|
Wielerseizoen 2009 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Het stond een beetje verloren in de krant omdat het de RVV was, anders zou dit ongetwijfeld voorpaginanieuws zijn:
Frank Vandenbroucke heeft een wedstrijd gewonnen :toocool: |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Het stond een beetje verloren in de krant omdat het de RVV was, anders zou dit ongetwijfeld voorpaginanieuws zijn:
Frank Vandenbroucke heeft een wedstrijd gewonnen :toocool: |
Inderdaad, een tijdrit nog wel :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hij geraakt precies net op tijd in topvorm voor L-B-L :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat een koers, wat een coureur :crazy: :crazy: |
|
|
| Devilex |
| Prachtige koers en dito overwinning. Wel jammer dat het voor Host en Silence Lotto weer niet mocht baten. Hopelijk kunnen ze met Gilbert in de Waalse klassiekers nog iets forceren. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wat een koers, wat een coureur :crazy: :crazy: |
+1
Prachtige prestatie! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Haha, die hardstyle zal wel gediend hebben om hem opgehyped te krijgen voor de sprints :toothless |
|
|
| MikeVee |
En met deze leuke LBL zit het voorjaar er op, en kan het serieuze rondewerk beginnen.
WP: CygnusX heeft de voorjaarsronde met een kleine voorsprong gewonnen. Hopelijk zijn er voor de giro meer kandidaten. Dus nog een kleine 2 weken voor een giroploeg te maken :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Gilbert bewijst vandaag wel definitief dat hij wel degelijk mee kan spelen voor een overwinning in het Ardense drieluik. Hopelijk houden ze daar volgend jaar bij Silence rekening mee. |
|
|
| MikeVee |
bump
nog tot zaterdagmiddag tijd, ik moet er zelf ook nog aan beginnen :o |
|
|
|
|