return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 
Pim neergeschoten (pg. 21)
View this Thread in Original format
T.H.C.
quote:
Originally posted by MaGiK54


Volledig met deze stelling eens. De wereld zou na 11 september ook nooit meer hetzelfde zijn, zei iedereen toch. We zijn nu dik een half jaar verder en ik zie weinig verschil met de wereld van voor 11-09. Deze "chaos" in de democratie is over een half jaar ook weer vergeten en het leven en de democratie zou dan hetzelfde zijn dan voor gisteren.

mwa...ben ik het niet mee eens, er is na 11 september heel veel veranderd,Open ya eyes het halve midden oosten ligt in puin door de directe en indirecte gevolgen van 11 sept. je moet het "einde van de democratie" alleen niet zo letterlijk nemen, maar als een gestoorde gek er voor kan zorgen dat weet ik hoeveel aanhangers van Pim Fortuin niet meer op hem kunnen stemmen, is dat toch een dikke klap voor de democratie. en dat er ook nu wat veranderd weet ik wel zeker...
Optimus
quote:
Originally posted by Blik
Le Pen...


Le Penn
Blik
quote:
Originally posted by Optimus


Le Penn


nee sjinees

tis Le Pen
Joost008
quote:
Originally posted by Blik


nee sjinees

tis Le Pen


Nog een discussie erbij:p:p
MaGiK54
quote:
Originally posted by T.H.C.

mwa...ben ik het niet mee eens, er is na 11 september heel veel veranderd,Open ya eyes het halve midden oosten ligt in puin door de directe en indirecte gevolgen van 11 sept. je moet het "einde van de democratie" alleen niet zo letterlijk nemen, maar als een gestoorde gek er voor kan zorgen dat weet ik hoeveel aanhangers van Pim Fortuin niet meer op hem kunnen stemmen, is dat toch een dikke klap voor de democratie. en dat er ook nu wat veranderd weet ik wel zeker...


Tuurlijk zijn er indirecte gevolgen na 11.09 dit zal ik ook niet ontkennen, maar wat merken wij er zelf van in het dagelijkse leven, weinig naar mijn mening. Dat van het midden oosten speelt al ruim 30 jaar en zal voorlopig ook niet veranderen, was waarschijnlijk zonder
11.09 ook wel weer opgelaaid.

Ben er volledig mee eens dat dit niet het einde van de democratie zal zijn. Wat er gisteren is gebeurd is tuurlijk een klap voor de democratie dit had nooit mogen gebeuren.

Ik doelde meer op het dagelijks leven van ons, het leven gaat door en voor mijzelf zal ik er weinig veranderen na gisteren en ik denk dat een hoop mensen over een half jaar er precies hetzelfde over denken als mij.
Optimus
quote:
Originally posted by Blik


nee sjinees

tis Le Pen


ow ja je hebt gelijk:)
Flipper01
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ben er volledig mee eens dat dit niet het einde van de democratie zal zijn. Wat er gisteren is gebeurd is tuurlijk een klap voor de democratie dit had nooit mogen gebeuren.


Daar geloof ik ook niet in..
Ik weet alleen wel zeker dat er de komende jaren niet nog een dergelijk persoon als Fortuyn op zal staan.. Ik hoop alleen wel dat hij lang genoeg in leven is geweest om iedereen genoeg wakker geschud te hebben.. Want het feit is wel dat hij voor een frisse wind in de politiek heeft gezorgd.
We zullen er wel overheen komen, maar het zal nooit worden zoals het geval zal zijn wanneer hij in leven was gebleven (en of dat positief of negatief is kan niemand zeggen)
Akira
quote:
Originally posted by Miss Proximus

nu ben ik ff de kluts kwijt: eerst claimen jullie dat hij extreem-rechts is, als ie net dood is dan opeens weer niet, en nu opeens weer wel? of is t niet zo?


Ik neem aan dat je met JUllie bedoeld de PF aanhangers???nou zover ik weet heb ik dat nooit beweerd,integendeel zelfs.

