return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 
Pim neergeschoten (pg. 20)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
GODVERDOMME


volgens mij gooit ie net zn tv aan sinds 2 dagen ghehehe
YojiBiomehanika
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


?


ja man verschrikkelijk laf toch die gore linkse rakkers van de milieudefensie

het zijn altijd die extreem linkse losers die dit soort aanslagen plegen. net als in italie. En je hoort altijd alleen maar gekanker op (extreem-) rechts! Geen hond die z'n bek opentrekt over die extreem linkse rakkers! Maar dat komt ook omdat de Nederlandse media helemaal verkankerd is door linkse journalisten en redacteuren. Dat zag je vanavond wel in B&W.

Maar ik stem op Pim!
YojiBiomehanika
quote:
Originally posted by Optimus


volgens mij gooit ie net zn tv aan sinds 2 dagen ghehehe



Nee dis de 1e X dat ik achter mn computer zit sinds gisteravond 18:00 uur gvd
Eye-Riz
quote:
maar ik was zo gefrustreerd, als je je dat misschien een beetje kan voorstellen.

frustratie kent ieder mens, alleen is frustratie geen reden om geweld te gebruiken. Die vent die Fortuyn heeft neergeknald was ook gefrustreerd.

quote:
het zijn altijd die extreem linkse losers die dit soort aanslagen plegen


HAHAHAHAHAHAHA! Als het niet 'het zijn altijd die vuile gore kankerallochtonen' is, dan is het opeens 'het zijn altijd die extreem linkse losers'. sjongejongejonge. Wat zijn we weer generaliserend.
Nog een extra kam nodig, zodat we gelijk iedereen over 1 kam kunnen scheren? Wie wil er nog eentje, zijn er hier zat die er eentje kunnen gebruiken :D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
Nog wat anders: ik denk niet dat er ooit nog een rechte politicus komt, wie durft nog nadit? als je dat doet word je toch omvergeknald. denk niet meer dat de democratie ooit weer word zo als het was. Het is zonde, dood zonde. Eindelijk werd de politiek ook interessant voor jongeren.



haha :)

ik neem aan dat jij met rechts eigenlijk extreem-rechts bedoelt? want je hebt toch zo'n hekel aan buitenlanders en daarom vond je Pim toch zo cool?
nu ben ik ff de kluts kwijt: eerst claimen jullie dat hij extreem-rechts is, als ie net dood is dan opeens weer niet, en nu opeens weer wel? of is t niet zo?

eennu..politiek interessant voor jongeren: tja...als jullie alleen maar geinteresseerd kunnen worden door iemand die constant loopt te zeuren en te spotten, dan is het ook maar beter dat jullie nu niet meer geinteresseerd zijn toch? :)
Blik
ik heb nog vrij weinig mensen Pim extreem-rechts horen noemen, alleen de buitenlandse media en in mindere mate de nederlandse media vond dat
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik
ik heb nog vrij weinig mensen Pim extreem-rechts horen noemen, alleen de buitenlandse media en in mindere mate de nederlandse media vond dat


als de Pim-stememrs hier op t forum blij zijn dat eindelijk iemand alle buitenlanders wil laten verdwijnen.....dan doet mij dat aardig extreem-rechts in de oren
Optimus
quote:
Originally posted by Miss Proximus
eennu..politiek interessant voor jongeren: tja...als jullie alleen maar geinteresseerd kunnen worden door iemand die constant loopt te zeuren en te spotten, dan is het ook maar beter dat jullie nu niet meer geinteresseerd zijn toch? :)


Ik zal je vertellen waarom politiek interessant werd door Fortuyn. Omdat hij het als eerste over de buitenlanders had (of eigenlijk asielzoekers). De zorg en onderwijs, hier geven de (meeste) jongerne geen zak om, maar als het over buitenlanders gaat ligt t wat anders...

f Jackie Chan kijken, zo f forum lezen:D:D:D
Pjotr G
ik moet ff een stukje frustratie kwijt, ik lees op vele plaatsen het volgende (mekker-)zinnetje:
"Dit is het einde van de democratie" (of iets dergelijks als "na 6 mei is er geen echte democratie meer")

