return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Wielerseizoen 2009 (pg. 8)
View this Thread in Original format
MikeVee
Waaiers :crazy:

Weer opvallend hoe Popo opeens weer zo goed is, nu hij weer bij Bruyneel zit ... Vorige jaren lukte niets
Benieuwd naar de ploegentijdrit morgen. :)
Gladius
haha op sporza een filmke van Tom Van Dyck als VIP in de tour, zalig!
FredNova
LOL @ Sébastien JOLY FRA FDJ abandon
MikeVee
héhé, vond het ook grappig toen ze het op de radio vertelde. :D
MikeVee
10. HADDOU Saïd :)
Jasperovitsj
Man man, nu gaat Cavendish ook nog de powersprinters als Hushovd en Freire klop geven op hun eigen terrein. :eyes: Hoe die gegroeid is dit seizoen, ongelooflijk. En het einde zal nog niet in zicht zijn...
pzK
het ratteke :p
Boonen zakte er weer door :(
Jasperovitsj
Boonen is een watje geworden. Hij zat op 300 meter van de streep in het wiel van Ciolek en Freire, maar dan laat hij zich wegdrummen als een neoprof. Triestig :rolleyes: Quickstep gaat de slechtste Tour in jaren rijden. Hun klassementsman rijdt geen deuk in een pakske boter, en hun sprinter bakt er ook niks van. Chavanel is ook maar bleekskes, en van wie moet het dan komen?
FCB_Fanatic
't was te denken dat Boonen maar platjes voor de dag zou komen in deze tour. Oorspronkelijk zei ik al dat hij blij mocht zijn als hij een ritzege kon binnenhalen. Maar zoals het er nu uitziet mag hij al eerder blij zijn als hij eens meedoet voor een ritzege
Jasperovitsj
Bye bye Sleepheimer.

MikeVee
Opgave Boonen :toothless
Jasperovitsj
Up yours, ASO! :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Privacy Statement