|
Wielerseizoen 2009 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dan heb ik daar mooi 654 punten weggegooid :( |
abuuuurnnnn |
|
|
| MikeVee |
Spannende aankomst voor de gouden trui.
Valverde staat er weer. |
|
|
| Jasperovitsj |
Wat had je nu gedacht, in Spanje? :p
Damiano 'Mr Clean' Cunego heeft de verleiding precies ook niet kunnen weerstaan :o |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wat had je nu gedacht, in Spanje? :p
Damiano 'Mr Clean' Cunego heeft de verleiding precies ook niet kunnen weerstaan :o |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ik verwacht uiteraard wel dat valverde gaat meedoen voor het podium. Een spanjaard in Spanje, dat is een vrijgeleide voor doping :o |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Geen Valv.piti gekozen. Een beetje een gok dus, maar ik heb zo'n gevoel dat hij de verwachtingen niet gaat kunnen waarmaken. |
:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| We zijn nog maar een goeie week onderweg, zijn traditionele slechte dag komt er nog wel aan :D |
|
|
| MikeVee |
| Mja, zelfs met een slechte dag denk ik dat ge hem in uw ploeg moet hebben wilt ge een goed resultaat halen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bwah, mijn Greipel - Gesink combo levert voorlopig een meer dan degelijk tegengewicht. Alleen jammer van de jongste Schleck, ik had verwacht dat hij pas in de 3de week zou afstappen. Maar een top 250 zit er zeker in denk ik. |
|
|
| MikeVee |
Totaalranking
27. Jasperrrrr Flopclass 1737
Ziet er goed uit :)
Hopelijk niet teveel sprints meer. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb wel geen Valverde, en ik vrees dat er niet veel meer kansen zijn voor de concurrentie om hem uit het goud te rijden. Dus ik hoop eigenlijk op zo veel mogelijk sprints, want met nagenoeg alle sprinters naar huis (Farrar, Freire, Boonen) moeten Bennati en Greipel toch nog wat punten kunnen sprokkelen. Gesink blijkt voorlopig wel een gouden zet te zijn, hoewel die in de laatste tijdrit misschien wel wat tijd zal verliezen tegenover Sanchez, Basso en Evans. Hopelijk houdt hij stand op de 2de plaats, dat zou geweldig zijn voor die kerel :) |
|
|
| MikeVee |
De Nederlander Robert Gesink (Rabobank) haalde vandaag flink gehavend de finish van de 17e rit in de Ronde van Spanje. Gesink, tweede in de stand op 31 seconden van leider Alejandro Valverde, was na 129 kilometer betrokken bij een grote valpartij. De renner, die de finish bereikte in de buik van het peloton, liep daardoor verwondingen op aan de linkerelleboog en linkerknie. De Achtervelder vreest voor het vervolg van zijn Vuelta.
Zou me wel goed uitkomen :o |
|
|
| Jasperovitsj |
Mosquera lag er ook bij. Ni goed voor mij.
Hilariteit van de week trouwens: Devolder's - meer dan terechte - niet-selectie voor het WK in Mendrisio, en vooral zijn kinderlijke reactie daarop :stongue: |
|
|
| MikeVee |
En daarmee zit deze vuelta er ook zo goed als op. Valverde wint eindelijk eens een ronde.
Heb de eerste 4 dus die gaan me morgen nog veel puntjes opleveren. :) |
|
|
|
|