AAARG! WAT een geBLAAT! Wat denk je nu? Dat het mad-max tijdperk is aangebroken ofzo? Dat je voedsel alleen nog maar op de bon krijgt? Of dat er opeens een dictator opstaat uit het niets en ons gaat onderdrukken?
De WET zegt dat iedere meerderjarige natuurlijke rechtspersoon actief en passief kiesrecht heeft. Dus als je een gat in de markt ziet (lijkt t wel op met al dat gemekker) STEL jezelf lekker verkiesbaar! Als er maar genoeg mensen zo denken als jij kom je wel in de kamer, toch? wat nou einde democratie
In Nederland worden met de regelmaat van de klok mensen OMGELEGD voor MINDER.
Punt. adem in.
Optimus
quote:
Originally posted by Pjotr G
ik moet ff een stukje frustratie kwijt, ik lees op vele plaatsen het volgende (mekker-)zinnetje:
"Dit is het einde van de democratie" (of iets dergelijks als "na 6 mei is er geen echte democratie meer")

AAARG! WAT een geBLAAT! Wat denk je nu? Dat het mad-max tijdperk is aangebroken ofzo? Dat je voedsel alleen nog maar op de bon krijgt? Of dat er opeens een dictator opstaat uit het niets en ons gaat onderdrukken?
De WET zegt dat iedere meerderjarige natuurlijke rechtspersoon actief en passief kiesrecht heeft. Dus als je een gat in de markt ziet (lijkt t wel op met al dat gemekker) STEL jezelf lekker verkiesbaar! Als er maar genoeg mensen zo denken als jij kom je wel in de kamer, toch? wat nou einde democratie
In Nederland worden met de regelmaat van de klok mensen OMGELEGD voor MINDER.
Punt. adem in.



MaGiK54
quote:
Originally posted by Pjotr G
ik moet ff een stukje frustratie kwijt, ik lees op vele plaatsen het volgende (mekker-)zinnetje:
"Dit is het einde van de democratie" (of iets dergelijks als "na 6 mei is er geen echte democratie meer")

AAARG! WAT een geBLAAT! Wat denk je nu? Dat het mad-max tijdperk is aangebroken ofzo? Dat je voedsel alleen nog maar op de bon krijgt? Of dat er opeens een dictator opstaat uit het niets en ons gaat onderdrukken?
De WET zegt dat iedere meerderjarige natuurlijke rechtspersoon actief en passief kiesrecht heeft. Dus als je een gat in de markt ziet (lijkt t wel op met al dat gemekker) STEL jezelf lekker verkiesbaar! Als er maar genoeg mensen zo denken als jij kom je wel in de kamer, toch? wat nou einde democratie
In Nederland worden met de regelmaat van de klok mensen OMGELEGD voor MINDER.
Punt. adem in.


Volledig met deze stelling eens. De wereld zou na 11 september ook nooit meer hetzelfde zijn, zei iedereen toch. We zijn nu dik een half jaar verder en ik zie weinig verschil met de wereld van voor 11-09. Deze "chaos" in de democratie is over een half jaar ook weer vergeten en het leven en de democratie zou dan hetzelfde zijn dan voor gisteren.
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus


als de Pim-stememrs hier op t forum blij zijn dat eindelijk iemand alle buitenlanders wil laten verdwijnen.....dan doet mij dat aardig extreem-rechts in de oren


ja, maar pim wil de buitenlanders niet laten verdwijnen, hij wilde de grenzen dichtgooien tot de groep die hier nu zit geïntegreerd is, en wilde daarna weer (mondjesmaat) mensen toelaten

alle buitenlanders weg klinkt zoals: iedere marokkaan, turk etc. die in nederland woont moet terug naar z'n land, maar dat wilde hij niet...

ik was het er ook niet echt mee eens met wat hij wilde, maar het is geen extreem-rechts, hij is geen Le Pen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 
Privacy Statement