|
Pim neergeschoten (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
Ik neem nog eens niet meer de moeite om de hele thread door te lezen,maar zie teveel "personen" met uitspraken komen van kut buitenlanders dit,kut buitenlanders dat,ik ram ze allemaal op hun bek
BLABLABLABLA
Natuurlijk is het een schok geweest dat pimmetje neergeknald is en het is zeer zeker een klap voor (politiek) nederland.
Maar iemand anders zei het al,er worden elke week wel gasten neergeknald en voor nog veel minder.We zullen deze dag niet zo snel vergeten puur alleen al om het feit dat er niet eerder in nederland (in deze vorm van samenlevening) een politicus is vermoord. Maar om nou er meteen vanuit te gaan dat de democratie naar de klote is en dat nederland vanaf nu 1 grote battle ground is gaat me wat te ver.
Ik zou niet op pim gestemd hebben,maar vind wel dat hij de politiek tot leven heeft gebracht.Waar normaal gesproken de meerderheid hier de politiek alles behalve boeiend vond,heeft pim nederland qua dat wakker geschud.Maar jongens,tis goed om er bij stil te staan,maar laat het SVP nou niet je hele leven beheersen. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Jukx
en na jouw reacties gelezen te hebben is het misschien maar beter ook wanneer de politiek niet meer interessant zou zijn voor jongeren. :rolleyes: :o :rolleyes: |
och gadverdamme wat ben jij een sneu figuur, geen woorden voor
....................................... |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
och gadverdamme wat ben jij een sneu figuur, geen woorden voor
....................................... |
en daar kom je nu pas achter!?!? |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Jukx
en daar kom je nu pas achter!?!? |
ben je nu een wijf of een man?
je praat als een wijf :rolleyes: |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
en toen werd je wakker met je vinger in je kont :stongue: |
Als je niet normaal op een post kan reageren hou dan gewoon je TYFUS bek ZK. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ben je nu een wijf of een man?
je praat als een wijf :rolleyes: |
God sorry dat ik het zeg, maar je hebt in deze thread nog geen enkel fatsoenlijk woord gezegd. Behandel mensen eens met respect ook al vallen ze jou woorden aan met een tegen woord. Dat je reageert op reactie's is logisch, maar niet op zo'n kinderachtige en agressieve manier. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
God sorry dat ik het zeg, maar je hebt in deze thread nog geen enkel fatsoenlijk woord gezegd. Behandel mensen eens met respect ook al vallen ze jou woorden aan met een tegen woord. Dat je reageert op reactie's is logisch, maar niet op zo'n kinderachtige en agressieve manier. |
?, hij wel dan? met ze opmerking richting mij |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Jukx
en na jouw reacties gelezen te hebben is het misschien maar beter ook wanneer de politiek niet meer interessant zou zijn voor jongeren. :rolleyes: :o :rolleyes: |
Ik vind dit een hele scherpe opmerking van Jukx. Ben het er niet volledig mee eens. Maar om dan zo kinderachtig te reageren als iemand kritisch commentaar geeft. Houd dan gewoon je mond als je niet tegen kritiek kan. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik vind dit een hele scherpe opmerking van Jukx. Ben het er niet volledig mee eens. Maar om dan zo kinderachtig te reageren als iemand kritisch commentaar geeft. Houd dan gewoon je mond als je niet tegen kritiek kan. |
precies..
ON TOPIC BLIJVEN IEDEREEN! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik vind dit een hele scherpe opmerking van Jukx. Ben het er niet volledig mee eens. Maar om dan zo kinderachtig te reageren als iemand kritisch commentaar geeft. Houd dan gewoon je mond als je niet tegen kritiek kan. |
kenner heus wel tegen, mja de eerste reply's zaten vol met emotie, geef ik toe, ik weet ook wel dat dat anders had gemoeten, mja ik vond dat zon domme opmerking, net ofdat hij wel alles is en alles weet. |
|
|
| Henkie_henk |
Wat een respectloze.. hier..
blijkbaar is het voor een paar mensen heel moeilijk maar vooral heel leuk om de discussie weer richting iets flamebaars te trekken..
deze mensen zullen vast wel binnekort weg zijn...
al met al ging en gaat het over het doodschieten van fortuyn.. en hiermee meteen het vermoorden van de democratie. Het is in Nederland blijkbaar niet meer mogelijk om andere ideen/denkbeelden te hebben. Kijk maar uit. Daar gaat het om..
Pim
Leeft
Voort |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Wat een respectloze.. hier..
blijkbaar is het voor een paar mensen heel moeilijk maar vooral heel leuk om de discussie weer richting iets flamebaars te trekken..
deze mensen zullen vast wel binnekort weg zijn...
al met al ging en gaat het over het doodschieten van fortuyn.. en hiermee meteen het vermoorden van de democratie. Het is in Nederland blijkbaar niet meer mogelijk om andere ideen/denkbeelden te hebben. Kijk maar uit. Daar gaat het om..
Pim
Leeft
Voort |
ohjeeeeeeee
*bibber, bibber*
zou het dan toch zover komen? dat ik met een ban aan mijn broek gedoemd ben om de rest van mijn leven te slijten in de kille, koude TA-jail?
en waarom?
omdat ik er een andere mening op na hou dan de ons aller dierbare Henkie_henk.
en is het niet diezelfde Henkie_henk die zojuist kenbaar maakte dat hij het betreurde dat het in Nederland niet meer mogelijk is om er andere ideeën/denkbeelden op na te houden?
hmmm.. vreemd..
ik bespeur hier enige contradictie.. of zou het toch hypocrisie zijn?
nouja..
het zal wel aan mij liggen..
:clown: |
|
|
|
|