|
Pim neergeschoten
|
View this Thread in Original format
| Joost008 |
| quote: | Uitgegeven: 6-5-2002 18:19
Laatst gewijzigd: 6-5-2002 18:24
AMSTERDAM - Pim Fortuyn is maandagavond in het mediapark in Hilversum neergeschoten. Dit melden zowel Radio 1 als 2Vandaag.
Er zouden ongeveer drie schoten zijn gelost op de lijsttrekker van de Lijst Pim Fortuyn. Hij zou geraakt zijn in hals, borst en hoofd. Het gebeurde toen hij na een optreden in een uitzending van Ruud de Wild naar buiten naar zijn auto liep.
|
Tja wat moet je hier nou weer van zeggen.... |
|
|
| Optimus |
Ik was t niet eens met hem, maar dat wens je niemand toe.
ik hoor net dattie dood is..?? |
|
|
| Little Theseus |
WTF, ik zat net nog te luisteren naar Ruud de wild.nl op 3fm, best lachen hoe hij met Pim Fortuijn praatte, blijkt toen Pim na de uitzending naar zijn auto liep, hij in zijn hoofd is geschoten door een nog onbekend persoon. Hij is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
Aldus de media dit moment..
wtf wtf wtf dat wens je zelfs je ergste vijand niet toe, waar gaat het heen met dit land zeg.
Dat nou juist degene die eindelijk leven in de altijd oersaaie Nederlandse politiek heeft gebracht nu misschien overlijdt, of waarschijnlijk iig niet meer kiesbaar kan zijn. Ik snap er echt geen hol van nu, geloof dit ook nog niet helemaal, straks ff journaal kijken. |
|
|
| Smirnoff |
| ik heb het ook gehoord, vanavond effe nieuws kijken. |
|
|
| Dj Lex |
| Ik vind het te gek voor woorden eerlijk waar. Hij is lijkt mij beschoten voor zijn uitspraken. Vrijheid van meningsuiting heb je hier toch? Blijkt toch maar weer dat je niet alles kan zeggen en dat veel mensen zich bedreigd voelen door een man als Fortuyn |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ik was t niet eens met hem, maar dat wens je niemand toe.
ik hoor net dattie dood is..?? |
RTL 4 zeiden ze dat hij nog leefde, maar zal wel kritiek zijn ja |
|
|
| raoel |
Ik hoor nu op meerdere zenders dat het zeer ernstig is.
Zelfs dat hij al overleden is, werd ook al gezegd. |
|
|
| Pjotr G |
| kritiek ja...tja ik was anti-fortuyn maar goed dit wens je idd niemand toe |
|
|
| DJ_Siesta |
THEM ALL
EN DITM IS NEDERLAND???
THEM ALL
NED SUCKS!! |
|
|
| TranceFool |
| Volgens Ned. 1 en 2 istie dood........tering in wat voor tijd leven we zegh...:( Ik hoop dat er honderden voor hem zullen opstaan....rip man |
|
|
| Bellie |
Ik vond het maar een bokkelul,maar ik wenste hem dit zeker niet toe.Wat een zieke wereld leven we zeg.Dit slaat echt helemaal nergens op natuurlijk.....
GREETZ!! |
|
|
|
|