return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
TranceAddict Belgium presents Lost Memories (aka BeTa Party v6)
View this Thread in Original format
Real
Aangezien we nog maar anderhalve maand verwijderd zijn van de nieuwe BeTa Party lijkt het me wel tijd om dit forum eens goed wakker te schudden.

Deze keer gaan we het concept lichtjes wijzigen; het is de bedoeling dat de hele avond vergeten klassiekers gedraaid zullen worden; de beste trance-platen van de voorbije 20 jaar zullen er passeren. De reden hiervoor is eenvoudig, de meeste BeTa's zijn ondertussen geëvolueerd naar andere muziekgenres, maar iedereen heeft hier wel de gouden trance-tijd meegemaakt. Vandaar deze gelegenheid om de herinneringen aan deze mooie tijd opnieuw te beleven. :clown:

De naamswijziging is overigens simpelweg omdat "BeTa Party" absoluut niet aantrekkelijk klinkt voor niet-TA'ers.

TranceAddict Belgium presents LOST MEMORIES
Datum: zaterdag 22 oktober 2011
Locatie: Rector, Gent
Line-up: Menno de Jong, TCX, DJ Vega, Chris Riley, Config, Luke
FREE ENTRANCE
Facebook: link



Timetable
20.30 - 22.00 Config
22.00 - 00.00 Vega & TCX
00.00 - 01.30 Menno de Jong
01.30 - 03.00 Chris Riley
03.00 - end Luke

Ik roep op aan IEDEREEN om zoveel mogelijk reclame te maken, en via Facebook zoveel mogelijk mensen uit te nodigen. Dit feest zal enkel slagen als er voldoende mensen aanwezig zijn, dus ik reken op iedere BeTa om hieraan een beetje mee te werken. :)
Jakhira
Aanwezig :)

EDIT: Kevin zit dan in Portugal voor zijn werk :(
Real
quote:
Originally posted by Jakhira
EDIT: Kevin zit dan in Portugal voor zijn werk :(


No way? :(
Jasperovitsj
Ik ben daar! Mét platen indien gewenst :)
Jakhira
Ik vind ook dat Jasper móet draaien.

Maar ik baal van Kevin :o
djcresto
Ik ben er ook :)
pzK
Aanwezig

Tover die grote namen maar snel uit je hoge hoed Kristof! :wtf:
christina
da valt net wel samen met ADE he?

in ieder geval, ik zit in holland dan!
FredNova
nice :-)

aanwezig

vant weekend ook eens spammen
Push2005
You can count on me :)

Blue Sky 99
Nice :)

Ik zal er zijn!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jakhira


Maar ik baal van Kevin :o

Suckt wel ja :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement