|
Holland Casino Eredivisie: wie wordt er kampioen? (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Nook |
| Na weer een weekend voetbal, denk ik nog steeds dat Feyenoord kampioen word, p$v heeft verdiend gewonnen dit weekend van @j@x. |
|
|
| DjSuez |
Hij ken et nog he, die Pierre...:D
Mwah, t lijkt me nog steeds dat in mei weer de binnenstad is verwoest.
:rolleyes: |
|
|
| Lemming |
| quote: | Originally posted by Remy D
PSVers zijn de smerigste pootjes van NL!! Meteen dat trieste gedoe en dat terwijl ze volgende week gewoon gaan verliezen van Vitesse en Ajax dan gewoon weer zijn puntjes pakt bij Excelsior. Niks aan de hand dus en het zijn maar 2 puntjes. Straks staat Ajax gewoon weer met die mooie schaal. :D:D:D |
De pot verwijt de ketel zullen we maar zeggen?
Tenminste deze reactie lijkt mij ook niet erg normaal :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
wmhaha, en ik was de enige met een vraag die je niet wist te beantwoorden :D
Psv wel verdient gewonnen.
Vond wel dat er hele vreemde foute besluiten zijn genomen van de schijtrechter.
Het wordt weer spannend.
We gaan zien wat het gaat worden. |
|
|
| Akira |
| echt kut maar ja...ja we staan inderdaad wel weer met schaal aan het eind van het jaar op het museumplein!!! |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
Beter dat excelsior deze week gewoon én vitesse én ajaks verslaat..
|
Sorry?!?! Dacht het dus effe niet! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Sorry?!?! Dacht het dus effe niet! |
nee idd.. excelsior verslaat ajax dus echt niet ... :p |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Akira
echt kut maar ja...ja we staan inderdaad wel weer met schaal aan het eind van het jaar op het museumplein!!! |
Kwis niet dat jij ook vor PSV was :p
en Blik:
- IDD, Kezman stond iig buitenspel.
- zlatan, tja, hij niet, iemand anders wel. Dan kun je de discussie voeren of dat die andere gast deel neemt aan het spel. Dit is een oneindige discussie. Feit blijft dat er wel iemand binnen een meter of 3 van zlatan af, buitenspel staat.
Wat is daarvoor nu eigenlijk de officiëlle regel?
- Vennegoor, vond ik geen overtreding. Tegen Feyenoord ging het ongeveer zo, maar toen beukte VoH Lodewijks nogal. Hier liep Stekelenburg eerder tegen VoH op. Maar ja, ik heb natuurlijk een PSV bril op :eyes:
- Goal bij 2-4 van VoH. tip voor ajax: schaf een nieuw veld aan :D <--- link |
|
|
| Blik |
wilden ze doen maar toen waren er nog maar 2 wedstrijden te gaan voor de winterstop, dus wilden ze wachten tot na de winterstop. Hadden ze beter niet kunnen doen. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by raoel
Kwis niet dat jij ook vor PSV was :p
|
Oooh gaan we lekker bijdehand doen :D...zover ik weet heeft einhoVUUUH geen museumplein maar ja... |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Akira
Oooh gaan we lekker bijdehand doen :D...zover ik weet heeft einhoVUUUH geen museumplein maar ja... |
Dan nemen we de schaal vanuit Eindhovuh toch even mee :stongue: |
|
|
| New Wave |
al dat gezeur over dat gras, blablabla.
Iedereen is gewoon verwend....in africa spelen ze op harde stoffige klei......daar hoor je toch ook niemand zeuren.
Bepaalde factoren zijn overal anders en variable.
zelfs de schijtrechter is niet perfect. |
|
|
|
|