|
Line-up Decibel Outdoor
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Ik vroeg me al af wanneer die line-up zou komen want ik zat al es te kijken op teletekst.....was erg benieuwd want dit is nogal om de hoek voor mij. Hier bennik zeker te vinden. Sommige zullen zeggen, dit zijn weer de standaardnamen, maar ik hou wel van wat Duits gebeuk en veel heb ik er nog niet van gezien, dus ik zal er zeker bij zijn :D
------
De line up voor Decibel Outdoor is bekend gemaakt. Decibel Outdoor zal gehouden worden op 31 Augustus op het Recreatie gebied 'Binnenmaas' te Rotterdam.
Main
- Marco V
- Johan Gielen
- Francios
- Jean
- Jose
- Klubbheads
- Cosmic Gate
- Yves de Ruyter
Back2school area
- Paul
- Rob
- Gizmo
- Panic
- Prophet
- Yves
- Stanton
- Darkraver
Hard Bass area
- Kai Tracid
- Dana
- Pavo
- DJ Scot Project
- Gary D
- DJ Isaac
- Lars
- Warmduscher
VIP area
- 2 O Clock Ron
- Jay Samuel
- Rogier
Kaarten: 35 EUR (ex fee)
VVK start: 1-7-02
Recreatie gebied Binnenmaas
Tijd: 21.00 - 07.00
Bron: www.db-outdoor.nl
*clubcharts*
------- |
|
|
| Menno |
| Hier ga ik zeker heen. Lekker dichtbij en een gekke line-up. Lekker afsluiting van de vakantie :) |
|
|
| raoel |
Sow he
Vette line-up.
Boeiuh met je standaard, dis gewoon erug lekkah.
Tis voor mij toch wel ver weg dus ik ga niet, al zou ik graag naar zoiets gaan |
|
|
| total woot |
wordt weer een VET feestje (me is gonna go),
das dus precies 2 km. bij tijs08 (en ouders) vandaan!!!
lekker lopend naar huis!
inderdaad goede afsluiter van de zomer!!!
grtz
WooT |
|
|
| zarch |
Zo dat ziet er best wel flex uit. Misschien dat ik er ok heen ga (als ik ouders kan overtuigen). Prijs is hoog voor mijn doen, maarja is wel overheen te komen.
Zeker in gedachten houden. |
|
|
| SnuggLe |
Hm...niets voor mij. WEL standaard als je het mij vraagt.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| tijs08 |
zoals mijn bro al had verkondigd...
Dit is verplichte kost voor me.. 10 minuutjes lopen.... :D :D
en inderdaad een brute line-up.... heerlijk dat harde werk, 2 weken daarvoor mysteryland!, lekker trancen!! |
|
|
| Optimus |
| ik ga ook hiernaartoe:) |
|
|
| snarfi |
EENS
Ik ga hier zeeeeeeeeker heen.
Mooi man.
Cosmic Gate is phat, Isaac meesterlijk, Marco V is ook goddelijk
en dan nog wat goude ouwe van mijn basisschooltijd (DJ Paul Elstak, Darkraver) |
|
|
| Dr. Kuipers |
Moet dit geweldige feest gewoon missen... :(
Althans lijkt me verstandig :)
Gaat nl. bij de ANWB mn rijbewijs halen in 10 dagen in periode 20 augustus - 4 september ofzo.
Mis ik dus Q-Base Hardstyle met 5 uur Dana en dit meesterlijke feest...
Maar ja rijbewijsje opzak is ook wel ff belangrijk, maar was anders zekerz aanweizg geweest.
Had al vervoer en kon na feest ff naar kennis in Rotterdam, maar kwam er dus net achter dat ik dan andere belangrijke zaken heb.
Maar gelukkig komen er nog vette feestjes in september en de rest van het jaar, dus ik zal niet te lang gaan treuren |
|
|
| Emphelator |
| quote: | Originally posted by zarch
Zo dat ziet er best wel flex uit. Misschien dat ik er ok heen ga (als ik ouders kan overtuigen). Prijs is hoog voor mijn doen, maarja is wel overheen te komen.
Zeker in gedachten houden. |
He gast, als jij gaat wil ik zeker wel mee, dat zou wel lau zijn, eerst Tom Harding en dan deze party.
Btw, de line-up is volop relax :D |
|
|
|
|