|
Markus Schulz @ Haoman17 TA - 30.01.2009
|
View this Thread in Original format
| Johnnie Walker |



Markus Schulz @ Haoman17 Jerusalem/Tel Aviv - 26.01.2009/29.01.2009
Markus Schulz @ Haoman17 Tel Aviv - 30.01.2009 (Revolution) |
|
|
| GYPSYGY |
| משהו מוזר כי אצלו באתר לא רשום כלום. |
|
|
| Boaz |
| יש מצב חזק שאני שם ! |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by GYPSYGY
משהו מוזר כי אצלו באתר לא רשום כלום. |
יכול להיות שגם הוא לא יודע שהוא מופיע פה??? |
|
|
| Flotser |
נמאס כבר שאנשים כמו ארמין, שולץ, טייסטו וחבריהם מגיעים רק להאומן 17 המגעיל בתל אביב
גם ב10 שקל אני לא אלך לשם |
|
|
| GYPSYGY |
זה ליין של רוסים ככה שאמור להיות לא ממש מפוצץ
אבל לא לפחד זה מה שנקרא רוסים לייט |
|
|
| black_mammmba |
אני שם !!!
מתי ארמין אמור להגיע? |
|
|
| Johnnie Walker |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
אני שם !!!
מתי ארמין אמור להגיע? |
06.02.09 |
|
|
| Viber |
| כניראה מרקוס אוהב להגיע כשהארץ כולה מלאה ב"אקשן" |
|
|
| Boaz |
יכול להיות שגם הוא לא יודע שהוא מופיע פה???
:stongue: |
|
|
| Boaz |
פעם לא התחברתי ללין של הרוסים,
היום זורם בכיף ! |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Flotser
נמאס כבר שאנשים כמו ארמין, שולץ, טייסטו וחבריהם מגיעים רק להאומן 17 המגעיל בתל אביב
גם ב10 שקל אני לא אלך לשם |
דווקא בגלל שזה של רוסים, עדיף לך ללכת!
בגלל שזה מרקוס אני משער שיהיה לך מקום לעמוד... רק אל תשכח אטמי אוזנים. |
|
|
|
|