|
Wielerseizoen 2009 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Eigenlijk bleek het toch maar een platte Vuelta te zijn. Niemand die er echt bovenuit stak, de enige echte uitdagers van Valverde die met pech af te rekenen hadden (Mosquera en Gesink gevallen, Evans lek op een cruciaal moment), en een algeheel gevoel van gelatenheid precies, aangezien de meeste bergritten naar vluchters gingen. Kon niemand, wou niemand? Voor het spektakel was het in ieder geval niet bevorderlijk.
Verder blijkt dat zowel Gilbert als Boonen in topvorm zijn, net zoals een paar andere favorieten voor het WK volgende week: Cunego, Valverde, Evans, Sanchez, Cancellara,... |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
... Boonen in topvorm ... |
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Cadel Evans seg, ongelooflijk :eyespop: |
|
|
| MikeVee |
| Evans, yes. :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| CygnusX |
| Het is hem van harte gegund :) |
|
|
| MikeVee |
| Pfft, nog steeds geen WPpunten en blijkbaar ddit jaar nog eens 2 extra wedstrijden die meetellen :( Daar gaat mijn kans op de ultieme jump naar ploegwinst. |
|
|
| Jasperovitsj |
| VDB zou overleden zijn... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
VDB zou overleden zijn... |
enige bron momenteel RTBF en elke andere sportsite of strontgazet refereert daar gewoon naar, zelf een persagentshap als belga
ik geloof er nog steeds niks van, zelf is zitten zoeken na plaatselijk senegalees PA en die site vermelt de ballen, aangezien die mannen zelf hun eigen wielerronde hebben verwacht ik toch da ze daar wat wielerkenners hebben die weten wie VDB is :conf: |
|
|
| pzK |
:( rip frank :(
LBL, Avila, sigh, memories :( |
|
|
| MikeVee |
:( :( :( :( :( :( :( :( :(
ie bracht tenminste wat animo, denken we recent maar aan de wielertoeristenkoers die hij per sé wou winnen :D |
|
|
| CygnusX |
RIP VDB :(
Ik zag de headline gisteren net voor het slapengaan staan en dacht bij mezelf: "Laat het aub die politieker zijn..." Maar helaas :( :( :( |
|
|
|
|