|
Holland Casino Eredivisie: wie wordt er kampioen? (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| maar in Afrika zie je geen losse plaggen:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
maar in Afrika zie je geen losse plaggen:D |
Soms zitten er van die pollen gras......2 a 3 plukjes per voetbalveld :p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
al dat gezeur over dat gras, blablabla.
Iedereen is gewoon verwend....in africa spelen ze op harde stoffige klei......daar hoor je toch ook niemand zeuren.
Bepaalde factoren zijn overal anders en variable.
zelfs de schijtrechter is niet perfect. |
waar slaat dit dan weer op.. jij wil dus afriKa vergelijken met de arena?? volgens mij heeft het gemiddelde clup van de amateur-hoofdklasse nog een beter veld dan dat zooitje dat in de arena ligt.. Lijkt mij een landskampioen niet waardig.. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
Lijkt mij een landskampioen niet waardig.. |
Goh en dit slaat ergens op? :rolleyes:
De kwaliteit van een team wordt niet bepaald door de grasmat.
En zeker niet of je wel of niet kampioen MAG worden/is.
Ik geef bij mijn vorige post weer dat er altijd zo wordt gezeken over dat veld.
Wat maakt het gvd nog uit...je ziet toch dat andere clubs makkelijk van Ajax kunnen winnen.
En ik vergelijk niet de arena met Africa, dat heb ik niet gezegt.
Ik geef hier een voorbeeld dat hier iedereen maar over de kleine dingetjes aan het zeiken is terwijl dat helemaal niet nodig is :rolleyes:
Tis het kutconstructie van die ambternaar hoeren die de arena bedacht hebben. ejha, ajax kan nu elke keer een nieuwe grasmat kopen.
Ze hebben er zelf om gevraagt zeker?:S |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Goh en dit slaat ergens op? :rolleyes:
De kwaliteit van een team wordt niet bepaald door de grasmat.
En zeker niet of je wel of niet kampioen MAG worden/is.
|
dat zeg ik toch ook niet.. Tis alleen een beetje jammer dat als je zo veel geld uitgeeft voor een stadion je vergeet te denken aan de essentie van voetbal en dat is dus het grasveld waar je op voetbalt.
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik geef bij mijn vorige post weer dat er altijd zo wordt gezeken over dat veld.
Wat maakt het gvd nog uit...je ziet toch dat andere clubs makkelijk van Ajax kunnen winnen.
|
Ik mis hier enige relevantie?
| quote: | Originally posted by New Wave
En ik vergelijk niet de arena met Africa, dat heb ik niet gezegt.
Ik geef hier een voorbeeld dat hier iedereen maar over de kleine dingetjes aan het zeiken is terwijl dat helemaal niet nodig is :rolleyes:
|
Mwoh ik vind dat als een wedstrijd ondermeer beslist wordt door een bal die totaal van richting wordt veranderd door het veld, je daar best over mag zeiken..
| quote: | Originally posted by New Wave
Tis het kutconstructie van die ambternaar hoeren die de arena bedacht hebben. ejha, ajax kan nu elke keer een nieuwe grasmat kopen.
Ze hebben er zelf om gevraagt zeker?:S |
Nee, maar als ze ff nagedacht hadden hadden ze kunnen weten dat dit niet echt ging werken. Volgens mij was dat probleem al jaren bekend in Milaan, dus als ze ff een btje onderzoek hadden gedaan..
Ik vind het gewoon belachelijk dat wedstrijden nog door mogen gaan in die knollentuin.. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
[QUOTE]
dat zeg ik toch ook niet.. Tis alleen een beetje jammer dat als je zo veel geld uitgeeft voor een stadion je vergeet te denken aan de essentie van voetbal en dat is dus het grasveld waar je op voetbalt.
|
De Arena is niet gebouwd als hoofddoel voor voetbal.
Dat schijnt nog 99% van de nederlandesr niet te weten.
Het moest een multi gebouw worden voor american football, voetbal, kantoren en concerten.
Waarom denk je dat ajax liever olympisch stadion had gehad? juist, omdat daar wel alles in orde was, alleen de vakken waren niet "voetbal-supporter-proof" en ze waren bezig in een renovatie programma.
Ajax had hier dus weinig inspraak in.
| quote: |
Mwoh ik vind dat als een wedstrijd ondermeer beslist wordt door een bal die totaal van richting wordt veranderd door het veld, je daar best over mag zeiken..
|
En dit was nu zeker niet het geval bij de wedstrijd Ajax - PSV waardoor de discussie begonnen is.
Ajax heeft het hele jaar een goed veld gehad.
Nu eens een wedstrijd dat het gras minder van vorm is gaan de mensen lopen zeuren.
Mensen zeuren niet als het gras bijv in de goffert een keer niet in orde is.
Het is steeds als ajax iets niet in orde heeft dat het hele land aan het zeuren is. daar gaat het om.
| quote: |
Nee, maar als ze ff nagedacht hadden hadden ze kunnen weten dat dit niet echt ging werken. Volgens mij was dat probleem al jaren bekend in Milaan, dus als ze ff een btje onderzoek hadden gedaan..
|
Ambtenaren kunnen ten eerste niet nadenken en houden al helemaal geen rekening met ajax of supporters.
Die hebben iets in hun hoofd...laten onderzoek doen door "ambtenaren zonder hersens".....opdracht wordt uitgevoerd en het geld wordt maar uitgegeven..... |
|
|
| Blik |
Het is wel zo dat dit de eerste 2 wedstrijden van dit jaar zijn waar de grasmat slecht was. En meteen word er weer gegeneraliseerd dat het altijd kut is bij de Arena.
