|
Wielerseizoen 2009 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Totaalranking
Naam Ploeg Ptn
1. FaroFaro 4442
2. ElSalvador ProstitutionUtd 4440
3. Niels_87 POLITIKA 4403
4. MK_ 4389
5. Cicinho Eurobench 4383
6. Thijs.df Donkeyforums 4361
7. Lazy P EN GAAN! 4341
8. jimstar Hattrick 4337
9. Rob Scheel Faema 4311
10. kAhn 4306
11. flits De Linkeballers 4286
12. warre Gewiss Ballan 4282
13. Jasperrrrr Flopclass 4282
14. Rik benelux youngsters 4264
15. Canard-i Legends 4264
Iz nais :toocool: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Totaalranking
Naam Ploeg Ptn
1. FaroFaro 4442
2. ElSalvador ProstitutionUtd 4440
3. Niels_87 POLITIKA 4403
4. MK_ 4389
5. Cicinho Eurobench 4383
6. Thijs.df Donkeyforums 4361
7. Lazy P EN GAAN! 4341
8. jimstar Hattrick 4337
9. Rob Scheel Faema 4311
10. kAhn 4306
11. flits De Linkeballers 4286
12. warre Gewiss Ballan 4282
13. Jasperrrrr Flopclass 4282
14. Rik benelux youngsters 4264
15. Canard-i Legends 4264
Iz nais :toocool: |
pfffff ... der zijn er wel nog altijd 12 voor u eh :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| En 2200 achter mij :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En 2200 achter mij :p |
details :p |
|
|
| CygnusX |
| Proficiat Jasper, knap! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vorig jaar 24ste in de Tour, en daarna 5de in de Vuelta. Nu 13de in de Tour, dus als die trend van vorig jaar zich voortzet... :D |
|
|
| MikeVee |
Zeer knap resultaat aangezien dit zowat de drukste spelronde is.
Op verre afstand daarvan ( :p ) wint CygnusX deze ronde wardoor zijn voorsprong groter is geworden,
Al bij al een saaie ronde waarbij de topfavoriet geruisloos een voorsprong bij elkaar fietste en er nooit serieuze pogingen zijn ondernomen door de andere. Om van tegenvallers als Sastre, Evans, ... nog maar te zwijgen.
Op naar volgend jaar, als Contador weg is bij Bruyneel (zoals steeds verliezen renners dan een deel van hun mogelijkheden, sommige zelfs alles ...). Maar eerst nog de Vuelta , meer kandidaat winnaars dus meer animatie. |
|
|
| FredNova |
idd...
ik gok op Wiggins :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik hoop op Armstrong. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik hoop op Armstrong. |
Serieus? Dat zou een echte ontnuchtering zijn voor mij. Eentje waar ik een hele dag niet goed van ben. Tijdens zijn eerste 7 overwinningen was ik nooit een fan, maar ik heb wel altijd respect gehad voor hem. En dat is met zijn comeback alleen maar gegroeid. |
|
|
|
|