|
Pim neergeschoten (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| John |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Zijn we imam el moumni niet vergeten, die alle homo's varkens vond (of iets in die trend). die leeft toch ook gewoon nog? |
betekend dit dat je die kerel wil nierschieten?
geef em een inburgeringscursus ofzo en alsie niet slaagt dan magtie weer terug naar waarie vandaan komt.. |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Hoewel k absoluut geen voorstander ben van Pim... /me is ook fookin SHOCKED:eek: :eyes: :mad:!!! Echt niet te geloven dat zowiets kan gebeuren in dit zo tolerante/vrye Nederland :(
Maar om nou helemaal para en agressief te reageren (k kan t me wel enigzins voorstellen hoor) zoals enkele leden hier, vinnik ook weer erg jammer..... Zoals Kok net op t nieuws zei: "We moeten KALM blyven" |
dat is zo.. ik hoop niet dat het een asielzoeker was want dan staan er morgen een aantal azc's in de fik
/edit sterker nog.. ze zeggen net dat er een groep skinheads beginnen mer rellen... er was al een auto in de fik gestoken... dit gaat dadelijk helemaal verkeert /edit |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Zijn we imam el moumni niet vergeten, die alle homo's varkens vond (of iets in die trend). die leeft toch ook gewoon nog? |
Europeanen
| quote: | Originally posted by TranceFool
ja idd had die gast neergeschoten... |
jaja....:rolleyes: |
|
|
| John |
dit krijg ik net op msn...
Het is zojuist bekend gemaakt dat pim fortuyn is overleden. Toon je respect voor hem en zet je status op bezet. Stuur dit bericht aan iedereen door die online is
en dees:
om 21.00 even een minuut stilte voor pim fortuyn omdat we in een democraties land leven vinden wij dit niet normaal dat zomaar op straat een politicus wordt neer geschoten. het is een schande! maar wees wel stil om 21.00 precies 1 minuut is genoeg. stuur dit naar iedereen die nu online is bij jou
dat laatste gaat mij een beetje te ver...hij wordt een beetje verafgod nu door half nederland:/ het is allemaal zeer rot, maar ik vind dit niet kunnen |
|
|
| MaGiK54 |
De sfeer op het binnenhof begint steeds grimmiger te worden. De menigte,die toestroomd is na de aanslag op Pim Fortuijn, gooit onder meer met bloembakken. Ook worden er leuzengeschreeuwd. Volgens verslaggever van TV-West staan er redelijk wat extreem-rechtse jongeren op het binnenhof.
Beter gaan ze niet mijn mooie stad weer verbouwen, alles begint er net weer een beetje als klaar uit te zien. :p |
|
|
| ChooChoo |
Het schijnt een blanke man te zijn geweest met een houthakkerblous aan. Ze hebbe m gepakt.
Ik vind echt heel erg.:( Ik was het ook niet helemaal met dhr fortuyn eens, maar ditte...ben er nog steeds stil van..
Ik heb net nog beelden gezien, dat hij bloedend uit zn hoofd op de grond lag. Geen leuk gezicht. :whip: :whip: :whip: |
|
|
| TranceFool |
| Wat ik niet zo'n gek idee vind is dat een rechts-extremist hem heeft neergeschoten.....heeftie meteen zijn doel bereikt, want de haat is meteen toegenomen |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by John
betekend dit dat je die kerel wil nierschieten?
geef em een inburgeringscursus ofzo en alsie niet slaagt dan magtie weer terug naar waarie vandaan komt.. |
zeg ik dat ik vind dattie neergeschoten moet worden? nee
niemand moet neergeschoten worden. ik geef alleen de feiten :D |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Wat ik niet zo'n gek idee vind is dat een rechts-extremist hem heeft neergeschoten.....heeftie meteen zijn doel bereikt, want de haat is meteen toegenomen |
totdat bekend wordt dat het een blanke was.... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by serialkillah
totdat bekend wordt dat het een blanke was.... |
ja dat bedoel ik juist....een blanke extremist die tegen buitenlanders is....beetje het Kennedy idee zeg maar |
|
|
| Cosmic Guy |
| Tis net bekend geworden dat het een blanke Nederlander is die hem heeft neergeschoten. Later meer. |
|
|
| DjSuez |
tering mensen, dit kan toch zo niet langer... keb net 3 uur lang nieuws gekeken, en tis echt te erg voor woorden gewoon..
Ik hoop dat de LPF blijft berstaan, want ik denk dat deze gebeurtenis precies weergeeft waar Pim voor streed, en dat is meer veiligheid. Ik verwacht dat die lijst dan ook meer stemmen zal gaan krijgen. Maar laten we niet doorslaan zoals de rebelletjes op het binnenhof, want dan raakt het eind zoek. We moeten ons niet verlagen tot het nivo van die idioot die dit gedaan heeft.
RESPECT VOOR PIM!! |
|
|
|
|