return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 
Holland Casino Eredivisie: wie wordt er kampioen? (pg. 27)
View this Thread in Original format
raoel
quote:
Originally posted by moogwai
EN zondag van Feyenoord winnen en dan zijn wij officieus kampioen!!!

Damn, damn. Ik moet helaas het kampioensfeest missen... (de vorige keer ook al.. want toen was ik nog niet hersteld van het kampioensfeest van mijn eigen voetbalteam :D) want wij zitten dan net in 's Gravenzande te feesten met ons eigen voetbalteam...



Als ze zondag winnen zijn ze nog niet officieel kampioen en dus wordt het feest pas tegen Utrecht thuis gevierd, mits PSV dan een punt haalt.
Er van uitgaande dat Ajax alles wint.

Wanneer PSV verliest in rotterdam zal het kampioensfeest pas na de laatste wedstrijd van het seizoen worden gevierd. Tenminste, dat neem ik aan, want dan pas zullen ze de schaal krijgen.
zelfs als ze thuis van Utrecht winnen. Het verschil is dan 3 punten met Ajax.
en in theorie kan ajax dan nog voorbij, maari n de praktijk zal dat vanwege het doelsalde onmogelijk zijn.
toch wordt het feest dan pas na de laatste wedstrijd gevierd :(
Na een thuiswedstrijd zou veel mooier zijn.
mr.marcello
Tsjonge jonge.......lucky Ajaks?? :whip:
Joost008
quote:
Originally posted by mr.marcello
Tsjonge jonge.......lucky Ajaks?? :whip:


Waar slaat dat dan weer op dan......

Tussenstand :
Excelsior 3 Vitesse 2
:D:D:D
mr.marcello
quote:
Originally posted by Joost008
Waar slaat dat dan weer op dan......


Jij luistert duidelijk geen radio of bent niet in Enschede! Tsjonge wat een fan....... :rolleyes:

quote:
Originally posted by Joost008
Excelsior 3 Vitesse 2
:D:D:D


ja....... :rolleyes:
3-4 dus!!! :D:D:D
Joost008
quote:
Originally posted by mr.marcello
Jij luistert duidelijk geen radio of bent niet in Enschede! Tsjonge wat een fan....... :rolleyes:



ja....... :rolleyes:
3-4 dus!!! :D:D:D


Nee ik luister opt moment idd geen radio nee en tjah die 3-4 kzie het nu ook net gefeliciteerd:)maarja AJAX ook 0-2:D
mr.marcello
quote:
Originally posted by Joost008
Nee ik luister opt moment idd geen radio nee en tjah die 3-4 kzie het nu ook net gefeliciteerd:) maarja AJAX ook 2-0 :D


GVD!!! 4-4.... :whip:
New Wave
quote:
Originally posted by Joost008
Waar slaat dat dan weer op dan......


Joost kerel....dat slaat op jaloerzie.
Want als Ajax kampioen wordt volgende week dan krijgen we altijd hetzelfde liedje.
Het enige wat dan niet gezegt gaat worden is dat PSV het gewoon gigantisch verneukt heeft en zichzelf zeer moet gaan schamen voor de schande die over hun heen gaat komen.
Marcello kan wel grote mond hebben met zijn 'luckysuckie' maar dat doen ze alleen als het slecht gaat met hun eigen club.
Want het is nooit hun eigen schuld dat ze verliezen of degraderen...nee, het is de schuld van Ajax omdat ze kampioen worden.........EN DAAR ZIJN WE TROTS OP!!!
Joost008
quote:
Originally posted by New Wave
Joost kerel....dat slaat op jaloerzie.
Want als Ajax kampioen wordt volgende week dan krijgen we altijd hetzelfde liedje.
Het enige wat dan niet gezegt gaat worden is dat PSV het gewoon gigantisch verneukt heeft en zichzelf zeer moet gaan schamen voor de schande die over hun heen gaat komen.
Marcello kan wel grote mond hebben met zijn 'luckysuckie' maar dat doen ze alleen als het slecht gaat met hun eigen club.
Want het is nooit hun eigen schuld dat ze verliezen of degraderen...nee, het is de schuld van Ajax omdat ze kampioen worden.........EN DAAR ZIJN WE TROTS OP!!!


