|
Holland Casino Eredivisie: wie wordt er kampioen? (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
ja sund
je kunt beter ajax dan feyenoord in de champions league hebben, dat is wel bewezen volgens mij
stel je voor dat we over 2 jaar niet eens meer iemand direct naar de Champions League mogen sturen.... |
Ga weg man. Echt...dis gewoon hele dikke vette bull.
Op het moment is ajax misschien beter. Op het MOMENT. Maar op het moment kan je beter PSV hebben in de CL dan Ajax. Tis allemaal een momentopname. Feyenoord won niets voor niets de Uefa cup. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Nook
Nou, dat denk ik toch ff lekker niet he. Feyenoord zou het op dit moment beter doen dan ajax. |
dit is natuurlijk gebaseerd op niks, dat weet je niet. Ik zie Feyenoord niet winnen of gelijkspelen tegen ploegen zoals Arsenal en Valencia....
| quote: | Originally posted by Nook
Ga weg man. Echt...dis gewoon hele dikke vette bull.
Op het moment is ajax misschien beter. Op het MOMENT. Maar op het moment kan je beter PSV hebben in de CL dan Ajax. Tis allemaal een momentopname. Feyenoord won niets voor niets de Uefa cup. |
op het moment kun je beter psv in de Champions League hebben? :conf:
ze spelen al 7 jaar achter elkaar CL en hebben niks gepresteerd (geen 2de ronde gehaald) en Ajax staat nu in de kwartfinale, dus die opmerking snap ik niet helemaal
en Feyenoord hoort inderdaad bij de Uefa Cup thuis ja :D |
|
|
| arjoderoon |
goh.. tis wel duidelijk dat psv nu kampioen word en waarom iedereen nu loopt te zeuren over wie je nu het best in de cl kunt hebben. .dat is gewoon gezeik. psv heeft niet gepresteerd. ajax wel. klaar.
tis wel heel makkelijk om op basis van zo'n competitie wedstrijd te zeggen dat psv beter zou zijn. ga fietsen. ajax presteert optimaal en om nu te denken dat vanwege ajax straks niemand meer rechtstreekt cl mag gaan spelen is een drogreden. ajax zorgt er notabene voor dat nederland dit jaar ook tenminste nog voor aansprekende resultaten, dat kunnen we niet zeggen van psv die inderdaad al jaren niet verder komen dan de eerste ronde, tot psv ook eens een keer in de 2e ronde komt (of beter nog, in de kwartfinale) hoef ik geen psv klant te horen die denkt dat psv het beter zou doen.
en waarom word er in deze draad ook al gezeurd over europees voetbal dan? (daar hebben we een compleet apart thread voor...) |
|
|
| magikmuzik |
| het is nu wel duidelijk wie er kampioen gaat worden... |
|
|
| SnuggLe |
Joden beware,
FEYENOORD KOMT ERAAN! :D
Dus ga maar vast beven en bibberen, want die 2e plaats is voor ons!
(Ow ja, en Vite$$e gaat degraderen ;)) |
|
|
| mr.marcello |
| FORZA VITESSE!! :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
FORZA VITESSE!! :D |
op man, ik was gisteren nog in de strontstadion. Bleeeeeeergh |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
op man, ik was gisteren nog in de strontstadion. Bleeeeeeergh |
One thing: De Graafschap - PSV 1-4!! :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Joden beware,
FEYENOORD KOMT ERAAN! :D
Dus ga maar vast beven en bibberen, want die 2e plaats is voor ons!
(Ow ja, en Vite$$e gaat degraderen ;)) |
MWHAHAHAHA vieze meeprater!!!!!!!!!!!!!
NEPPERD!!!!
Je was toch een superboer!?!?!? mwhahahaha
Nu opeens een kakkerlak!!! wwhooeehoeeee!!
[stadion singing mode: ON]
En ze gaan met de trekker weer naar huis, en ze gaan met de trekker weer naar huis, en ze gaan met hun trekker, ze gaan met hun trekker, ze gaan met hun trekker weer naar huis HEE HEE
[ stadion singing mode : OFF]
Whoeoeoeoe :D
Ajax shall not be moved!!!! :p |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
One thing: De Graafschap - PSV 1-4!! :p |
Maak daar maar 1-6 van :D
Kezza 3x en wa ik nog veel leuker vin is da Leandro zijn eerste voor PSV heeft gemaakt. Ik hoop dat we nog veel van deze jongen gaan horen, het is iig veel belovend. Voor zo'n jongen gaan de mensen naar het stadion
boeruuuhhhhhhhh, boeruh
boeruuuhhhhhhhh, boeruh
boeruuuhhhhhhhh, BOERUH!!!
WE WORDEN KAMPIOEN
Kheb nu al zin in het kampioensfeest.
Vetesse vnv 2-2 tegen heereveen, daarmee mogen ze tevreden zijn.
ajax morgen naar alkmaar en Feyenoord krijg RBC op bezoek.
Ik verwacht dat Ajax en Feyenoord beide makkelijk zullen winnen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by raoel
Maak daar maar 1-6 van :D
Kezza 3x en wa ik nog veel leuker vin is da Leandro zijn eerste voor PSV heeft gemaakt. Ik hoop dat we nog veel van deze jongen gaan horen, het is iig veel belovend. Voor zo'n jongen gaan de mensen naar het stadion
boeruuuhhhhhhhh, boeruh
boeruuuhhhhhhhh, boeruh
boeruuuhhhhhhhh, BOERUH!!!
WE WORDEN KAMPIOEN
Kheb nu al zin in het kampioensfeest.
Vetesse vnv 2-2 tegen heereveen, daarmee mogen ze tevreden zijn.
ajax morgen naar alkmaar en Feyenoord krijg RBC op bezoek.
Ik verwacht dat Ajax en Feyenoord beide makkelijk zullen winnen. |
*mompel mompel* Waar is die Suspend user knop? *mompel mompel*
Grrrrrrrrrrr! |
|
|
| ryo |
| quote: | Originally posted by raoel
Vetesse vnv 2-2 tegen heereveen, daarmee mogen ze tevreden zijn.
|
Ook als je in de 88e minuut nog met 1-2 voorstaat? |
|
|
|
|