|
TranceAddict Belgium presents Lost Memories (aka BeTa Party v6)
|
View this Thread in Original format
| Real |
Aangezien we nog maar anderhalve maand verwijderd zijn van de nieuwe BeTa Party lijkt het me wel tijd om dit forum eens goed wakker te schudden.
Deze keer gaan we het concept lichtjes wijzigen; het is de bedoeling dat de hele avond vergeten klassiekers gedraaid zullen worden; de beste trance-platen van de voorbije 20 jaar zullen er passeren. De reden hiervoor is eenvoudig, de meeste BeTa's zijn ondertussen geëvolueerd naar andere muziekgenres, maar iedereen heeft hier wel de gouden trance-tijd meegemaakt. Vandaar deze gelegenheid om de herinneringen aan deze mooie tijd opnieuw te beleven. :clown:
De naamswijziging is overigens simpelweg omdat "BeTa Party" absoluut niet aantrekkelijk klinkt voor niet-TA'ers.
TranceAddict Belgium presents LOST MEMORIES
Datum: zaterdag 22 oktober 2011
Locatie: Rector, Gent
Line-up: Menno de Jong, TCX, DJ Vega, Chris Riley, Config, Luke
FREE ENTRANCE
Facebook: link

Timetable
20.30 - 22.00 Config
22.00 - 00.00 Vega & TCX
00.00 - 01.30 Menno de Jong
01.30 - 03.00 Chris Riley
03.00 - end Luke
Ik roep op aan IEDEREEN om zoveel mogelijk reclame te maken, en via Facebook zoveel mogelijk mensen uit te nodigen. Dit feest zal enkel slagen als er voldoende mensen aanwezig zijn, dus ik reken op iedere BeTa om hieraan een beetje mee te werken. :) |
|
|
| Jakhira |
Aanwezig :)
EDIT: Kevin zit dan in Portugal voor zijn werk :( |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jakhira
EDIT: Kevin zit dan in Portugal voor zijn werk :( |
No way? :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik ben daar! Mét platen indien gewenst :) |
|
|
| Jakhira |
Ik vind ook dat Jasper móet draaien.
Maar ik baal van Kevin :o |
|
|
| djcresto |
| Ik ben er ook :) |
|
|
| pzK |
Aanwezig
Tover die grote namen maar snel uit je hoge hoed Kristof! :wtf: |
|
|
| christina |
da valt net wel samen met ADE he?
in ieder geval, ik zit in holland dan! |
|
|
| FredNova |
nice :-)
aanwezig
vant weekend ook eens spammen |
|
|
| Push2005 |
| You can count on me :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
Nice :)
Ik zal er zijn! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Maar ik baal van Kevin :o |
Suckt wel ja :( |
|
|
|
|