|
Holland Casino Eredivisie: wie wordt er kampioen? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| mastah jc |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ik hoop het!! :D
Krijgen we volgend seizoen weer een hele hoop risicowedstrijden erbij!!
Met vriendelijke groet. |
kijjk mr. marcello met jou kan ik nou praten :) |
|
|
| DjSuez |
FEIJENOORT VEYENOORT FAIENOOWRD!!!!!!!!!!
*vind 130 IQ punten op straat...*
FEYENOOOOOOOOORRRDDD!!!
lijkt me duidelijk...ik blijf bij me cluppie..:p :D :D |
|
|
| Martillo |
| quote: | Originally posted by DjSuez
FEIJENOORT VEYENOORT FAIENOOWRD!!!!!!!!!!
*vind 130 IQ punten op straat...*
FEYENOOOOOOOOORRRDDD!!!
lijkt me duidelijk...ik blijf bij me cluppie..:p :D :D |
Kampioen wordt FeyeNOOIT :D
Ajax, dat lijkt me nu al duidelijk..., het staat nu al zo goed als bovenaan met een verzwakt team. Als het op oorlogsterkte is, zijn ze niet meer te verslaan....
Ik kan er ook niets anders van maken, de feiten liggen er..., en liegen er niet om. |
|
|
| @ddicted |
Wie staat er
:D:D:D:D:D 3de :D:D:D:D:D
? |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Wie staat er
:D:D:D:D:D 3de :D:D:D:D:D
? |
komt goei |
|
|
| Blik |
hehe psv heeft nu 2 wat betere tegnstanders gehad en huppa, 4 verliespunten erbij
feyenoord ook weer gelijk :D
AJAX KAMPIOEN!!!!! |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Wie staat er
:D:D:D:D:D 3de :D:D:D:D:D |
Nogmaals: nog wel! :)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
Excelsior - FC Utrecht 1-1
FC Groningen - RKC Waalwijk 2-3
FC Zwolle - NAC 0-3
NAC blijft het leuk doen! En Groningen wordt te laat wakker om het RKC nog moeilijk te maken en wat punten te pakken....jammer!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Excelsior - FC Utrecht 1-1
FC Groningen - RKC Waalwijk 2-3
FC Zwolle - NAC 0-3
NAC blijft het leuk doen! En Groningen wordt te laat wakker om het RKC nog moeilijk te maken en wat punten te pakken....jammer!
Met vriendelijke groet. |
Dankzij dhr Jol werd dat idd 1-1, want een arrogante kwal is dat toch..
Jol die weet de uitslag al (8)
Maar dat groningen verliest is niet jammer hoor! Weer een puntje uitgelopen op de rest van de degradatiekandidaten (graafschap, groningen, zwolle, rbc)
:D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
Maar dat groningen verliest is niet jammer hoor! Weer een puntje uitgelopen op de rest van de degradatiekandidaten (graafschap, groningen, zwolle, rbc) |
Als je het zo bekijkt snap ik je punt!
Maar ik heb iets meer met FC Groningen dan met Excelsior eerlijk gezegd. En ik heb eigenlijk liever dat Excelsior degradeert aangezien ik het niet zo heb op dat satelliet-club gedoe.... (of Feyenoord moet degraderen, dat mag natuurlijk ook!) :)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Nogmaals: nog wel! :)
Met vriendelijke groet. |
Over 3 weken is vitesse aan de beurt ! |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Over 3 weken is vitesse aan de beurt ! |
We zullen het zien....
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|