|
Wielerseizoen 2009 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| ROFL, Rabobank met een ploegentijdrit na de Taaienberg. Awesome :crazy: |
|
|
| MikeVee |
| Spannende laatste kilometers, maar vreemde (teleurstellende ) aankomst. |
|
|
| Jasperovitsj |
Langeveld steekt het in gang door Pozzato tegen de grond te werken :rolleyes:
Geweldige machtssprint van Hushovd wel, niet veel aan te doen denk ik, zelfs niet in een sprint zonder incidenten. :eyes: |
|
|
| CygnusX |
| Amai, Contador is nu al top! :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Die man kan als geen ander zijn seizoensdoelen stellen, en er voor zorgen dat hij net op die momenten perfect in vorm is en net zo lang in vorm blijft als nodig is. Er gaat in de Tour niks aan te doen zijn. :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Amai, Contador is nu al top! :eyes: |
bwa, zo een inzinking mag hij tijdens de ronde ook krijgen om het spannend te houden :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Das zoals het Mapeitreintje in Parijs-Roubaix van 1996. Niet helemaal kosjer ^^ |
|
|
| djcresto |
Volgens VDB waren de mannen van Gewiss de pioneers op vlak van dopinggebruik. |
|
|
| Jasperovitsj |
Prachtige zege van Devolder. Twee jaar op rij solo finishen, dat is er niet veel gegeven. :eyes:
Volgende week Boonen voor zijn 3de kassei, ik denk dat niemand daar nog aan zal twijfelen :) |
|
|
| pzK |
dat interview van de Preben van Topsport Vlaanderen, mega ontgoocheld die gast :p
mooie overwinning van volderke, volgende week hopelijk wat minder tactisch en meer man tegen man |
|
|
|
|