|
Holland Casino Eredivisie: wie wordt er kampioen? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
Maja.. Gister weer een fantastische wedstrijd gezien, met mooie doelpunten :) Woeii 4-2 :D:D:D:cool: |
Ach ja, Excelsior heeft op zich best wel een leuke ploeg hoor!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ach ja, Excelsior heeft op zich best wel een leuke ploeg hoor!!
Met vriendelijke groet. |
:D
nu nog nieuwe keeper + scorende centrumspits --> komt alles helemaal goed :) |
|
|
| kolkiewolkie |
ik ga het maar niet hebben over de 'prestaties' van mijn cluppie (een - VIJF) :( :(
snif
ik ga nog gelijk krijgen ook dat zwolle blijft en twente degradeerd.. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
nu nog nieuwe keeper + scorende centrumspits --> komt alles helemaal goed :) |
Ik dacht dat die Poolse doelman Maltkowski (of zoiets) toch wel redelijk kon keepen??
Spits nodig?? Gewoon Buffel claimen van Feyenoord! :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ik dacht dat die Poolse doelman Maltkowski (of zoiets) toch wel redelijk kon keepen??
|
Mwoh, dit seizoen al 5 (in)directe fouten waar doelpunten uitkwamen, vorig jaar ook al flink aantal blunders.. Neej, dit is geen 2e dudek :)
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Spits nodig?? Gewoon Buffel claimen van Feyenoord! :p
Met vriendelijke groet.
|
Ik zat meer te denken aan pi-air :rolleyes: :D |
|
|
| @ddicted |
| Zijn er hier nog Utrechters die ik kan uitlachen na gisteren ???:tongue2 |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Zijn er hier nog Utrechters die ik kan uitlachen na gisteren ???:tongue2 |
Eye_Riz misschien?? :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
Mwoh, dit seizoen al 5 (in)directe fouten waar doelpunten uitkwamen, vorig jaar ook al flink aantal blunders.. Neej, dit is geen 2e dudek :) |
Ow, dat wist ik niet! Maar ik ken het wel!! Wij hebben namelijk ook zo'n fijne keeper die op de beslissende momenten verschrikkelijk in de fout gaat! Echt klote!!
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik zat meer te denken aan pi-air :rolleyes: :D |
Ik denk dat Feyenoord die wel laat gaan ja! :rolleyes:
Met vriendelijke groet. |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Eye_Riz misschien?? :p
Met vriendelijke groet. |
Bij deze dan :haha: |
|
|
| mr.marcello |
Vandaag de afronding van een uitstekende week voor Vitesse!!
Eerst dinsdag de plaatsing voor de 2e ronde UEFA-Cup en dan vandaag een keurige uit-overwinning op AZ (1-3). Al met al 2 perfecte overwinningen!!
Siesta: nog steeds wachten op de eerste overwinning jongen....(Misschien wordt het zinvoller om je meer te richten op de A-Jeugd van SC Heerenveen. Die staan namelijk 3e. Al heeft de A-Jeugd van Vitesse zaterdagmiddag SC Heerenveen verslagen met 4-1 :D).
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Teknikol |
| Feyenoord was echt minder vandaag, jezus 2de helft hadden er echt wel wat in gemogen, maar ja.. helaas pindakaas, dan maar niet alles winnen maar toch kampioen natuurlijk:p :p :p |
|
|
| @ddicted |
| We are best of the rest ! |
|
|
|
|