|
Holland Casino Eredivisie: wie wordt er kampioen? (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
misschien tim? :D |
Sorry kerel, ik kan je niet helpen, ik ben geen hooligan.
Je zoekt maar mot met een ander :)
Maar om weer even on topic te komen.
Ik denk dat Ajax kampioen gaat worden.
:) |
|
|
| raoel |
nou goed tim
Je bent een semi-supporter :toothless
Mijn definitie van supporter blijft echter dat je tenminste een seizoenskaart hebt. (of met enige regelmaat, 2 van de 3 gaat kijken)
Natuurlijk is het voor sommige lastig om een seizoenskaart aan te schaffen. Om finaciële redenen dan wel lange reisafstanden.
Maar dat doet er niet aan af dat het engelse woord support steunen betekent, daar baseer ik mijn definitie op.
En je club steunen doe je niet vanaf de bank tig kilometers verderop.
Maar het is maar net hoe je het woord supporter opvat. Daarom is dit een oneindige discussie en laat ik het hierbij. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Uhmmm amigu, als dit op mij slaat, reactie: Ik geef hier 1 van de rede waarom ajax een uitzending op internet uitzend :rolleyes:
Andere rede is omdat mensen met weinig geld geen Canal+ kunnen betalen.
Omdat in de toekomst Internet een van de belangrijste media gaat worden, nog meer dan het nu al is....
Jij hebt het iets makkelijker kwa kosten mbt je seizoenskaart...tegenwoordig wordt je bij alle grote clubs uitgemolken....
Dus niets grote bek!
Gaat om wat er te bieden is, wat er te bieden valt en hoe rekening gehouden wordt met NIET ALLEEN fanatieke supporters.
En dat is dus heel weinig! want reken maar uit om met de familie elke wedstrijd te gaan......3 of 4 maal 150 euries grote vriendelijke vriend...
Dat heb je met een grote clubs....waar dan helaas veel bobo's op af komen die WEL dat geld hebben..... |
Erm, ik denk toch dat blik, en jij ook als je je aangesproken voelt, die leeftijd heeft bereikt dat ie toch wel zelf naar het voetballen gaat, dat van die families slaat dus weer nergens op; ik had het hier enkel en alleen tegen blik die opmerkte dat ie geen geld had voor een seizoenskaart. Ik heb begrepen van een goeie vriend van me dat een seizoenskaart bij Feyenoord (quote: "een topclub die iedereen uitmelkt") ongeveer 185 € kost.
Omgerekend is dat dus per maand 185/12 = 15 euro + misschien nog 2 x treinkaartje van 10 € kom je op 35 euro uit. Ik zelf neem nooit versnaperingen tijdens wedstrijden. Dus dat is dan ongeveer het bedrag dat je kwijtbent. 35 euro per maand. Nou ik denk dat als jij een btje gevoel hebt voor je club dat dat absoluut geen belemmering is.
| quote: | Originally posted by New Wave
Sorry kerel, ik kan je niet helpen, ik ben geen hooligan.
Je zoekt maar mot met een ander
|
ik weet niet of het bekend is dat excelsior geen hooligans heeft?
Sfeer is altijd top, voetbal meestal aardig, beveiliging spreekt je nog gewoon toe en is altijd in voor een geintje. ME staat alleen bij de uitsupporters. Er wordt nog gewoon authentiek bier geschonken (lees: geen lingens), tegen redelijke prijzen. Je zit op hooguit 5 meter van het veld.
Mwah.. Ik ben toch blij dat ik geen SUPPORTER van een topclub ben..
GRTZ!
oja ff on-topic:
| quote: | Originally posted by New Wave
blabla ajax kampioen
|
Ik denk van niet :D
Gaat tussen Feyenoord en PSV, ajax netjes derde..
Denk dat Feyenoord kampioen wordt. Maar goed, voorlopig is de spanning in de competitie weer helemaal terug (kijk bv naar de middenmoot!)
:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
Erm, ik denk toch dat blik, en jij ook als je je aangesproken voelt, die leeftijd heeft bereikt dat ie toch wel zelf naar het voetballen gaat, dat van die families slaat dus weer nergens op; ik had het hier enkel en alleen tegen blik die opmerkte dat ie geen geld had voor een seizoenskaart. Ik heb begrepen van een goeie vriend van me dat een seizoenskaart bij Feyenoord (quote: "een topclub die iedereen uitmelkt") ongeveer 185 € kost.
|
Na, aan de zinsbouw te zien, kwam dat op mij neer terwijl ik serieuse argumenten naar voren schuif. vond het dus een tikkeltje vreemd snap je.
Als dat niet op mij slaat dan vind ik het ook best :)
Maar zowel, dan was dit mijn reactie..was dus een onder voorbehoud post :)
| quote: | Originally posted by Jappio
Omgerekend is dat dus per maand 185/12 = 15 euro + misschien nog 2 x treinkaartje van 10 € kom je op 35 euro uit. Ik zelf neem nooit versnaperingen tijdens wedstrijden. Dus dat is dan ongeveer het bedrag dat je kwijtbent. 35 euro per maand. Nou ik denk dat als jij een btje gevoel hebt voor je club dat dat absoluut geen belemmering is.
|
Na, ik denk dat heeeeel veel families hier heel veel moeite mee hebben.
