return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 
Pim neergeschoten (pg. 19)
View this Thread in Original format
M5
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
godsamme wat een ongelooflijke dag

maar ik heb wel iets gedaan waar ik trots op ben

Vanochtend kom ik het schoolplein op, en een gekleurde vriend staat te schreeuwen, olee olee pim fortuyn is dood, ik zo naar em toe, als je dat nog een x zegt ram ik je voor je smoel!, hij zo durf je tog niet, ik loop weg, roept ie weer, ole ole pim fortuyn is dood, ik loop naar um toen en geef um een knal voor ze kop, hij terugschoppen en ze maten erbij. toen zagen me maten dat en dikke houwerij, alhoewel die "gekleurde vriend" heeft ze p00t gebroken.

Ik 2 uur inkomen, leraren waren niet boos gelukkig, dit vind ik echt z sneu als je dat gaat roepen

mja, dit is nederland en vanaf nu kan alles gebeuren.


heb je goed gedaan (Y)

zon kansloos figuur moet gewoon respect voor de doden bijgebracht worden...

gelijk erop slaan heb je gelukkig niet gedaan..was ook niet goed geweest...je hebt hem waarschuwing gegeven....dus...jammer voor hem
TranceFool
quote:
Originally posted by Miss Proximus


haha!! ik had t ook nooit door dat dat er stond :D /me slaps head

maar ja, dat anderen het niet zien.....weinig mensen nemen de moeite een post helemaal te lezen tegenwoordig ;)

nou ik had het toevallig wel gezien, maar ik ben niet zo'n zeikertje die dat gaat verbeteren. Als gewoon duidelijk is wattie bedoelt....vinnik dat nie nodig
magrec
quote:
Originally posted by TranceFool

nou ik had het toevallig wel gezien, maar ik ben niet zo'n zeikertje die dat gaat verbeteren. Als gewoon duidelijk is wattie bedoelt....vinnik dat nie nodig


Jij mag wel docent bij ons op school worden :p
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus

weinig mensen nemen de moeite een post helemaal te lezen tegenwoordig ;)


Heel goed, want ik doe t nml ook nie.

Mijn tijd is kostbaar ;) en ik heb er geen zin in om alles te lezen.
Joost008
quote:
Originally posted by magrec


Jij mag wel docent bij ons op school worden :p


whehehe, dreug
Optimus
ik heb net weer ff tv enzo gekeken en ik vind het klinkklare onzin dat de mensen Wim Kok de schuld geven dat hij niet voor bescherming zorgt. Pim Fortuyn kon zelf toch wel voor lijfwachten zorgen? En waarom moet Wim Kok daarvoor zorgen? Fortuyn was nog niet eens Tweede Kamer lid ofzo, hij valt niet onder verantwoording van Kok vind ik.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Eye-Riz


hoor je mij dan zeggen dat dat kan? Nee! Maar verhef jezelf daarboven, schelden doet geen zeer. Als zo iemand nou niet beter weet. Maar omdat je het niet eens bent met iemand, ook al zegt ie nog zoiets doms, hoef je je toch in geen geval te verlagen tot geweld? Dat is toch juist wat dit hele gebeuren iedereen zou moeten leren?


Noem jij dat dan een mening?????????????, kom op zeg, ik had nog gewaarschuwd. Verlagen tot geweld? mja misschien wel een beetje, maar ik was zo gefrustreerd, als je je dat misschien een beetje kan voorstellen.


ik denk er nu ook wel een beetje anders over, maar die kankerlijer had ze bek moeten houde.\

Nog wat anders: ik denk niet dat er ooit nog een rechte politicus komt, wie durft nog nadit? als je dat doet word je toch omvergeknald. denk niet meer dat de democratie ooit weer word zo als het was. Het is zonde, dood zonde. Eindelijk werd de politiek ook interessant voor jongeren.


GreetZ
TranceFool
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

Nog wat anders: ik denk niet dat er ooit nog een rechte politicus komt, wie durft nog nadit? als je dat doet word je toch omvergeknald. denk niet meer dat de democratie ooit weer word zo als het was. Het is zonde, dood zonde. Eindelijk werd de politiek ook interessant voor jongeren.


GreetZ

ohjawel die komt er wel.....desnoods ga ik de politiek in :p
Optimus
CDA is ook rechts jongens.... en Lijst Fortuyn gaat niet weg hoor... en Leefbaar NL bestaat ook nog.

allemaal rechtse partijen...
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by TranceFool

ohjawel die komt er wel.....desnoods ga ik de politiek in :p



:), pas maar op :rolleyes:

YojiBiomehanika
GODVERDOMME
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
GODVERDOMME


?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 
Privacy Statement