|
Pim neergeschoten (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
godsamme wat een ongelooflijke dag
maar ik heb wel iets gedaan waar ik trots op ben
Vanochtend kom ik het schoolplein op, en een gekleurde vriend staat te schreeuwen, olee olee pim fortuyn is dood, ik zo naar em toe, als je dat nog een x zegt ram ik je voor je smoel!, hij zo durf je tog niet, ik loop weg, roept ie weer, ole ole pim fortuyn is dood, ik loop naar um toen en geef um een knal voor ze kop, hij terugschoppen en ze maten erbij. toen zagen me maten dat en dikke houwerij, alhoewel die "gekleurde vriend" heeft ze p00t gebroken.
Ik 2 uur inkomen, leraren waren niet boos gelukkig, dit vind ik echt z sneu als je dat gaat roepen
mja, dit is nederland en vanaf nu kan alles gebeuren. |
heb je goed gedaan (Y)
zon kansloos figuur moet gewoon respect voor de doden bijgebracht worden...
gelijk erop slaan heb je gelukkig niet gedaan..was ook niet goed geweest...je hebt hem waarschuwing gegeven....dus...jammer voor hem |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
haha!! ik had t ook nooit door dat dat er stond :D /me slaps head
maar ja, dat anderen het niet zien.....weinig mensen nemen de moeite een post helemaal te lezen tegenwoordig ;) |
nou ik had het toevallig wel gezien, maar ik ben niet zo'n zeikertje die dat gaat verbeteren. Als gewoon duidelijk is wattie bedoelt....vinnik dat nie nodig |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TranceFool
nou ik had het toevallig wel gezien, maar ik ben niet zo'n zeikertje die dat gaat verbeteren. Als gewoon duidelijk is wattie bedoelt....vinnik dat nie nodig |
Jij mag wel docent bij ons op school worden :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
weinig mensen nemen de moeite een post helemaal te lezen tegenwoordig ;) |
Heel goed, want ik doe t nml ook nie.
Mijn tijd is kostbaar ;) en ik heb er geen zin in om alles te lezen. |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by magrec
Jij mag wel docent bij ons op school worden :p |
whehehe, dreug |
|
|
| Optimus |
| ik heb net weer ff tv enzo gekeken en ik vind het klinkklare onzin dat de mensen Wim Kok de schuld geven dat hij niet voor bescherming zorgt. Pim Fortuyn kon zelf toch wel voor lijfwachten zorgen? En waarom moet Wim Kok daarvoor zorgen? Fortuyn was nog niet eens Tweede Kamer lid ofzo, hij valt niet onder verantwoording van Kok vind ik. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
hoor je mij dan zeggen dat dat kan? Nee! Maar verhef jezelf daarboven, schelden doet geen zeer. Als zo iemand nou niet beter weet. Maar omdat je het niet eens bent met iemand, ook al zegt ie nog zoiets doms, hoef je je toch in geen geval te verlagen tot geweld? Dat is toch juist wat dit hele gebeuren iedereen zou moeten leren? |
Noem jij dat dan een mening?????????????, kom op zeg, ik had nog gewaarschuwd. Verlagen tot geweld? mja misschien wel een beetje, maar ik was zo gefrustreerd, als je je dat misschien een beetje kan voorstellen.
ik denk er nu ook wel een beetje anders over, maar die kankerlijer had ze bek moeten houde.\
Nog wat anders: ik denk niet dat er ooit nog een rechte politicus komt, wie durft nog nadit? als je dat doet word je toch omvergeknald. denk niet meer dat de democratie ooit weer word zo als het was. Het is zonde, dood zonde. Eindelijk werd de politiek ook interessant voor jongeren.
GreetZ |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Nog wat anders: ik denk niet dat er ooit nog een rechte politicus komt, wie durft nog nadit? als je dat doet word je toch omvergeknald. denk niet meer dat de democratie ooit weer word zo als het was. Het is zonde, dood zonde. Eindelijk werd de politiek ook interessant voor jongeren.
GreetZ |
ohjawel die komt er wel.....desnoods ga ik de politiek in :p |
|
|
| Optimus |
CDA is ook rechts jongens.... en Lijst Fortuyn gaat niet weg hoor... en Leefbaar NL bestaat ook nog.
allemaal rechtse partijen... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by TranceFool
ohjawel die komt er wel.....desnoods ga ik de politiek in :p |
:), pas maar op :rolleyes: |
|
|
| YojiBiomehanika |
| GODVERDOMME |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by YojiBiomehanika
GODVERDOMME |
? |
|
|
|
|