Dat heb je zeer mooi verwoord New Wave :)

quote:
Originally posted by mr.marcello
GVD!!! 4-4....


Tjah :p
mr.marcello
quote:
Originally posted by New Wave
Joost kerel....dat slaat op jaloerzie.
Want als Ajax kampioen wordt volgende week dan krijgen we altijd hetzelfde liedje.
Het enige wat dan niet gezegt gaat worden is dat PSV het gewoon gigantisch verneukt heeft en zichzelf zeer moet gaan schamen voor de schande die over hun heen gaat komen.

Ach komop man! Als je zoals daarstraks weer naar de Radio 1 luistert (overigens zo pro-Ajaks als weet ik veel wat maarja daar begin ik verder niet eens meer over) en je hoort de verslaggever zeggen dat Van Der Meijde de bal kwijtraakt en hij laat zich maar vallen en de scheids geeft een penalty die volgens iedereen en alles zwaar onterecht is!! Is dan de term 'lucky-Ajaks' niet van toepassing?? Flikker toch op joh!

quote:
Originally posted by New Wave
Marcello kan wel grote mond hebben met zijn 'luckysuckie' maar dat doen ze alleen als het slecht gaat met hun eigen club.
Want het is nooit hun eigen schuld dat ze verliezen of degraderen...nee, het is de schuld van Ajax omdat ze kampioen worden.........EN DAAR ZIJN WE TROTS OP!!!

Dat doe ik niet alleen als het slecht gaat met m'n eigen cluppie hoor! Ik ben zelf wel zo kritisch en realistisch om toe te geven dat wij bijna het hele seizoen al bagger voetballen!! En ik reageer dat heus niet nu af op Ajaks!!
New Wave
quote:
Originally posted by mr.marcello
Ach komop man! Als je zoals daarstraks weer naar de Radio 1 luistert (overigens zo pro-Ajaks als weet ik veel wat maarja daar begin ik verder niet eens meer over) en je hoort de verslaggever zeggen dat Van Der Meijde de bal kwijtraakt en hij laat zich maar vallen en de scheids geeft een penalty die volgens iedereen en alles zwaar onterecht is!! Is dan de term 'lucky-Ajaks' niet van toepassing?? Flikker toch op joh!


Dat doe ik niet alleen als het slecht gaat met m'n eigen cluppie hoor! Ik ben zelf wel zo kritisch en realistisch om toe te geven dat wij bijna het hele seizoen al bagger voetballen!! En ik reageer dat heus niet nu af op Ajaks!!


Mwhehe, HAPHAP :)

Effe over het eerste stukje....ja, en veel mensen vergeten al heel snel dat dat bij andere clubs ook gebeurd maar daar hoor je dan geen enkele supporter over zeiken, only Ajax.....dus de rest....
Dus kappe met tering lucky want het is gewoon dikke fette bull....je weet best dat dit komt omdat iedereen anti-ajax is........want als een club iets niet gehaald heeft en ajax wel dan zal dat wel weer even geluk zijn en de rest valt niets te verwijten, dus flikker zelf een end op..............
Tuurlijk zal ajax geluk hebben, maar dat geld net als bij PSV, feyenoord en andere clubs........

Effe over 2de stukje...daar zijn der heel weinig van :)

Duke2003
ajax is arrogant omdat ze een veel beter en succesvoller verleden hebben en daar kunnen die anderen niet tegen
Jappio
nou lijkt me duidelijk dat psv kampioen wordt :D

ennum Marcello.. leuke wedstrijd hoor, ik snap echt niet wat die amoah nog bij Vitesse doet.. Echt een goeie voetballer..

donderdag de ontknoping :)

en ik zit in alkmaar :) nog az supporters hier :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 
Privacy Statement