|
Holland Casino Eredivisie: wie wordt er kampioen? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MH |
Ik zie dat mijn cluppie NAC ook gekozen mag worden.
Fijn om te zien dat iedereen zoveel vertrouwens in ze heeft, maar dit is denk wel een beetje overdreven :):)
Nou, serieus denk ik Ajax, hoop steikem een beetje PSV
Brabanders onder elkaar he |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Boeit me nu nog vreselijk weinig moet ik zeggen. Zal ook wel zo blijven. Ik verbreed liever mijn horizon door het Europees voetbal, wat 100000000000x aantrekkelijker is, nauwlettend te volgen.
Met Vriendelijke Groet |
|
|
| serialkillah |
1 feyenoord
2 ajax
3 psv
simpel |
|
|
| Darkzwever |
| gewoon PSV, simpel :D |
|
|
| DJ_Siesta |
nog makkelijhker is
1. SC Heerenveen :D:D:D:D
2. Fc Twente
3. PSV
17. Ajax
18. Feyenoord
hahaha, wedde :D:D |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hahaha, wedde :D:D |
Deal! Als dat zo wordt zoals jij zegt, mag je hier een jaar lang niet posten.... En anders ik niet. Oke? |
|
|
| Nook |
1. feyenoord (duh)
2. psv
3. ajax
alsjeblief, ook een paar mooie plaatjes.
oh en fc zwolle degradeert rechtstreeks, rbc en nog iemand nacompetitie. |
|
|
| jploveparade |
 |
|
|
| Blik |
dat is toch duidelijk, Ajax natuurlijk
waarom kiest iedereen feyenoord? omdat ze de uefa cup hebben gewonnen?
[edit] ow lamaar, ajax staat dik voor in stemmen :D[/edit] |
|
|
| basvh |
| a j a x en de rest die doet ons niks |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Blik
dat is toch duidelijk, Ajax natuurlijk
waarom kiest iedereen feyenoord? omdat ze de uefa cup hebben gewonnen?
|
ajakkes en pisvee halen 2e ronde champions league, feyenoord niet, logisch gevolg: feyenoord wordt kampioen :) |
|
|
|
|