|
Pim neergeschoten (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Ik hoor nu weer dat hij in een trauma heli is afgevoerd.
maar een dode vervoeren ze niet in een trauma heli. |
|
|
| DJ_Siesta |
/me is neit voor reden vatbaar, en gaat zo met maten rellen
RELLEN!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Cosmic Guy |
| Dit is echt ongeloofelijk. Wat zijn de mensen diep gezonken. Enorme klap voor iedereen die met Pim te maken heeft. Khoop dat ze de dader snel vinden en hem levenslang Pim's boek voorlezen..... |
|
|
| jploveparade |
 |
|
|
| Donna |
Een schouwarts komt idd alleen als iemand overleden is.....
En t zou beter ook voor m zijn btw,een schot in de linkerkant van t hoofd maakt dat er een zeeeer grote kans is op niet meer kunnen communiceren,dan issie ook niet echt blij... |
|
|
| Optimus |
ik vind het maar een beetje lomp dat iedreen ineens op LPF gaat stemmen hoor... alleen omdat ie dood is.
ennee
| quote: | | hij werd al bedreigd, maar kreeg geen beveiliging!!!! dit gaat koppen doen rollen!!! |
hij heeft zelf lijfwachten meen ik...
die beveiliging is niet aan 3FM om te geven, die kan hij zelf ook regelen. |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Ik zou zeggen: allemaal LPF stemmen als protest tegen deze schandalige gebeurtenis!
|
hmmmja oke..als de leider van de christunie morgen wordt neergeschoten stem je ineens op de christenunie???
het is wel zeer rot dat dit gebeurd..zowel voor hem en zijn nabestaanden als voor nederland zelf.
ik was het extreem helemaal niet met hem eens....de problemen die die aanstipte waren er en het was goed dat hij ze aanstipte maar ik heb em geen echte oplossing horen noemen
hij blijft natuurlijk ing gek om iemand om zn mening neer te knallen maar om nu te gaan rellen zoals dj siesta.....dan ben je zelf net zo dom bezig als die mongool die p/f heeft neergeknalt
edit: ik hoop serieus niet dat de dadder een moslim is, want dan zou het hier zon extreem rechts land kunnen worden :/ |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by John
hmmmja oke..als de leider van de christunie morgen wordt neergeschoten stem je ineens op de christenunie???
het is wel zeer rot dat dit gebeurd..zowel voor hem en zijn nabestaanden als voor nederland zelf.
ik was het extreem helemaal niet met hem eens....de problemen die die aanstipte waren er en het was goed dat hij ze aanstipte maar ik heb em geen echte oplossing horen noemen
hij blijft natuurlijk ing gek om iemand om zn mening neer te knallen maar om nu te gaan rellen zoals dj siesta.....dan ben je zelf net zo dom bezig als die mongool die p/f heeft neergeknalt |
daar sluit ik me helemaal bij aan |
|
|
| TranceFool |
| Wat ik wel ff kwijt wil is dat Pim ALTIJD NEGATIEF in de pers werd afgespiegeld.....wat wel sneller haatgevoelens kan opwekken....in de pers heeft zo vaak niet-ware dingen gestaan over Pim, dat moeten ze eens aanpakken...maarja, das nu te laat |
|
|
| blighty |
Hi,
Ik ben er een beetje stil van om eerlijk te zeggen. Het is tegenwoordig in Nederland kennelijk zo dat je geen opmerkingen mag maken over minderheden die problemen veroorzaken om gewoon crimineel zijn.
in een woord: TRIEST
Greetings,
Blighty |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Wat ik wel ff kwijt wil is dat Pim ALTIJD NEGATIEF in de pers werd afgespiegeld.....wat wel sneller haatgevoelens kan opwekken....in de pers heeft zo vaak niet-ware dingen gestaan over Pim, dat moeten ze eens aanpakken...maarja, das nu te laat |
das idd ook wel zo, iedereen was bang voor hem.. misschien ook wel terecht, want hij heeft uitspraken gedaan die naar mijn mening echt niet kunnen. er zijn inderdaad veel minderheden die gewoon zwaar crimineel zijn en zich niet aan willen passen, maar hij scheert ze allemaal over 1 kam.. in zon boek van hem stond o.a. dit:
“Ik ken geen moslim die iets bereikt heeft.”
“Moslimlanden zijn in alle opzichten inferieur aan westerse landen.”
en dat gaat gewoon te ver vind ik, hoe je het ook wend of keert. ik ben zeker niet promoslim, maar er zijn grenzen...met dit soort uitspraken lok wel enigszinds uit...al blijft het gewoon FOUT en zou dit niet moeten kunnen in onze samenleving:S |
|
|
| ahp2002 |
er worden nu een aantal mensen ondervraagd geloof ik
deze aanslag is echt ziek. volgens mij de 1e politieke moord in Nederlands sinds de aanslag op Willem van Oranje..
het moet niet gekker worden. ik vrees dat er ook nog een paar sicko's feest gaan vieren vanavond... |
|
|
|
|