op zou heffen.
De verdachte, V. van der G = Volkert van der Graaf
Snap niet waarom ze die afkortingen gebruiken als z'n naam gewoon in het artikel staat!!
http://www.animalfreedom.org/pagina...andergraaf.html
Kdenk dat de rest van de familie tijdelijk ergens anders zal moeten gaan wonen.... Bij een voor- en achternaam + Woonplaats is makkelijk de rest te zoeken.....
Kheb medelijden met z'n vrouw en kind... Zullen ook niet echt meer een leuk leven leiden denk ik... |
|
|
| NILA.NL |
| quote: | Originally posted by TimeportE
idd..
het is toch nu zeker niet de bedoeling dat mensen iedereen gaat neerslaan en schieten omdat andere lui hun mening geven.. praat met die mensen, gebruik geen geweld. dan ben je even slim als degene die fortyun neerknalde! |
Inderdaad, met geweld los je helemaal niks op! Gebruik woorden in plaats van kogels, vuisten, messen, e.d. |
|
|
|
|