Ikzelf kan zo'n seizoenskaart gewoon betalen, no problem.
Maarja, keuzes maken hoort er bij, tis maar wat je levensprioriteit is.
| quote: | Originally posted by Jappio
ik weet niet of het bekend is dat excelsior geen hooligans heeft?
|
Ik zou het niet weten, ik hou me niet bezig met dat soort zaken, dan moet je echt bij Blik zijn ;) :p
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik denk van niet :D
Gaat tussen Feyenoord en PSV, ajax netjes derde..
Denk dat Feyenoord kampioen wordt. Maar goed, voorlopig is de spanning in de competitie weer helemaal terug (kijk bv naar de middenmoot!)
|
Netjes :D hoe krijg jij het uit je strot :p....ik dacht dat iedereen Ajax het liefst ziet degraderen :p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Na, ik denk dat heeeeel veel families hier heel veel moeite mee hebben.
Ikzelf kan zo'n seizoenskaart gewoon betalen, no problem.
Maarja, keuzes maken hoort er bij, tis maar wat je levensprioriteit is.
|
ik ben tot mn 13e 4 free meegeweest naar excelsior :D whehe
tegenwoordig zijn de kinderkaartjes hier 3 € dat scheelt dan ook weer.. Ik neem aan dat dat bij Ajaks ook wel goedkoper zal zijn :D
| quote: | Originally posted by New Wave
Netjes :D hoe krijg jij het uit je strot :p....ik dacht dat iedereen Ajax het liefst ziet degraderen :p
|
hehe net geen champions league is toch ook goed :) |
|
|
| kolkiewolkie |
Tot mijn grote tevredenheid staat FC Twente EINDELIJK weer in het linkerrijtje, mocht ook wel weer es :)
dat is overigens een gevolg van
FC Twente 1 - Vitesse 0
MET VRIENDELIJKE GROET!
MUHAHAHAHAHAHAHA :D :D :D |
|
|
| Blik |
en Feyenoord heeft lekker verloren :D
jappio: vergeet niet dat er in juni, juli en augustus bijna niet gevoetbald word, niet dat dat veel uitmaakt voor het totale rekensommetje. Alhoewel een seizoenskaart dus wel duurder is bij ajax (plusminus € 210)
en nog steeds kan ik dat geld niet bij mekaar krijgen, ik zit op kamers dus ik werk om mijn eten en drinken te bekostigen, er blijft gewoon geen geld over voor andere dingen. laat staan dat ik 40 euro over zou hebben per maand om naar voetbal te gaan (hoe graag ik dat ook zou willen)
ps: Ik kan waarschijnlijk niet eens naar de 2de ronde van ajax toe. :whip: :whip: Omdat het donderdag waarschijnlijk al uitverkocht is:mad: :mad: |
|
|
| @ddicted |
Excelsior - Willem II 0-3 :D:D
Volgende week maken we psv in :rolleyes: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Excelsior - Willem II 0-3 :D:D
|
:x
:( |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Excelsior - Willem II 0-3 :D:D
Volgende week maken we psv in :rolleyes: |
laten we het hopen ;) |
|
|
| raoel |
Vandaag om 13:00 staat de topper AFC Ajax - PSV Eindhoven op het programma.
Ik denk dat het een spannende wedstrijd wordt waarbij PSV aan het langste eind gaat trekken omdat Ajax toch meer wedstrijden in de benen heeft en omdat ik PSV supporter ben :D.
Uitslag: 1-3
Bij beide ploegen zitten enkele bepalende spelers in de lappenmand.
Sikora, VD Vaart, V Bommel, Leandro en Hofland.
ajax heeft geluk dat Chivu net op tijd terug is, dat scheelt een hoop in de verdediging. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by raoel
Vandaag om 13:00 staat de topper AFC Ajax - PSV Eindhoven op het programma.
Ik denk dat het een spannende wedstrijd wordt waarbij PSV aan het langste eind gaat trekken omdat Ajax toch meer wedstrijden in de benen heeft en omdat ik PSV supporter ben :D.
Uitslag: 1-3
Bij beide ploegen zitten enkele bepalende spelers in de lappenmand.
Sikora, VD Vaart, V Bommel, Leandro en Hofland.
ajax heeft geluk dat Chivu net op tijd terug is, dat scheelt een hoop in de verdediging. |
neee dat gaat nooooitt, Ajax wint natuurlijk! :D
btw dinsdag stond de verdedeging ook erg goed zonder chivu maar chivu is natuurlijk een hele goede verdedeger.. heeel belangrijk voor ajax.. maar ik hoorde dat koeman de ploeg voor grootste deel ongewijzigd zal laten.. :)
2 - 1 |
|
|
|
|