Ze hebben het afgelopen jaar (en dan heb ik het over het jaar 2002) maar 2 nieuwe grasmatten erin hoeven zetten. Dit komt onder andere omdat het veld van Ajax nog voor andere dingen gebruikt word dan voetbal alleen. Wat denk je wat een feest als Sensation of een ander concert met dat grasveld doen. En laten we het helemaal niet hebben over dat American Football wat er gespeeld word.
Er worden genoeg wedstrijden gespeeld op slechtere velden dan die van afgelopen zondag. Bijvoorbeeld die Champions League wedstrijd van Feyenoord vorig jaar in het "Feyenoordmeer". Je stond tot aan je enkels in het water op sommige plekken.
Kortom: het word allemaal een beetje overdreven |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
Het is wel zo dat dit de eerste 2 wedstrijden van dit jaar zijn waar de grasmat slecht was. En meteen word er weer gegeneraliseerd dat het altijd kut is bij de Arena.
Ze hebben het afgelopen jaar (en dan heb ik het over het jaar 2002) maar 2 nieuwe grasmatten erin hoeven zetten. Dit komt onder andere omdat het veld van Ajax nog voor andere dingen gebruikt word dan voetbal alleen. Wat denk je wat een feest als Sensation of een ander concert met dat grasveld doen. En laten we het helemaal niet hebben over dat American Football wat er gespeeld word.
Er worden genoeg wedstrijden gespeeld op slechtere velden dan die van afgelopen zondag. Bijvoorbeeld die Champions League wedstrijd van Feyenoord vorig jaar in het "Feyenoordmeer". Je stond tot aan je enkels in het water op sommige plekken.
Kortom: het word allemaal een beetje overdreven |
nou dat laatste daar kan feyenoord nix aandoen want normaal hebben ze een erg mooie mat!
maar je heft wel gelijk want dit jaar is er ook helemaal nie geklaagd door de pers bv over de mat van ajax die er bijna altijd goed bijligt.. hoe ze dat gedaan hebben zou k nie weten want de arena is gewoon nie goed voor een grasmat. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
nou dat laatste daar kan feyenoord nix aandoen want normaal hebben ze een erg mooie mat!
maar je heft wel gelijk want dit jaar is er ook helemaal nie geklaagd door de pers bv over de mat van ajax die er bijna altijd goed bijligt.. hoe ze dat gedaan hebben zou k nie weten want de arena is gewoon nie goed voor een grasmat. |
ik bedoelde ook niet dat het aan feyenoord lag, het was gewoon kloteweer geweest, ieder normaal veld zou ondergelopen zijn. Het was meer een reactie op onderstaand regeltje van Jappio
| quote: | | Ik vind het gewoon belachelijk dat wedstrijden nog door mogen gaan in die knollentuin.. |
|
|
|
| raoel |
| Hooligans hooligans hooligans!!!!! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Blik
Het is wel zo dat dit de eerste 2 wedstrijden van dit jaar zijn waar de grasmat slecht was. En meteen word er weer gegeneraliseerd dat het altijd kut is bij de Arena.
|
mwoh 2 maar.. is haast nix.. sorry voor het gegeneraliseer dan maar 2 grasmatten is inderdaad heel erg weinig.. :rolleyes:
| quote: | Originally posted by Blik
Wat denk je wat een feest als Sensation of een ander concert met dat grasveld doen. En laten we het helemaal niet hebben over dat American Football wat er gespeeld word.
|
klopt gelukkig werd sensation ook niet in de zomer gehouden..
Trouwens, alsof er nooit een concert in de kuip wordt gegeven maar goed..
| quote: | Originally posted by Blik
Er worden genoeg wedstrijden gespeeld op slechtere velden dan die van afgelopen zondag. Bijvoorbeeld die Champions League wedstrijd van Feyenoord vorig jaar in het "Feyenoordmeer". Je stond tot aan je enkels in het water op sommige plekken
|
hoor je mij net niet beweren dan dat dat soort wedstrijden moet worden afgelast?
zat afgelopen zaterdag ook bij een wedstrijd waar het veld bevroren was.. dat is a. niet leuk voor de supporters, en b. een vergrote kans op blessures
| quote: | Originally posted by New Wave
De Arena is niet gebouwd als hoofddoel voor voetbal.
Dat schijnt nog 99% van de nederlandesr niet te weten.
Het moest een multi gebouw worden voor american football, voetbal, kantoren en concerten.
Waarom denk je dat ajax liever olympisch stadion had gehad? juist, omdat daar wel alles in orde was, alleen de vakken waren niet "voetbal-supporter-proof" en ze waren bezig in een renovatie programma.
Ajax had hier dus weinig inspraak in.
|
geloof je dit zelf.. Ze hebben hier zeker wel inspraak in gehad, wat me ook logisch lijkt als je zelf hoofdafnemer bent van het stadion.
[QUOTE]Originally posted by New Wave
Ambtenaren kunnen ten eerste niet nadenken en houden al helemaal geen rekening met ajax of supporters.
Die hebben iets in hun hoofd...laten onderzoek doen door "ambtenaren zonder hersens".....opdracht wordt uitgevoerd en het geld wordt maar uitgegeven.....
Ik vind het een btje makkelijk om alle problemen af te schuiven op ambtenaren die hun werk niet goed doen.. Volgens mij heeft Ajaks hier een net zo grote inspraak gehad als de gemeente, en dan is het een beetje :rolleyes: zielig om alles op die ambtenaren te schuiven..
:) |
|
|
| TimeportE |
| jasper reageer nou ook op mijn post! :D |
|
|
|
|