IK ben geen paul rossenmoler die zijn huiswerk niet goed doet met zijn uitspraak:"nederland wordt wakker dit is geen gewoon rechts maar extreem rechts"pure sensatie maken...en hem afschilderen als rascist..rossenmoler maakte zelf de grote fout om te discrimineren.
T.H.C.
quote:
Originally posted by MaGiK54


Tuurlijk zijn er indirecte gevolgen na 11.09 dit zal ik ook niet ontkennen, maar wat merken wij er zelf van in het dagelijkse leven, weinig naar mijn mening. Dat van het midden oosten speelt al ruim 30 jaar en zal voorlopig ook niet veranderen, was waarschijnlijk zonder
11.09 ook wel weer opgelaaid.

Ben er volledig mee eens dat dit niet het einde van de democratie zal zijn. Wat er gisteren is gebeurd is tuurlijk een klap voor de democratie dit had nooit mogen gebeuren.

Ik doelde meer op het dagelijks leven van ons, het leven gaat door en voor mijzelf zal ik er weinig veranderen na gisteren en ik denk dat een hoop mensen over een half jaar er precies hetzelfde over denken als mij.


Yup, als je het zo bekijkt zal er weinig veranderen in het dagelijks leven jah...
en ook in het midden oosten hadden ze anders waarschijnlijk ook wel weer een andere reden gevonden om weer wat oorlogjes te beginnen (of voort te zetten)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Akira


Ik neem aan dat je met JUllie bedoeld de PF aanhangers???nou zover ik weet heb ik dat nooit beweerd,integendeel zelfs.

IK ben geen paul rossenmoler die zijn huiswerk niet goed doet met zijn uitspraak:"nederland wordt wakker dit is geen gewoon rechts maar extreem rechts"pure sensatie maken...en hem afschilderen als rascist..rossenmoler maakte zelf de grote fout om te discrimineren.


en toen werd je wakker met je vinger in je kont :stongue:

Jukx
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


ik denk er nu ook wel een beetje anders over, maar die kankerlijer had ze bek moeten houde.\

Nog wat anders: ik denk niet dat er ooit nog een rechte politicus komt, wie durft nog nadit? als je dat doet word je toch omvergeknald. denk niet meer dat de democratie ooit weer word zo als het was. Het is zonde, dood zonde. Eindelijk werd de politiek ook interessant voor jongeren.


GreetZ


en na jouw reacties gelezen te hebben is het misschien maar beter ook wanneer de politiek niet meer interessant zou zijn voor jongeren. :rolleyes: :o :rolleyes:
Jukx
quote:
Originally posted by Pjotr G
ik moet ff een stukje frustratie kwijt, ik lees op vele plaatsen het volgende (mekker-)zinnetje:
"Dit is het einde van de democratie" (of iets dergelijks als "na 6 mei is er geen echte democratie meer")

AAARG! WAT een geBLAAT! Wat denk je nu? Dat het mad-max tijdperk is aangebroken ofzo? Dat je voedsel alleen nog maar op de bon krijgt? Of dat er opeens een dictator opstaat uit het niets en ons gaat onderdrukken?
De WET zegt dat iedere meerderjarige natuurlijke rechtspersoon actief en passief kiesrecht heeft. Dus als je een gat in de markt ziet (lijkt t wel op met al dat gemekker) STEL jezelf lekker verkiesbaar! Als er maar genoeg mensen zo denken als jij kom je wel in de kamer, toch? wat nou einde democratie
In Nederland worden met de regelmaat van de klok mensen OMGELEGD voor MINDER.
Punt. adem in.



hahaha, ja VERSCHRIKKELIJK is het he!!!

gister was er ook weer zo een hersenloze boer op de radio: "... en ja, ik raad mijn 2 dochters ook aan om onmiddelijk te emigreren, want dit land is voorgoed naar de klote!"
:rolleyes: :stongue: :rolleyes:
waar wil je dan heen gaan!? wees blij dat je in Nederland woont! er is bijna geen enkel land zo vrij en tolerant als Nederland!!
pfffff, sommige (lees: heel veel) mensen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 
Privacy Statement